Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+16
homemadecupcake
rockpad
komodostache
Theedoekje
Olly
wolfie559
Remilia~
RemiliaxScarlet
MR.Kriesebo
TheEternalMokou
TH-chen
Khelekgil
Zigzagwolf
UNOwen
Faolinn
Rage
20 plaatsers

    TvH - It's a Zombie World

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    TvH - It's a Zombie World Empty TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Rage vr dec 14, 2012 1:40 pm

    Dat ik van zombiefilms houdt is geen verrassing voor sommigen, heb zelfs beetje te veel gezien.

    Welkom in TvH's It's a Zombie World!

    Situatie:
    De wereld is het blijkbaar zat en vind maar eens dat ie ten onder moet gaan, door natuurlijke bacterieën en parasieten is er een virus ontstaan dat een hond heeft geïnfecteerd (bedenk maar wat awesome ass sci-fi of sciencey scenes hierbij). De hond heeft hierdoor een mens gebeten en geïnfecteerd, de hond is bijna meteen gestorven. Dit virus zorgt ervoor dat hun lichamen rotten en ze zware honger hebben voor vers menselijk vlees. De infectie verspreidt zich als een gek maar niemand weet wat het nog is, jij als speler bevind je op het moment dat de infectie begint te verspreiden.

    - Ieder spreekt elkaar aan met hun forumnaam (dit mag afgekort zijn als je aangeeft wie je bedoelt)
    - Je speelt als jezelf, je bezit geen bovennatuurlijke/magische/ en dergelijke krachten.
    - Je gewone persoonlijkheid behoud je, dus je bent niet ineens Batman ofzo.
    - Je eerste doel is om een safe haven te vinden en je medespelers te vinden, je mag bijvoorbeeld voordat je daar naartoe gaat, kijken of je familie veilig is.
    - De zendmasten werken niet meer dus je kan niet bellen, smsen of internetten.
    - Er is nog electriciteit, maar niet overal, er kunnen generators nog ergens liggen.
    - Inbreken mag, spullen stelen mag ook, moorden natuurlijk.
    - Voor moorden, je mag een non speler vermoorden die als een gevaar toont of een zombie, tot nu toe mag je medespelers nog niet doden.
    - Als een speler dreigt een zombie te worden mag die kiezen om heldhaftig neer te gaan of egoïstisch iemand proberen aan te vallen om ook in een zombie te veranderen, andere spelers kunnen dit voorkomen.
    - Mocht je heldhaftig neer willen gaan, dan mag je een hele actiescene (binnen de limieten van de natuurwet) om bijvoorbeeld een weg te openen voor de anderen of zo veel mogelijk zombies met je meenemen.

    Je eerste post wordt een beschrijving van waar je op dat moment je bevindt, je kan bijvoorbeeld meemaken hoe een zombie aanvalt of hoe je denkt stappen te nemen wanneer je achterkomt om dat de invasie begonnen is. Je mag je stukje vanuit jou perspectief beschrijven of derde persoons. De spelleider zal ook meedoen, dus mocht ik een regel gebroken hebben, geef dit aan. Mocht je een vraag hebben, stel deze apart van je beschrijving met brackets, met brackets bedoel ik deze [ ] :)

    Dus let the zombie invasion begin!!

    -------------

    Het is donker, buiten is het koud, dat denk ik tenminste. M'n ogen gaan open en ik kijk half slaperig naar mijn wekker. Het is 6:02 in de ochtend op een werkdag nog ook... Ik zucht. "Kan nog wel verder slapen.." Zodra ik wou omdraaien en verder slapen hoor ik geschreeuw buiten, niet zoals ik gewend ben in m'n ghettoposende buurt. Het geschreeuw klinkt verscheurend en pijnlijk waarbij ik besluit op te staan. In mn t-shirt en boxershorts loop ik half struikelend naar m'n kamerdeur, ik draai me om om m'n bril te pakken anders zie ik namelijk niks. Met mijn bril op mijn neus zie ik tenminste duidelijker en het geschreeuw wordt plots afgekapt. "Moet dat no zo vroeg?" Mompel ik, krabbend aan m'n kont loop ik mijn huiskamer in en kijk ik door m'n raam. Ik zie mensen rennen, dingen kapot slaan. Maar ik zie ook wat op mensen lijkt langzaam vooruit lopen, strompelend alsof het... F**k my life... Het zijn zombies, zombies zijn hier in Nederland nog ook, gedachten razen door m'n kop heen en ik raak bijna in paniek tot ik aan een zombie film dacht. "Blijf rustig Rage... Je hebt zat zombie films gezien en in paniek raken is niet handig." Ik ren m'n slaapkamer in en kleed me om, ik kijk rond en controleer of ik niks vergeten ben. Ik kijk naar mn katana set in mijn slaapkamer en besluit om toch wat van de katana's uit m'n huiskamer te pakken. "Ik hoop dat m'n moeder binnen gebleven is." Zeg ik en draai de slot van m'n voordeur open en verlaat ik mijn huis met de deur op slot...
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Faolinn vr dec 14, 2012 1:53 pm

