Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+11
Hakurei Ninja
Mitch
Olly
Sophie
XavC
Faolinn
Graan
wolfie559
RemiliaxScarlet
kyr2005
Urameshiya
15 plaatsers

    Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya zo maa 03, 2013 8:54 pm

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Wall4_10

    In een grijs (?) verleden heb ik al eens eerder een Fire Emblem-topic gemaakt hier en later weer verwijderd, maar de tijd is rijp voor een nieuw topic. Dat wil zeggen: Faolinn en ik zijn het er pas overeens geworden dat dit forum eigenlijk wel een topic over deze geweldige gameserie nodig heeft. Nu weten jullie misschien dat Faolinn en ik het niet makkelijk over dingen eens worden, dus als het dan eens gebeurt, dan moet er ook wel iets mee gedaan worden ook. Vandaar dus dit topic!

    Laat ik eerst even netjes uitleggen wat Fire Emblem is, en waarom het zo geweldig is dat ik het een topic waard vind.
    Klik hier! Nu met plaatjes:
    Dus wie spelen er nog meer Fire Emblem games, of hebben er in het verleden Fire Emblem games gespeeld? Wat zijn jullie favoriete spellen en personages uit de serie? Wat zijn de leukste support convo's, de gaafste spells en wat zijn je favoriete classes?


    Laatst aangepast door Urameshiya op ma maa 04, 2013 11:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van kyr2005 zo maa 03, 2013 9:41 pm

    Dit was heel fijn om te lezen ura! Het is duidelijk dat je er moeite in gestoken hebt :D
    Ik moet zeggen dat ik niet al te vele fire emblem gespeeld heeft, buiten die op de GBA met lyn (ik kan me echt niet herinneren welke het is =P), maar wat ik er van gespeeld heb was zeker heel fijn. De games hebben zeker een unieke sfeer, en het is pijnlijk om een personage te verliezen (zo pijnlijk dat ik gewoon restart ・3・)

    Nog een ding voor de mensen die het iets zou zeggen; Intelligent systems zijn ook de makers van super metroid, dus dat spreekt denk ik wel over hun bekwaamheid :D
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van RemiliaxScarlet ma maa 04, 2013 10:52 am

    Oh, ja. Fire Emblem! Mijn favoriete personages zijn Lucina en Tiamo. ^^
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van wolfie559 ma maa 04, 2013 10:53 am

    wel khad al eventjes interresse naar die fire emblem games.. die awakening klinkt enorm interresant.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Graan ma maa 04, 2013 2:17 pm

    Ik heb Sacred Stones voor de GBA gespeeld. Leuk spelletje, en ik was ook van plan de hele bonus dungeon te doen, maar het leveling systeem met random stats weerhield me.

    Lute was mijn fav character, maar dat was stiekem omdat ze een spellcaster is.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma maa 04, 2013 2:43 pm

    RemiliaxScarlet schreef:Oh, ja. Fire Emblem! Mijn favoriete personages zijn Lucina en Tiamo. ^^
    Ooh! Wil het feit dat je de Japanse namen gebruikt zeggen dat je ook de Japanse versie van Awakening gespeeld hebt? =D Of heb je er Japanse filmpjes/artwork/iets van gekeken?

    In elk geval, Tiamo is ook een van mijn favorieten! Vooral omdat ze op m'n eerste playthrough heel erg sterk werd. De enige unit die aan het eind van die playthrough nog betere stats had dan zij, was... het dochtertje (Morgan♀) dat het resultaat was van haar huwelijk met m'n tactician. (Roodharige Morgan is de beste Morgan!)

    Maar ik denk dat ik als favoriet personage in Awakening toch Owain (JP: Ūdo/Eudes) moet kiezen...
    Zijn chuunibyou spreekstijl was al te geweldig voor woorden vanaf z'n entree in het spel, maar nadat ik op m'n meest recente playthrough speciaal een vrouwelijke tactician heb gemaakt om haar met 'm te laten trouwen ben ik helemaal overtuigd. Zijn support conversations zijn gewoonweg briljant. Naar wat ik ervan gezien heb hebben de Engelse vertalers ook erg goed werk geleverd voor zijn teksten. XD
    "Let our extremely protracted duel to the death begin! But let us not, in our haste for glory, forget to observe the one sacred rule of combat! ...When I'm shouting a move name, you have to wait for me to finish."

