Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
BaksteenComrade
Olly
Toumyon
TheEternalMokou
rockpad
Sophie
RemiliaxScarlet
XavC
Nekotaku
Pyonta-kun
T
MR.Kriesebo
Remilia~
Shiro
211nafsimreK
Urameshiya
20 plaatsers

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC do apr 11, 2013 9:27 pm

    Ik zit een beetje in de hoek van de wel heel erg stille mensen onder ons. Sommigen hebben echt maar 1 of 2 posts en ik vraag me af hoe dat komt. Concrete namen heb ik nog niet uitgedacht, dat is werk voor morgen. Er zijn nu niet bepaald nieuwe inzichten aangeboden deze dag, en ik wil mijn keuze niet random laten lijken of zijn, daar ik weet hoeveel onnodige verdenkingen teweeg kan brengen. Voor mij ook nog even aftasten hoe alles nu precies zit en werkt, dit is de derde keer dat ik dit spel uberhaupt speel.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van MR.Kriesebo do apr 11, 2013 10:10 pm

    Mijn oprechte excuses voor mijn afwezigheid.

    Helaas moet ik melden dat ik hier zit met een voorhoofdsholteontsteking, en ik dus een mindere motivatie heb om te posten. Dit is volgens mij de eerste keer dat ik dit bekijk in drie dagen.

    Volgende week ben ik in het begin (maandag-dinsdag-woensdag) er ook niet, dan hebben we schoolkamp (Dropping!).


    Ik zal zsm een langere post schrijven met mijn huidige gedachtegangen, maar dat wordt waarschijnlijk zondag ofzo.

    Ik snap dat mijn afwezigheid raar gevonden wordt, vooral als je kijkt naar de vorige twee potjes, maar ik zal dus proberen om hier wat actiever mee te doen.



    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van UNOwen do apr 11, 2013 11:32 pm

    Ik was vandaag de hele tijd met vrienden op stap, en morgen ben ik de hele dag naar parijs. Ik ben dus genoodzaakt vandaag te stemmen, en ik weet dus niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik weet wel dat ik op kermisfan112 stem voor de Banmjollnir. Ik ben van mening dat degenen die sowieso niet veel in het spel steken er dan ook uit moeten.
    Lyari
    Lyari
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Dancing on point shoes

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Lyari do apr 11, 2013 11:59 pm

    Zoals beloofd mijn observaties: (sorry als het niet zo heel duidelijk is maar heb echt heel erg hoofdpijn)

    Faolinn schreef:[21:03:17] Faolinn: ASDFAFSDFLKJDG Weerwolven is killing me
    [21:04:03] Faolinn: het is te weinig om over te posten op het forum zelf maar ik wil je in ieder geval zeggen dat ik zeker weet dat je niet de Eerste Kameraad bent
    [21:20:41] geert_hermans: Whoops, was anime aan het kijken.
    [21:20:52] geert_hermans: Nee, EK zou ik nooit op die manier hebben gespeeld.
    [21:32:07] geert_hermans: Ik vertrouw het overigens voor geen meter dat je me via Skype benadert.
    [21:32:22] Nekotaku: Dit doet me denken aan ronde 15.
    [21:32:30] Faolinn: dat zal best, maak er vooral een post over in het topic als je je dat beter laat voelen
    [21:32:58] Faolinn: ik voelde de drang even één op één te praten
    [21:33:01] Faolinn: maak ervan wat je wilt

    Dit doet mij een beetje theatraal aan. Alsof ze dit in een eerder gesprek of ander gesprek, als wolven, hebben afgesproken. Maar dat hoeft het niet te zijn. Misschien zoek ik er te veel achter.

    Faolinn schreef:[21:41:06] Nekotaku: Daarom hou ik me liever afzijdig van de communisten.
    [21:41:13] Faolinn: jij zou dus niet accepteren?
    [21:41:30] Nekotaku: Volgens mij zijn ze gedoemd te falen.
    [21:42:22] Faolinn: hmm... ik weet niet
    [21:42:31] Faolinn: een hoop mensen zullen het een bijzondere spelvariant vinden
    [21:42:40] Faolinn: bovendien heb je weinig te verliezen
    [21:43:02] Faolinn: de EK weet ook wel dat in het gunstigste geval pas na 3 weken revolutie uitgeroepen kan worden
    [21:43:32] Nekotaku: Bah, misschien is het belachelijk...
    [21:43:34] Nekotaku: Maar...
    [21:43:44] Nekotaku: Het is niet mijn stijl om me te laten leiden door anderen :p