    'Dit is uit een tekstboek weer. Hier zie je de NADH concentratie, als die omhoog gaat gaat die ander uit. Weer gereguleerd door de redox toestand...'
    Een zucht ontsnapt aan mijn lippen. Ja het is best interessant wat er allemaal wordt besproken, maar op een vrijdagmiddag is het wel erg lastig m'n kop erbij te houden. Liever zit ik op het Touhouforum een beetje te browsen.
    Plots hoor ik geschokt gemompel van achteruit de zaal. De docent vangt het goed op en vraagt wat er mis is in plaats van te vragen om stilte.
    'Nou.. er zit hier iemand en het gaat niet goed met haar...' Klinkt het zachtjes van de 3e rij van achter.
    De hoogleraar wil net heenlopen maar stopt direct zodra de zieke opspringt en zich op het meisje naast zich stort. Direct duiken een aantal mensen zich op haar om haar van de ander af te trekken.
    'OMG HAAR KEEL! STOP DAT BLOEDEN! GODJEZUS HAAR KEEL!'
    Mijn vrienden staan op en rennen erheen, hopend dat ze iets kunnen betekenen. Ik blijf echter achter, pak snel mijn spullen en haast me de zaal uit.
    Ik heb genoeg gezien, dit is niet het moment om de held uit te hangen. Het is begonnen, de apocalyps nadert en het wordt tijd om de laatste voorbereidingen te treffen. Kort blijf ik even staan. Zal ik direct langs Rage gaan? Nee, dat zou stom zijn, ik weet niet precies waar hij woont en ik heb geen wapen. Thuis liggen een boken, een bijl, een kortzwaard en nog wat andere speeltjes op me te wachten. Samen met wat ik uit de garage kan plunderen zou dat genoeg moeten zijn. Bovendien wil ik eerst weten of mijn ouders thuis zijn of niet.
    Terwijl ik mijn tas op mijn rug slinger en mijn laptop omhang denk ik aan mijn vriendin. Ze is te ver weg, ik hoop haar nog te kunnen bereiken. Maar niet nu, eerst mezelf zelfredzaam maken...
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van UNOwen vr dec 14, 2012 2:35 pm

    "Potverdekke..." Ik was op weg naar huis van het examen vandaag. Het was zoals altijd rustig op de bus, zo vroeg in de ochtend. Maar niet meer toen die zwerver de bus op kwam. "Godver...!" Mompelde ik weer voordat ik m'n handschoenen om m'n neus sloeg. Hij stonk een uur in de wind. En daar zat hij nu al een paar haltes, helemaal scheef onderuitgezakt op zijn enkelvoudige stoel. Hij was griezelig smerig. Toen we langs het Zuid kwamen kon je zo aan de mensen hun gezicht zien dat ze liever de volgende bus zouden nemen, en verschillende mensen stapten af, ook al was het hun halte niet. De buschauffeur zelf merkte er niet veel van, die was te druk bezig iedereen uit te kafferen en te vragen om hun abonnement. Ik overwoog even om samen met m'n vriend die aan het Zuid moest zijn mee af te stappen, maar besloot het te verdragen. Ik had nog minder zin om nog een tijd in de kou en de wind te staan wachten totdat de bus eens zin had om af te komen.

    En zo ging de rit door, met de walgelijke stank van de clochard. Ik moest nog een halte wachten, totdat de zwerver zelf opstond en uitstapte. Voor zover je het uitstappen kon noemen, hij viel op z'n bek bij de eerste stap die hij uit de bus nam, en strompelde daarna verder. "Phew, daar zijn we gelukkig vanaf!" zuchtte degene die naast me zat. "Zeg dat wel.." zei ik terug. Iemand nam spontaan Deo en begon overal te spuiten.