    En de roodharige Morgan uit m'n eerste playthrough is denk ik m'n tweede favoriet. Ooh, en Owain en Morgan (♀) samen is ook een geweldige support combinatie. "So be it! I shall cook a meal fit to dispel any doubts of our star-linked fates!"

    Wolfie schreef:wel khad al eventjes interresse naar die fire emblem games.. die awakening klinkt enorm interresant.
    Het is zeker interessant! Het is niet voor niks dat het in de US zo goeie reviewscores binnengehaald heeft. (Al wordt het hier en daar een beetje te veel geprezen, heb ik het idee. Het is niet de beste FE ooit, imo. Maar wel een heel goed spel!)

    Graan schreef:Ik heb Sacred Stones voor de GBA gespeeld. Leuk spelletje, en ik was ook van plan de hele bonus dungeon te doen, maar het leveling systeem met random stats weerhield me.

    Lute was mijn fav character, maar dat was stiekem omdat ze een spellcaster is.
    *High five* Lute is ook een van mijn favorieten in Sacred Stones, samen met Amelia, Gilliam en Vanessa.

    Het is bij mij ook wel zo dat een van de redenen dat ik Lute vaak gebruik is dat er in het begin van het spel zo weinig opties zijn qua spellcasters. Artur heeft goeie stats, maar tot zijn promotie alleen light-magie kunnen gebruiken is een beetje... meh. Moulder zo gauw mogelijk promoten naar een sage (als ik me niet vergis krijg je in Sacred Stones al heel vroeg een Guiding Ring) is ook nog een optie, maar als je al te snel promoot wordt ie natuurlijk later in het spel weer zo matig. Lute is gewoon de fijnste keuze! (Met eventueel Artur er ook nog bij, natuurlijk. :))

    Ik vind trouwens het leveling systeem met de random stats eerlijk gezegd juist een van de leuke dingen in FE. Dat je units elke keer weer een beetje anders worden, voegt voor mij juist replay value toe. Het is natuurlijk irritant als de RNG-godin de strength/magic/speed van iemand een keer grondig verpest, maar voor dat soort situaties bewaar ik altijd m'n stat-verhogende items. Maar ik kan me best voorstellen dat het systeem voor andere mensen juist frustrerend kan zijn... ^^;
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van RemiliaxScarlet ma maa 04, 2013 7:30 pm

    Urameshiya schreef:
    RemiliaxScarlet schreef:Oh, ja. Fire Emblem! Mijn favoriete personages zijn Lucina en Tiamo. ^^
    Ooh! Wil het feit dat je de Japanse namen gebruikt zeggen dat je ook de Japanse versie van Awakening gespeeld hebt? =D Of heb je er Japanse filmpjes/artwork/iets van gekeken?

    In elk geval, Tiamo is ook een van mijn favorieten! Vooral omdat ze op m'n eerste playthrough heel erg sterk werd. De enige unit die aan het eind van die playthrough nog betere stats had dan zij, was... het dochtertje (Morgan♀) dat het resultaat was van haar huwelijk met m'n tactician. (Roodharige Morgan is de beste Morgan!)

    Maar ik denk dat ik als favoriet personage in Awakening toch Owain (JP: Ūdo/Eudes) moet kiezen...
    Zijn chuunibyou spreekstijl was al te geweldig voor woorden vanaf z'n entree in het spel, maar nadat ik op m'n meest recente playthrough speciaal een vrouwelijke tactician heb gemaakt om haar met 'm te laten trouwen ben ik helemaal overtuigd. Zijn support conversations zijn gewoonweg briljant. Naar wat ik ervan gezien heb hebben de Engelse vertalers ook erg goed werk geleverd voor zijn teksten. XD
    "Let our extremely protracted duel to the death begin! But let us not, in our haste for glory, forget to observe the one sacred rule of combat! ...When I'm shouting a move name, you have to wait for me to finish."

    En de roodharige Morgan uit m'n eerste playthrough is denk ik m'n tweede favoriet. Ooh, en Owain en Morgan (♀) samen is ook een geweldige support combinatie. "So be it! I shall cook a meal fit to dispel any doubts of our star-linked fates!"


    Ohja, Owain, zo'n beetje z'n hand voor zijn gezicht houd. xD
    Morgan/Marc is in principe ook een gaaf personage, mannelijk of vrouwelijk, maakt mij niet uit.

