Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

Problemen met laden van afbeeldingen

Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Problemen met laden van afbeeldingen Empty Problemen met laden van afbeeldingen

Bericht van Urameshiya ma feb 11, 2013 1:04 pm

Zoals sommigen misschien al gemerkt hebben, willen de afbeeldingen op het forum vandaag niet goed laden. Ik weet niet precies waar het probleem opeens vandaan komt, maar weet in elk geval dat het niet aan je eigen computer ligt. k=w=

Aangezien het forum ook zonder afbeeldingen wel gewoon te gebruiken is, stel ik voor om het even aan te kijken. De meeste van dit soort problemen zijn de volgende dag immers weer over... *luie admin*
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Problemen met laden van afbeeldingen Empty Re: Problemen met laden van afbeeldingen

Bericht van Nekotaku ma feb 11, 2013 1:24 pm

Vorige keer dat het forum problemen ondervond, was het waarschijnlijk een DNS issue. Dit is deze keer niet het geval; overschakelen naar de publieke Google DNS lost niets op. Het probleem lijkt 'm te liggen bij één of meerdere van de image servers van go-board. Meer specifiek i40.servimg.com. Avatars en emoticons laden nog wel aangezien deze elders zijn opgeslaan.

Ura, als het probleem tegen de avond nog niet is opgelost, kan je mogelijk een mailtje sturen naar de board host om te melden dat de servimg.com storage een probleem heeft. Het is niet zeker of dit anders wel degelijk opgemerkt wordt.
    By the way, het probleem is niet noodzakelijk servimg.com zelf. Het zou ook kunnen dat tussenliggende nodes of hun provider een issue hebben.

Problemen met laden van afbeeldingen Parseesignature
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Problemen met laden van afbeeldingen Empty Re: Problemen met laden van afbeeldingen

Bericht van Urameshiya ma feb 11, 2013 11:33 pm

Bedankt voor de info, Neko. Het lijkt me inderdaad waarschijnlijk dat het probleem in de hoek van servimg zat.

Het probleem lijkt inmiddels verholpen te zijn, maar voor het geval het zich weer voordoet laat ik dit topic hier maar gewoon staan.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo aug 14, 2022 11:24 am