    *Ding!*
    Het geluid van de stop-bel ging toen ik op de knop drukte. Ik was weer bijna thuis, lekker binnen in de warmte. Ik moest enkel nog een stukje alleen wandelen door een oud-landbouwveld, waar ze nu vollenbak huizen aan het bouwen waren. Ik wandelde op het pad naast de gracht met water. Er zwommen vaak eendjes in, maar nu waren er geen te bekennen. Ik luisterde verder naar m'n koptelefoon terwijl ik verder liep, totdat ik iets rook. Het was vuil, het was smerig. En ik had het al eens eerder geroken. Ik keek in de gracht, en daar zag ik dezelfde clochard als die in de bus, die een halve eend in zijn handen had... Ik werd een beetje misselijk. De clochard, zodra hij me in de gaten had, liet de eend vallen en strompelde op me af. "What the actual fu-" mompelde ik. Deze was niet normaal meer. Hier wou ik niks mee te maken hebben, zo'n random zieke weirdo, en ik liep het laatste stukje naar huis, zo snel mogelijk het voorval vergetend. Ik deed de deur open. "Helleuw!" Riep ik en ik kreeg antwoord van m'n grote broer, die nu ook aan het studeren was. Hier was gelukkig wel alles normaal. Ouders waren nog niet thuis en kleine broer was nog op school, dus ik kon eerst nog even piano spelen. Ik deed de klep open, drukte op de power-knop en...
    Niets. Niet de gebruikelijke *klik* die aangaf dat hij opstartte. "GodverdenondejueSHIT!" Riep ik, en checkte het stopcontact. Dat zat er nog in. Ik liep naar de zekeringenkast in da garage, maar ook daar was alles in orde. Maar ik zag dat de router ook niet aanstond. Ik probeerde die aan te zetten maar ook die ging niet. Dat betekende geen elektriciteit, geen warmte, geen internet en vooral geen piano.
    "FFFFFFFFFFFFFFFFU-"
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Zigzagwolf vr dec 14, 2012 3:19 pm

    Ik was vrij thuis, al had ik het nog niet snel in de gaten... Het geschreeuw achter mijn koptelefoon werd luider.

    Toen ik het eindelijk hoorde dacht ik... Ik zet me koptelefoon even af om te luisteren.

    Toen ik dat deed hoorde ik NEE IEDEREEN WEET DAT CALL OF DUTY DE BESTE IS SUKKEL!

    En ik dacht bijmezelf... Jeez moet ik dit aanhoren?

    Ik ging dus weer zoals gewoonlijk verder met kijken op het internet... Ik leesde op hyves dat een tweet over een meisje dat op een ander meisje sprong en beet.

    Dat klinkt raar dacht ik maar ff'en lezen...

    JosefMOOIboy: Tss! Had ze maar naast mij moeten zitten
    *de reacties eronder kon je verwachten idioot dacht ik*

    Milan: Best zielig... Maar waarom zou die zieke meid dat in haar hoofd hebben gehaald?
    *de reacties eronder waaren allemaal reacties met mogelijke dingen waarom het gebeurde*

    NeilApocalypse: Ik had jullie gewaarschuwd... Zo vaak mensen... Waarom luisteren jullie nooit? We moeten weg hier uit nederland... Belgie zal ook vergaan...
    HET IS EEN ZOMBIE APOCALYPSE.

    In alle logische gedachten van mij sloot ik dit uit...

    En opeens weer geschreeuw... Deze keer afgrijselijk, ik hoor gehijg achter me... en toen mijn pc opeens uitviel zag ik in de reflectie van de zwarte scherm...

    AAAH GODVERREDOME! Zo snel als ik gegrepen werd zo snel sloeg ik me net optijd los... Ik rende zo snel als ik kon naar de keuken... Om vervolgens een broodmes te pakken en te vluchten...

    Ik zag de zombie die opeens achter me stond achter me aan strompelen GRAAGH!

    Ohgod... Dit gaat slecht eindigen mompelde ik in mezelf

    Maar ik had geen keuze... Het eerste wat ik deed was steken naast de plek waar je sleutelbeen zit. Hij deinsde niet terug om vervolgens bijna in mijn hand te bijten, gelukkig misde hij, helaas was het niet voorbij en sprong hij op me om vervolgens zijn klauwen erbij te halen. Ik had mijn broodmes in mijn hand en besloot dat ik zo snel mogelijk moest rammen voordat hij het kan, ik bedacht me dat een zombie een stuk minder gevaarlijk is zonder kop, Toen hij net wilde slaan op mijn buik ramde ik de zombie een broodmes in zijn kop. Ik zag de klauw naarachteren gaan en de zombie's ogen recht voor mijn neus toen hij naar me toe viel... Ze waren eng... Naarachteren gedraaid het enige wat ik zag was wit met een vreselijk enge huid...

    Ik was erg geschrokken.