    Ik noem de personages het liefst bij de namen die ik het beste vind passen bij hen. Tiamo vind ik weer veel geschikter voor haarzelf in plaats van Cordelia, die naam vind ik niet zo passen bij haar. :/
    Maar ik snap soms ook niet waarom ze de namen van het Japans naar het Engels deden, zo moeilijk vind ik die namen niet, ik bedoel, waarom moest de naam 'Serena' naar 'Severa' worden veranderd? Ik bedoel, Serena is niet zo'n heel moeilijke naam om uit te spreken, sterker nog, ik vind de naam Serena veel beter passen dan Severa.

    Ik kijk meestal playthroughs via youtube van bepaalde games. Shadow Dragon speel ik zelf. Mijn favoriete personage daar blijft Caeda/Shiida.

    Mijn favoriete classes overigens zijn de Mage-class (omdat magie), en de Archer-class (Ik doe zelf namelijk ook aan de boogschietsport, daarom).
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma maa 04, 2013 7:55 pm

    RemiliaxScarlet schreef:Ohja, Owain, zo'n beetje z'n hand voor zijn gezicht houd. xD
    Morgan/Marc is in principe ook een gaaf personage, mannelijk of vrouwelijk, maakt mij niet uit.

    Ik noem de personages het liefst bij de namen die ik het beste vind passen bij hen. Tiamo vind ik weer veel geschikter voor haarzelf in plaats van Cordelia, die naam vind ik niet zo passen bij haar. :/
    Ja, mee eens... 'Cordelia' kan ik ook maar moeilijk aan wennen... Maar Morgan noem ik sinds ik weet dat hij/zij in het Engels Morgan is gaan heten, toch liever Morgan dan Marc, omdat het veel geslachtsneutraler klinkt. En het is sowieso een leukere naam, imo.

    RemiliaxScarlet schreef:Maar ik snap soms ook niet waarom ze de namen van het Japans naar het Engels deden, zo moeilijk vind ik die namen niet, ik bedoel, waarom moest de naam 'Serena' naar 'Severa' worden veranderd? Ik bedoel, Serena is niet zo'n heel moeilijke naam om uit te spreken, sterker nog, ik vind de naam Serena veel beter passen dan Severa.
    Tsja, sommige namen die de Japanners bedenken zijn nogal vaag, of juist veel te gewoontjes, dus dan snap ik wel dat ze ze een beetje aanpassen zodat ze beter passen in het westerse beeld van hoe helden in een fantasy setting moeten heten. Maar van Serena/Selena snapte ik eerst ook niet waarom ze die zo nodig moesten veranderen, tot me opeens te binnen schoot dat ze de romanisatie 'Selena' in Sacred Stones al gebruikt hadden voor de Grado generaal die in het Japans Seraina/Celina heette.
    Ik denk dat ze gewoon geen dubbele namen in de serie wilden hebben, of namen met alleen een r/l als verschil, en daarom een nieuwe naam bedacht hebben... Toch moet ik bij Severa onwillekeurig denken aan Severus Sneep, dus ik ben ook niet echt enthousiast over die naam.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van RemiliaxScarlet ma maa 04, 2013 8:19 pm

    Urameshiya schreef:Toch moet ik bij Severa onwillekeurig denken aan Severus Sneep, dus ik ben ook niet echt enthousiast over die naam.

    Nu je het zegt, daar was ik nog niet achter. xD
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Faolinn ma maa 18, 2013 10:16 pm

    Ik begin nu weer aan een nieuwe playthrough van Fire Emblem: The Sacred Stones. Deze keer wil ik het zo volledig mogelijk doen. Dat houdt in dat ik alle units die kunnen trouwen, ook wil laten trouwen voor zover dat mogelijk is. Tevens wil ik zoveel mogelijk units die ik doorgaans niet gebruik nu juist wel gebruiken (= veel grinden dus). Nu komt er een probleem echter: ik wil alle units ook volledig promoten. Maar kan dat wel? Was er niet een gelimiteerd aantal promotion items in dat spel? En zo ja, is er een manier om daar omheen te werken? Ik gebruik een VBA dus is het mogelijk om een cheat te gebruiken om daar geen last van te hebben?
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van XavC ma maa 18, 2013 10:26 pm