    Ook dit vind ik een beetje verdacht. Neko zegt voor dit alles dat de EK niet een echte bedreiging vormt voor de burgers maar Fao wil er toch over door blijven gaan. Het kan zijn dat Fao zelf de EK is, en dat hij graag de mening van Neko wil weten omdat hij bijv. Neko een uitnodiging wil sturen. Maar het kan ook zijn dat Fao een wolf is en graag de aandacht wil vestigen op de Rode communisten in plaats van op de weerwolven. Of Fao vind de rol van de EK gewoon heel interessant en bedoeld er niet echt iets mee… en ik denk te veel door. :p Het zijn drie theorieën kies zelf maar wat jij geloofd. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit.

    UNOwen schreef:Ik vraag me nu af wat onze beste koers zou zijn. Fao, waarom zouden we je nu niet gewoon ophangen? Want frankly, dat je verantwoordelijkheid enzo neemt en je verontschuldigd enzo is allemaal wel mooi en netjes, maar aan verontschuldigingen hebben we helemaal niks. Mensen gaan dood. Dit is precies waarom ik me zo gedeisd hield de eerste ronde, omdat Fao nogal de neiging heeft, om het in zijn eigen woorden te zeggen, hoog van de toren te blazen.

    Als we ons allemaal gedeisd houden hebben we helemaal niemand om op te hangen. Sorry, maar in de eerdere rondes heb je gewoon weinig hou vast. Ik vind Fao niet verdacht omdat hij op Olly heeft gestemd en daar redelijk vastbesloten over was. Hij had tenminste iets. Ik kan Fao wel op andere punten verdenken, maar dat staat los van zijn argumenten tegen Olly

    Skip schreef:Ik had al zo'n vermoeden dat Remi de beschermengel was (theorie eerder uitgelegd, maar wil hem best herhalen),
    maar wilde het natuurlijk niet zeggen want dan hielp ik alleen de wolven maar..

    Dit is heel lastig voor me om te doorgronden. Aan de ene kant geloof ik deze reactie en laat je hiermee zien dat je geen wolf bent. Want als je een wolf bent, en je dacht dat Remilla de beschermengel was, en je hebt haar daardoor gekozen als slachtoffer is jou reactie heel ongebruikelijk. Want waarom zou je dan jou reden posten! Of je bent een hele slimme en doordachte wolf en wist dat sommige zo over je reactie zouden denken als hier boven beschreven. Dat je, zeg maar, gewoon precies je reden hebt neergezet in een reactie omdat je weet dat mensen je slimmer aanzien. Al lijkt deze theorie een beetje riskant in de 2e nacht.

    Nekotaku schreef: Dus waarom Lyari? Want tenslotte is ze redelijk nieuw hier.
    Kijk maar eens naar haar posts. Correcte spelling, goede zinsconstructies, scherpe observaties die helder worden verwoord. Ik vermoed dat ze een hoge intelligentie heeft, en uitstekend inzicht in dit spel. Bovendien lijkt ze weerwolven reeds vroeger te hebben gespeeld en de nodige ervaring te hebben. Met andere woorden, volgens mij is ze een speler die hier spoedig tot één van de "sterken" zal worden gerekend.
    Alles aan haar posts komt op mij over als zijnde in samenspraak met wat ze beweerde te doen: een afwachtende houding aannemen en eerst observeren. Er is een merkbaar verschil, moeilijk te verwoorden maar reëel, tussen de stijl van een wolf die zich op de achtergrond houdt en een burger (of speciale rol) die voorlopig defensief blijft.

    Ik voel me vereerd =D

    Skip schreef:Na de radiostilte van deze week lijkt Lyari me niet bepaald een ideale kandidaat... (Sorry!)

    Kan ik me eigenlijk wel in vinden, hoef je helemaal geen sorry voor te zeggen. Ik ben niet actief geweest deze week en snap dat sommige dat niet helemaal vertrouwen. Maar ik hoop dat ik daar genoeg uitleg over heb gegeven.

    Toumyon schreef:Toen ik hoorde dat Remilia was vermoord, dacht ik meteen aan Lyari als verdachten want als ik het goed heb gelezen was Remilia de enige die naar Lyari uit wat argumenten had te bieden, dus misschien uit wat druk heeft wolf Lyari Remilia eruit gespeeld?