    AAH, goed.. Ik moet kalm blijven... Ik ren gewoon naar de deur... WACHT... Ik kan beter door het raampje heen kijken...

    *toen ik keek zag ik dat de straat leeg was... Op een paar patroulieerende zombies na... Ook zag ik door ramen van andere huizen dat mensen in hun nek werden gegrepen... Ik wist dat ik moest overleven... IK ZOU OVERLEVEN... Maar nu moest ik vluchten*

    Dus toen ik buiten was... Rende ik zo snel mogelijk naar beschutting voor de zombies... Iedere keer als ik een paar zag hield ik me verborgen...
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Khelekgil vr dec 14, 2012 3:42 pm

    het was 1 uur in de namiddag het was koud buiten en ik zat achter mijn bureau.
    Eigenlijk zou ik moeten studeren maar het weekend stond voor de deur dus dacht ik bwah eventjes pc.
    Ineens hoor ik buiten een auto botsen.
    He? wat nu weer. Zijn ze de buurt aan het afbreken hier?
    Ik rende naar de kamer van mijn ouders om naar buiten te kijken en wat ik zag wal te onwerkelijk.
    Buiten waren 2 auto's opeen gereden. In de ene auto lag een man dood achter het stuur en in de andere zag ik een man achteroverleunen op zijn stoel. Er was een stuk glas in zijn linker schouder komen te zitten en om de een of andere reden had hij een rare kleur. alsof hij al weken dood was.
    Ik wilde de ambulance bellen maar toen zag ik dat ik geen bereik had.
    He ? hoe kan dat nu.
    ik keek nog eens naar buiten en ineens bewoog de man en kwam zijn auto uit.
    Ik schrok want ik dacht dat hij dood was maar dit was te gek. De buurman kwam op de man afgelopen en zonder enige waarschuwing viel hij de buurman aan.
    THE HECK GEBEURD ER? ik liep naar mijn kamer en gooide mijn matras op de grond.Daaronder lag mijn katana en bokken voor ik naar buiten ging trok ik nog mijn schermvest aan.
    Ok noem me paranoia maar als dit zombies zijn bereid ik me liever voor.
    Ik zwaaide de deur open en bereide me voor op wat er buiten op me wachte.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van TH-chen vr dec 14, 2012 3:52 pm

    *Gaap*
    "Hey jongens hoe gaat het?" vroeg ik aan alle aanwezige mensen in de Studenten Bunker. School was vroeg uit en ik had verantwoordelijkheden gekregen van het bestuur. Zo nu en dan kwamen leden binnen en gingen ook net zo snel weer weg.
    Iedereen zat lekker zijn eigen ding te doen.

    We begonnen ons een beetje ergeren aan alle geluiden die zich buiten afspeelde. Normaal is het altijd rustig. Maar leek het alsof een van de muziek-clubs van de bunker een concert aan het geven was. Maar dat was niet zo.

    HELP ME~! Een stem vol met angst en wanhoop klonk van ver weg. Het was echt goed te horen. Sommige van ons gingen kijken naar de bron maar ik was bezig met de afwas van Kinjin. Ik had namelijk de schreeuw niet gehoord en ging verder met al dat afwas.
    Zou die afwas nooit eindigen?

    Nadat ik klaar was ging ik terug naar de Kinjin-ruimte maar ik werd benaderd door een van de leden. Hij leek nogal bleek.
    "Re.......n......we...g...., Nu!" Ik probeerde hem op te vangen maar al snel greep hij me vast. Zijn greep was fel en er was totaal geen manier om eruit te komen.
    Wat is dit? Wat is er met hem gebeurd?
    Dit is niet leuk meer. Zijn gezichtsuitdrukking begon hij te verliezen en het enige wat je kon zien was een zielloze blik die hij uitstraalde. Ik zat nog steeds vast in zijn greep en hij begon zijn mond open te doen. Een ondragelijke stank kwam uit zijn mond en dat niet alleen. Al zijn tanden waren eruit of in ieder geval merendeels. En wilde mij gaan buiten.

    .........