    Ik heb dit spel nooit gesnapt :(. Meteen weer afgehaakt omdat ik er geen zak van begreep xD.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma maa 18, 2013 10:45 pm

    Faolinn schreef:Ik begin nu weer aan een nieuwe playthrough van Fire Emblem: The Sacred Stones. Deze keer wil ik het zo volledig mogelijk doen. Dat houdt in dat ik alle units die kunnen trouwen, ook wil laten trouwen voor zover dat mogelijk is. Tevens wil ik zoveel mogelijk units die ik doorgaans niet gebruik nu juist wel gebruiken (= veel grinden dus). Nu komt er een probleem echter: ik wil alle units ook volledig promoten. Maar kan dat wel? Was er niet een gelimiteerd aantal promotion items in dat spel? En zo ja, is er een manier om daar omheen te werken? Ik gebruik een VBA dus is het mogelijk om een cheat te gebruiken om daar geen last van te hebben?
    Da's een ambitieus plan! Maar het kan zonder cheaten. Gelukkig maar, want cheaten is flauw.

    Zoals je zegt is het aantal promotion items dat je normaal gesproken in handen krijg beperkt, maar in de secret shops kun je eindeloos veel nieuwe promotion items kopen, zolang je maar genoeg goud hebt. Je hoeft daarvoor niet tijdens het verhaal naar de secret shops op zoek te gaan, zolang je in chapter 14 (= ofwel het paleis van Grado of de Jehanna Hall, afhankelijk van de route die je doet) Rennac en zijn Member Card maar in handen weet te krijgen. Of alleen de Member Card, als je Rennac niet hoeft. k=w=

    Als je dat doet kun je na afloop van het verhaal - want ik neem aan dat je van plan bent na het verhaal verder te spelen als je iedereen wilt promoten - vanaf de wereldkaart de 3 secret shops betreden met iemand die de Member Card bij zich draagt, en daar promotion items kopen.

    Ga je alle units behalven promoten eigenlijk iedereen ook tot 20/20 trainen? Of maken de stats je verder niet zo veel uit?

    Het klinkt in ieder geval als iets waar je wel even mee zoet zult zijn!

    Ik heb vorige week trouwens ook weer eens een Sacred Stones playthrough afgerond. Was een tijd geleden, dus ik was helemaal vergeten hoe irritant het Phantom Ship kon zijn... Vliegende reinforcements van alle kanten die je niet kunt zien door de mist, en die dan je kwetsbaarste units komen uitschakelen, terwijl je ze niet behoorlijk kunt verdedigen omdat het scheepsdek op 2 masten na helemaal open is. >_>

    Maar Amelia en Gilliam (allebei Knights) hebben daar gelukkig erg goed werk geleverd, net als in de rest van het spel. Heb ze allebei tot Generals gepromote, en Artur en Moulder allebei Bishops gemaakt, waardoor ik aan het eind zowel in DEF-tanks als in RES-tanks goed voorzien was. :) Al viel er helemaal aan het eind weinig te tanken, want onze grote demonische vriend besloot maar meteen neer te gaan na een critical hit met een legendarisch wapen waarvan ik de naam vergeten ben. Je zou zeggen dat ze de laatste baas toch in elk geval op hard mode genoeg luck hadden mogen geven om critical-hit bestendig te zijn... Niet dus. Maar op die anti-climax na heb ik me erg vermaakt. Heeft me weer wat hernieuwde bewondering gegeven voor hoe goed de GBA-FE's de tand des tijds weerstaan!

    XavC schreef:Ik heb dit spel nooit gesnapt :(. Meteen weer afgehaakt omdat ik er geen zak van begreep xD.
    Wat zonde! Zou ik (uit nieuwsgierigheid) mogen vragen welk deel het was dat je probeerde? Of voor welk platform, als je de naam niet meer weet?
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van XavC ma maa 18, 2013 10:49 pm

    Urameshiya schreef:
    Faolinn schreef:Ik begin nu weer aan een nieuwe playthrough van Fire Emblem: The Sacred Stones. Deze keer wil ik het zo volledig mogelijk doen. Dat houdt in dat ik alle units die kunnen trouwen, ook wil laten trouwen voor zover dat mogelijk is. Tevens wil ik zoveel mogelijk units die ik doorgaans niet gebruik nu juist wel gebruiken (= veel grinden dus). Nu komt er een probleem echter: ik wil alle units ook volledig promoten. Maar kan dat wel? Was er niet een gelimiteerd aantal promotion items in dat spel? En zo ja, is er een manier om daar omheen te werken? Ik gebruik een VBA dus is het mogelijk om een cheat te gebruiken om daar geen last van te hebben?
    Da's een ambitieus plan! Maar het kan zonder cheaten. Gelukkig maar, want cheaten is flauw.