    Goed denkwerk, maar niet juist. Als ik me bedreigd zou voelen door Remilla zou ik haar juist niet uitschakelen als wolf. Want Remilla is de enigste die een paar verdenkingen naar mij uitte dus dan zou ik sws als verdacht worden gezien. Dat zou echt heel erg onlogisch zijn, in mijn ogen tenminste.

    Daarnaast vond ik de argumenten van Remilla niet erg sterk. Het waren meer observaties en zij vond mij ook niet echt verdacht. Dat kan je denk ik ook wel opmaken aan de onderste zinnen van onze reacties. Het wordt telkens gemoedelijk afgesloten.

    IK heb al mijn gedachtes in deze post verwerkt. Nu moet ik gaan slapen. Ben benieuwd wat jullie reacties zijn. Ik wil dit er wel even bijzeggen: HET ZIJN GEDACHTENSPINSELS, SOMMIGE DINGEN KUNNEN DUS TEGENSTRIJDIG ZIJN. Ik probeer eerst alles van verschillende kanten te bekijken voordat ik morgen mijn keuze maak.

    *Slaaplekker iedereen, ik neem een aspirine en ik ga pitten. *
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van 211nafsimreK vr apr 12, 2013 12:08 am

    UNOwen schreef:Ik was vandaag de hele tijd met vrienden op stap, en morgen ben ik de hele dag naar parijs. Ik ben dus genoodzaakt vandaag te stemmen, en ik weet dus niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik weet wel dat ik op kermisfan112 stem voor de Banmjollnir. Ik ben van mening dat degenen die sowieso niet veel in het spel steken er dan ook uit moeten.
    En wie zegt dat stille mensen geen belangrijke rol kunnen hebben?
    De reden dat ik stil ben, is dat ik alle dagen van de week druk aan het werk ben bij een kermisexploitant, en als ik 's avonds laat dan terug kom, heb ik niet altijd zin om alles door te lezen.
    Ik had vorige week zelfs just in case, Ura ge-smst met mijn stem voor de galg, voor het geval ik niet op tijd thuis was, dus ik probeer het spelletje zo goed mogenlijk bij te houden..
    Und dabei, heb ik zelf eigenlijk geen verdenkingen tegen iemand.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku vr apr 12, 2013 12:15 am

    Lyari, mogelijk is het omdat jij enigzins ziek bent en misschien aan de pijnstillers, en ik aan bier nummer 4 zit... maar deze no-nonsense, zuivere aanpak bevalt me zeer. Niet overdreven ver zoeken, de basis indachtig houden. M'n vertrouwen in de burgemeesterstem voor jou is bestendigd.
    Resteert nog de vraag, naar wie kijken we voor de banhammer? Ik ben er nog niet uit.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Sophie vr apr 12, 2013 12:31 am

    Ik vond Lyari's post heel erg sterk, vooral de punten over Faolinn.
    Ik zei eerder dat ik je niet vertrouwde omdat je Olly stemde en omdat je inactief was, maar je hebt een goede post gemaakt die je inactiviteit voor mij goed maakt.
    (En beterschap, ook aan de rest van de zieken!!)
    Daarnaast stemde ik zelf ook Olly, dus dat was een zwakke extra reden.

    Aangezien de enige andere genomineerde kandidaat Neko is, en ik hem liever niet als burgermeester zie,

    Gaat mijn stem nu ook uit naar Lyari 4 president.
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC vr apr 12, 2013 1:03 am

    Mijn stem naar Lyari voor president. Denk niet dat dat veel verdere motivatie behoeft.
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Faolinn vr apr 12, 2013 7:15 am

    Vanavond Sonata Arctica dus de laptop blijft een keertje thuis. Ik zal nu dus maar mijn stem uit moeten brengen. Die stem zal ik uitbrengen op de grootste doorn in mijn oog:
    T
    T is de persoon die het voor elkaar heeft gekregen werkelijk nada bij te dragen aan het spel, en dan snel even te bandwagonnen op iemand. Hij is het toonbeeld van de speler die niet aan het speelplezier bijdraagt. Hij is het toonbeeld van de nutteloze speler voor de burgers.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van T vr apr 12, 2013 9:10 am