    Ik had geen pijn? Op dat moment viel de zombie neer. Het ging op me liggen. Gewoon stil. Een schaduw vulde mijn zicht en had de houten katana in zijn hand die in de kinjin-ruimte zat in zijn hand.
    Het was Katsuo. Een betere timing kan je niet hebben.
    Hij tilde me op en gingen naar de Kinjin-Ruimte en sloten de deur af. Ik was nog steeds in schok met wat er gebeurden.
    Ik keek naar mezelf met hoe ik erbij liep. Helemaal onder de bloed. De gedachten van dat wezen sprong terug in mijn hoofd en misselijkheid vulde mijn hoofd. Ik probeerde te kalmeren maar dat ging moeilijk. Ik vroeg aan Katsuo of hij meer wist maar hij leek ook verwarrend te zijn met de situatie. Het leek er alleen op dat we er nu eventjes een moment van rust hadden in de Kinjin-Ruimte van de Studenten Bunker.
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van TheEternalMokou vr dec 14, 2012 4:43 pm

    Ik fietste eindelijk naar huis na een lange schooldag. De leraar liet onze klas iets eerder gaan omdat we al het werk al af en besproken hadden. Geen wonder dat het zo rustig op straat was, maar naar mijn idee toch iets té rustig.
    Eenmaal thuis gekomen gooide ik mijn tas neer en sprintte de trap op richting mijn kamer. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik mijn boek voor Nederlands moest uitlezen, maar daar had ik op het moment écht geen zin in. Vooral omdat het opeens wat rumoerig op straat werd - ik was te lui om te kijken wat er aan de hand was - en ik me daardoor toch niet kon concentreren. Dat boek wacht wel even, dacht ik bij mezelf. Ik plofte vervolgens op mijn bed neer en schoof mijn laptop onder mijn bed vandaan.
    Ik klapte dat kleine, vervelende ding open en zag dat ie uit stond. Uh, das raar, ik zet mijn laptop nooit uit, dacht ik weer bij mezelf. Misschien had ik het wel onbewust gedaan gisteravond en heb ik toch een kortetermijngeheugen. Ik lachte een en wilde hem weer aanzetten, maar toen ik op het knopje drukte gebeurde er... niets? Verdomme, dat ding is toch niet nu al naar de haaien?! Ik deed nog een paar pogingen, maar er gebeurde opnieuw helemaal niks.
    Ik had iemand beloofd dat ik zodra ik thuis was op Skype zou komen, ging nogal moeilijk als je laptop het niet doet. Ik pakte mijn mobiel en wilde die persoon sms'en. Maar wacht... geen bereik?! Dit meen je niet! Ik sloeg mezelf letterlijk voor mijn kop, het gaat goed vandaag zeg.
    Buiten werd het steeds lawaaiiger dus ik pakte mijn mp3 uit mijn tas en ging maar wat muziek luisteren.

    Even later liep ik de trap af naar beneden, vertellen dat mijn laptop kapot was en mijn mobiel ook levensmoe is. Ik liep de woonkamer in en snakte naar adem. Buiten heerste er complete chaos. Mensen renden in paniek over de straten. Ik had geen idee wat er aan de hand was, dus rende ik ook naar buiten in een poging om het iemand te vragen.
    Ik rende naar mijn buurjongetje die een paar meter verderop stond.
    "Wat is er in vredesnaam aan de hand?!" vroeg ik hem. Hij keek me aan.
    "Zombie's," antwoordde hij. "we gaan allemaal dood!"
    "Maar zombie's bestaan nie-" begon ik verward, totdat ik eens goed om me heen keek. "What the- oh mijn hemel..." Ik voelde langzaam paniek in me opkomen en een kleine gil ontsnapte uit mijn keel.
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van MR.Kriesebo vr dec 14, 2012 6:01 pm

    Na een lange les biologie, eindelijk vrij! De leeraar geeft ons welliswaar nog 3 bladzijden huiswerk op, maar het is toch weekend dus ik hoef me er niet zo druk om te maken. mijn vrienden rennen de school uit als ik nog bezig ben met het inpakken van mijn tas(bio, nask, wis, en nl). Ik haal mijn fietslampen(je weet wel, van die ledjes) uit mijn tas en loop de school uit. Op dat moment begint het te regenen. Ik zucht en trek een regenjas aan en loop vervolgens naar mijn fiets. Ik maak mijn lichten vast, maak het slot open, haal hem uit het rek en fiets door de hekken van mijn school. In de hoop dat de trein van 15:50 nog niet is vertrokken fiets ik een klein beetje sneller dan normaal. overigens wel handig dat de hanzelijn geopend is, stel dat ik mijn trein niet haal kan ik altijd daarmee naar Kampen. Ik raas over de rotonde voor het station en vang net de klok in mijn blik. "Shit, nog 45 seconden!" Ik knal met fiets en al in een houder en ren naar perron 12. Nog 30 meter... 25... ik hoor de fluit. 15... 10...5... de deuren klappen dicht en ik knal vol met mijn neus tegen de dichte deur. 5 seconden later rijd de trein weg. "shit" denk ik. "Nu moet ik wachten op de volgende" plotseling realiseer ik me dat ik gewoon met de hanzelijn kan gaan. moet ik in kampen weliswaar nog 15 minuten door het donker rennen maar het scheelt toch weer wachten! Ik kijk op de vertrekstaten en zie dat de borden nog niet zijn aangepast. Gelukkig hoor ik de omroepster zeggen dat de trein zal vertrekken van spoor 6b. over enkele minuten.
    enkele minuten....
    ENKELE MINUTEN?!?
    Ik ren zo snel als ik kan over de spoorbrug(de tunnel is al een jaar in reparatie) en spring in de trein. achter mij klappen de deuren dicht en de trein vertrekt naar Kampen en omstreken. Ik kijk of ik nog wat eten in mijn tas heb zitten. "Hmm, ik heb een boterham, dat moet wel genoeg zijn". terwijl ik onder het genot van leverpastij over de ijssel uitkijk realiseer ik me dat ik erg nodig moet pissen. ik loop naar het toilet en zie dat het bezet is. "als de persoon die op het toilet zit na 5 minuten nog niet niet klaar is besluit ik maar eens aan te gaan kloppen.