    Zoals je zegt is het aantal promotion items dat je normaal gesproken in handen krijg beperkt, maar in de secret shops kun je eindeloos veel nieuwe promotion items kopen, zolang je maar genoeg goud hebt. Je hoeft daarvoor niet tijdens het verhaal naar de secret shops op zoek te gaan, zolang je in chapter 14 (= ofwel het paleis van Grado of de Jehanna Hall, afhankelijk van de route die je doet) Rennac en zijn Member Card maar in handen weet te krijgen. Of alleen de Member Card, als je Rennac niet hoeft. k=w=

    Als je dat doet kun je na afloop van het verhaal - want ik neem aan dat je van plan bent na het verhaal verder te spelen als je iedereen wilt promoten - vanaf de wereldkaart de 3 secret shops betreden met iemand die de Member Card bij zich draagt, en daar promotion items kopen.

    Ga je alle units behalven promoten eigenlijk iedereen ook tot 20/20 trainen? Of maken de stats je verder niet zo veel uit?

    Het klinkt in ieder geval als iets waar je wel even mee zoet zult zijn!

    Ik heb vorige week trouwens ook weer eens een Sacred Stones playthrough afgerond. Was een tijd geleden, dus ik was helemaal vergeten hoe irritant het Phantom Ship kon zijn... Vliegende reinforcements van alle kanten die je niet kunt zien door de mist, en die dan je kwetsbaarste units komen uitschakelen, terwijl je ze niet behoorlijk kunt verdedigen omdat het scheepsdek op 2 masten na helemaal open is. >_>

    Maar Amelia en Gilliam (allebei Knights) hebben daar gelukkig erg goed werk geleverd, net als in de rest van het spel. Heb ze allebei tot Generals gepromote, en Artur en Moulder allebei Bishops gemaakt, waardoor ik aan het eind zowel in DEF-tanks als in RES-tanks goed voorzien was. :) Al viel er helemaal aan het eind weinig te tanken, want onze grote demonische vriend besloot maar meteen neer te gaan na een critical hit met een legendarisch wapen waarvan ik de naam vergeten ben. Je zou zeggen dat ze de laatste baas toch in elk geval op hard mode genoeg luck hadden mogen geven om critical-hit bestendig te zijn... Niet dus. Maar op die anti-climax na heb ik me erg vermaakt. Heeft me weer wat hernieuwde bewondering gegeven voor hoe goed de GBA-FE's de tand des tijds weerstaan!

    XavC schreef:Ik heb dit spel nooit gesnapt :(. Meteen weer afgehaakt omdat ik er geen zak van begreep xD.
    Wat zonde! Zou ik (uit nieuwsgierigheid) mogen vragen welk deel het was dat je probeerde? Of voor welk platform, als je de naam niet meer weet?
    Rising Sun, op de GBA !
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Urameshiya ma maa 18, 2013 10:59 pm

    XavC schreef:Rising Sun, op de GBA !
    Die titel is... nieuw voor mij. ^^; Er zijn maar twee FE games op de GBA uitgekomen buiten Japan: "Fire Emblem" en "Fire Emblem: The Sacred Stones". Ik denk dat het één van die twee zal zijn geweest
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van XavC ma maa 18, 2013 11:04 pm

    Urameshiya schreef:
    XavC schreef:Rising Sun, op de GBA !
    Die titel is... nieuw voor mij. ^^; Er zijn maar twee FE games op de GBA uitgekomen buiten Japan: "Fire Emblem" en "Fire Emblem: The Sacred Stones". Ik denk dat het één van die twee zal zijn geweest
    Is andere naam voor The Sacred Stones :).kijk maar

    Gesponsorde inhoud


    Fire Emblem-topic (Herrezen!) Empty Re: Fire Emblem-topic (Herrezen!)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 7:28 am