    Faolinn schreef:T is de persoon die het voor elkaar heeft gekregen werkelijk nada bij te dragen aan het spel, en dan snel even te bandwagonnen op iemand. Hij is het toonbeeld van de speler die niet aan het speelplezier bijdraagt.
    Ik zal niet ontkennen dat ik me erg stil heb gehouden, en echt een goede reden daarvoor heb ik niet (buiten het feit dat ik het wat druk heb gehad de laatste week). Ik heb niet echt het idee dat ik gebandwagond heb op iemand, als ik dat had gedaan had ik overduidelijk op Olly gestemd. En dat deed ik niet; want ik stemde op jou. Wat ik overigens nu weer ga doen, want ik vertrouw je nog steeds niet. Oftewel: Faolinn voor de eeuwige banhamer.
    Voor de nieuwe moderator stem ik op Lyari; ik vertrouw haar meer dan Neko, en haar post staat me wel aan.

    Faolinn schreef:Hij is het toonbeeld van de nutteloze speler voor de burgers.
    En je komt tot die conclusie puur door het ontbreken van (meer) posts waarin ik mijn gedachten uiteenzet? Interessant.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Shiro vr apr 12, 2013 10:44 am

    Faolinn schreef:Hahahaha jongens het is wel heel bijzonder dat last minute de stemmen op mij binnenstromen. Ik kan het gewoon niet begrijpen dat mensen niet letten op concrete argumenten en volledig op gutfeeling afgaan. Wat is er geworden van dit spel... Is het het feit dat Ura niet aanwezig is om in het spel leiding te geven? Net als Olga kan ik me niet verdedigen hiertegen, maar weet dat ik danig teleurgesteld ben in het deductief vermogen van de spelers van dit potje. Mijn god, de logica is ver te zoeken hier.
    Faolinn schreef:Jongens, ik ben het zat. Nee, meer dan dat, ik ben het SPUUGzat.
    Faolinn, ik vind je posts nogal aggressief en uit de hoogte klinken, en het doet me sterk denken aan ronde 14. En toen had je geen goede rol, of wel?
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van rockpad vr apr 12, 2013 12:28 pm

    Skip schreef:Ik vond Lyari's post heel erg sterk, vooral de punten over Faolinn.
    Ik zei eerder dat ik je niet vertrouwde omdat je Olly stemde en omdat je inactief was, maar je hebt een goede post gemaakt die je inactiviteit voor mij goed maakt.
    (En beterschap, ook aan de rest van de zieken!!)
    Daarnaast stemde ik zelf ook Olly, dus dat was een zwakke extra reden.

    Aangezien de enige andere genomineerde kandidaat Neko is, en ik hem liever niet als burgermeester zie,

    Gaat mijn stem nu ook uit naar Lyari 4 president.
    lyari posts inderdaad erg leuke posts :3
    en zoals shiro zei fao je komt erg aggressief over
    maar juist ook door deze aggressie is olly nu dood
    omdat jij overkwam of je voor de volle 100% overtuigd was dat olly een wolfje was
    dit heeft ons een speler gekocht, dus ja bij deze stem ik voor de galg op faolinn
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van XavC vr apr 12, 2013 2:38 pm

    Ik ben Faolinn liever kwijt dan rijk. Mede door hem zijn we de eerste ronde onnodig een burger kwijtgeraakt. Ik vertrouw zijn zaakje niet meer.
    Mijn stem voor de galg gaat hoe dan ook naar Faolinn
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Nekotaku vr apr 12, 2013 3:28 pm

    Wel, ik ga straks geen tijd meer hebben om de zaak op te volgen. Ik moet nog wat boodschappen doen en voorbereidingen treffen voor Yuyucon, en ga dan vroeg m'n bed in. Bovendien twijfel ik er eigenlijk aan of er nog iets naar boven komt.
    Dus stem ik nu op omekeki. Hij heeft welgeteld één post gemaakt sinds we begonnen zijn, is daarna vergeten te stemmen en heeft deze week nog niks van zich laten horen. Aangezien ik akkoord ga met het stemmen op wie niets bijdraagt, is hij daarin kandidaat nummer 1.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van RemiliaxScarlet vr apr 12, 2013 5:17 pm

    Mijn stem gaat naar Faolinn.
    Het spijt me, maar naar mij kom je best verdacht over, vooral vangwege het voorval met Olly.

    Mijn burgermeestersstem gaat naar Lyari.

    Gesponsorde inhoud


    Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya) - Pagina 18 Empty Re: Mad Scientists van TvH (Weerwolven ronde 17 - spelleider Urameshiya)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:48 pm