    -geen reactie-

    "man schiet eens op, ik moet ook en ik moet over(ik kijk op mijn horloge) 6 minuten uitstappen! Laat me er in!"

    -nog steeds geen reactie-

    Geergerd pak ik mijn zakmes en begin aan het slot te draaien. Het werkt, het gaat open! Ik doe de deur open en ruik iets verschrikkelijks "jemig, wat heeft die persoon gegeten? over die persoon gesproken, waar is'tie gebleven? tot mijn schrik merk ik op dat het raam ingeslagen is. Ik kijk uit het raam en zie een stukje stof aan een glassplinter zitten. Dan zie ik iets vreemds. Het raam is kapot, maar de scherven liggen aan de binnenkant. Wacht eens, er moet dus iemand zijn binnengekomen! Iets anders valt me nu ook op: Het raam is stuk, het toilet is doorgespoeld, maar toch....
    "Wacht eens even! De stank! Ik ben ziek, mijn neus zit dicht, en tog kan ik het ruiken!"
    Ik besluit maar om gewoon te gaan plassen, ik moet er immers zo uit. Als ik mijn hand uit wil steken om de deur dicht te doen, zie ik iets anders. Er steken twee schoenen onder de deur door. als ik de deur aan de kant duw valt er iets naast me neer. Het gezicht van die dode man zou ik nooit meer kunnen vergeten! "wacht eens even!" denk ik "dood?" ik doe het raam open en het broodje leverpastij kleddert samen met mijn lunch en de resten van een appel op de bielzen. Achter mij hoor ik zacht gekreun. Ik draai me om en zie dat de man zich heeft bewogen. Ik roep andere mensen erbij in de hoop om hem dit ongeval te laten overleven. ik controleer zijn polsslag terwijl een vrouw in tranen naast hem zit."Waarom Emiel?" roept ze en langzaam opent de man zijn ogen."ergens in mijn achterhoofd weet ik dat dat niet klopt. Dat gevoel blijf ik houden totdat ik doorheb dat ik zijn slagader niet meer voel kloppen. Eindelijk realiseer ik me wat het allemaal betekend. het opengebroken raam, de stank, de kleine bewegingen... "PAS OP" roep ik tegen de vrouw, maar op het zelfde moment slaakt zij een kreet. De man opent zijn ofen en kijkt mij aan. vervolgens begint hij te eten van de nog levende vrouw die krijsent aan zijn voeten licht. Na een paar happen gooit hij het karkas van zich af en slaakt een harse oerkreet( zo'n kreet die klinkt als nagels over een schoolbord gemixt met gierende autobanden vlak voor een ongeluk) en komt langzaam op mij af. Er is maar een mogelijkheid: het raam! Ik spring langs zijn maaiende armen, langs stomverbaasde passagiers, dwars door het gebroken raam. Ik rol door het gras, van de spoordijk en land midden in de sloot. Proestend kom ik boven water en begeef me naar de kant. Ik haal een fietslamp uit mijn rugzak (die om de een of andere reden nog droog is)en kijk om me heen. Naast mij is de N50 maar niemand rijd er en de straatlantarens zijn allemaal uit. Ik huiver nog steeds van wat er zojuist was gebeurd. En ik huiver omdat ik helemaal doorweekt met slootwater ben. Ik besluit dat ik maar beter de N50 kan volgen richting Kampen... Mijn straat... Mijn huis... Mijn familie...
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Rage vr dec 14, 2012 7:07 pm

    Daar stond ik dan... Buiten m'n voordeur gereed met een katana aan m'n riem gebonden en een kleinere in mijn hand. Shit... Tas vergeten, ik draai me om, open de deur van mijn voordeur en sluit het achter me. Ik draai een klein hoekje om mijn tas te pakken en om te doen. Ik open m'n deur en neem een stap naar voren. Daar stond er een, met rottend vlees, dode ogen, happen in zijn armen en maag open zonder organen. Een echte zombie, een klein glimlach verschijnt op m'n gezicht, ik heb wel veel films gezien maar kan ik wel doen wat ik toen zag? Het lachen is snel vergaan wanneer de zombie met zijn handen naar voren beweegt, ik reageer in reflex en duw de zombie weg met een bonk tegen de deur van mijn buurman en ren met de trap naar beneden.

    Ik kijk buiten en zie helemaal niemand, doodstil, in reflex pak ik mijn oordopjes om muziek te luisteren maar stop mezelf. "Nee kan ze beter niet in doen, anders hoor ik ze niet." Ik kijk weer rond en bedenk me om wat voedselvoorraad mee te nemen. Aangezien ik op het moment niets in huis had dat meteen eetbaar was besloot ik eerst naar Amsterdamse Poort te gaan, met een stap draaide ik me om en besloot de andere kant op te gaan.

    "Amsterdamse Poort is vaak te druk, te veel risico." mompelde ik met een gaap, onderweg naar Winkelcentrum Venserpolder als je het een winkelcentrum kan noemen. Nog altijd doodstil wanneer ik bij een klein brugje aankom zie ik er nog een, op z'n knieën een wat eer bekend was als een mens nu een dood lichaam is. Ik neem paar keer adem en zucht, ik haal m'n korte katana uit z'n houder en sluip langzaam op de zombie af, nog steeds te druk bezig met eten. Voordat ik iets kon doen begon iemand te schreeuwen, ik schrik me kapot en de zombie kijkt omhoog en dan naar waar het geluid vandaan. "Stomme eikel!" Roep ik en ram de punt van mijn katana door de zombie's schedel, met een beetje moetje ruk ik m'n katana eruit waarbij de zombie neervalt en niet meer beweegt, ik kijk naar de andere lichaam en steek m'n katana door z'n oogkas. "Moest je zonodig schreeuwen?" Zeg ik tegen de geschrokken man die iets in het buitenlands roept...
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van MR.Kriesebo vr dec 14, 2012 7:42 pm

    "Ook dat noch.." mompel ik, terwijl ik door de straten van Kampen-Zuid loop. Overal waar ik kijk zie ik huizen met ingeslagen ruiten, het onweert en in de verte is er zo te zien brand uit gebroken. Langzaam maar zeker kom ik dichter bij het centrum van Kampen, waar ik woon. Ik loop langs een plein en ga een steeg in. Zeer slechte keus! Recht tegenover mij staat zo'n monster! I kijk naar achteren en zie dat die uitweg geblokkeert wordt door een tweede! Links van mij is een deur. Als de zombies me langzaam maar zeker benaderen loop ik te duwen tegen de deur. Het heeft geen effect. ik zet me af tegen een muur en beuk de deur in terwijl een zombie zich vastgrijpt aan mijn tas. Direct daarna laat hij echter weer los. Ik zie dat zijn handen verder beginnen te ontbinden en het bot wordt zichtbaar. Plotseling snap ik hoe het kan. Op school viel er een reageerbuis op mijn tas. Volgens mij was het een soort van NatriumChloride. Natuurlijk, zout! Als een vloeistof zout is onttrekt het water aan nabije cellen. zou het zelfde principe ook hiervoor gelden? veel tijd om er over na te denken had ik niet, de zombie vondt eten blijkbaar belangrijker dan een klein lichamelijk ongemak als het missen van een hand. Ik vluchte de trap op. vervolgens nog een. Ik sloeg het dakraam kapot en ging op de daken staan. Van af hier kon ik me snel voortbewegen en tegelijkertijd niet opgemerkt worden door zombies. Ik loop over de daken richting mijn huis in de hoop dat dit soort onnodige ontmoetingen achterwege blijven...
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van RemiliaxScarlet vr dec 14, 2012 7:58 pm

    Ik luisterde naar de radio. Het geluid was niet hard. Noch zacht. Tot ik het opeens hoorde. Een inkomend bericht. Ik luisterde aandachtig. ,,Attentie bewoners van Koninkrijk der Nederlanden. We verzoeken u om zo snel mogelijk een verstopplek te vinden. Men vertoont rare kannibalistische trekken. Oorzaak onduidelijk.''
    Ik schrok op. Kannibalistische trekken? Die kan ik toch wel aan? Zo moeilijk wordt dat niet. Ineens hoorde ik buiten een zwaar gekreun. Geschreeuw. Steeds harder. Nu werd ik bang. Ik trok voorzichtig het gordijn open. Ik zag een...tja, wat was het? Het was...dat kan toch niet. Dat zijn van die monsters die alleen in horror voorkomen. Hier niet. Althans, dat probeerde ik mezelf wijs te maken. Dit was toch echt een zombie. Ik zie dat ik te laat ben. De vrouw is al in kritieke toestand. Uit een reflex schrok ik terug. Ik ren naar de kastdeur die zich in mijn kamer bevind. Daarachter bevindt zich nog een klein kamertje. Ik trek de sleutel uit het buitenste slot en maak hem op slot vanbinnen. Veilig. Maar... Hoe kom ik aan eten? Ineens besefte ik dat ik niet zoveel tijd heb. Ik kan hier niet lang overleven.

    Ik ren naar beneden. Trok mijn jas aan en ren naar de schuur. Ik pak alle gereesdschappen die ik nodig heb. Een heggenschaar. Goed genoeg. Toen vond ik nog een zaag. Die kan ik ook nog goed gebruiken. Ik heb nog nooit zombiefilms gezien, maar ik weet genoeg. Ik moet op zoek naar andere mensen. Mensen die nog in orde zijn.


    Laatst aangepast door RemiliaxScarlet op vr dec 14, 2012 8:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Zigzagwolf vr dec 14, 2012 7:59 pm

    Ik dacht na... Wie zou ik kunnen redden? mijn moeder is weg boodschappen doen in de winkelstraten mijn zusje is in een nabij gelegen school

    Dus ik kies ervoor om naar de school heen te gaan, ik kijk naar een straat erheen... HELEMAAL vol met zombies... Eentje zag me ik weet het zeker hijgend hield ik mijn broodmes vast... Maar ik bedacht me ook dat de weg naar mijn moeder ook vol zit met van die griezelige zombies... De enige uitweg uit mijn omgeving is een andere weg naar die school... Maar ik kan daar ook omkeren en vluchten... alleen is dat ook riskant gezien dat er een weg is een Grote weg... Alles wat in me opkomt is MOEST IK NOU IN ZO'N STAD WONEN?

    Maar ik ging die andere weg naar school gebruiken... Toen ik aankwam hield ik me schuil ik zag ik bloed in de ramen... een enkele seconde later... De verschikking... De kinderen de juffen kwamen naar buiten rennen... Maar niet om uit angst te schreeuwen... Nee het waren zombies... snel renden ze eigenlijk niet... maar ik zag enkele normale mensen toekijken... Ik hield me verborgen maar ze patroulieerden de plek... Ik dacht dat ik dood ging... Ik zat ingesloten geen uitweg... Ik moest zachtjes naar een paar sluipen om ze neer te steken... En uit alle keuze die ik had... Waaren er een paar zwakka halfdode leraren... De kinderen zelf waren al volledig zombies... Ik herkende mijn zusje en ook zij was er een... Dit deed pijn... Mijn ziel... Ik weet niet wat het was. Hoe ik het moet benoemen, maar ik moest het laten gaan... De leraren waren de beste keuze, ze waren nog beetje bij zinnen... zwak, aangevreten, en te sloom om me te kunnen bijten. Natuurlijk kinderen zijn minder gevaarlijk... Maar ze kunnen sneller rennen en zitten in groepen... Zelfs als zombies... Ik maakte mijn keuze niet gauw... Maar ik besloot op het groepje leraren af te stormen met mijn broodmes... *SLASH* *CHACK* Ik sloeg in de nek voor het beste resultaat de ene na de andere viel... Totdat ik een uitweg zag en ik twijfelde niet om keihard weg te rennen

    *Een paar uur later* Ik heb de omgeving iet wat bespioneerd om te weten of er gevaar is... Schijnt dat mijn moeder en vader het ook niet halen... Ze zijn beiden gebeten.

    Maar het was niet zo raar, ze hadden al een stuk of honderd zombies neergeramd...

    goed... de keuze was vluchten... De winkelstraten zijn te gevaarlijk voor voedsel en andere handige dingen nu... Dus ik moest weg hieruit *Niet teveel later*

    He? komt de tram nou langs?... Onmogelijk dacht ik... maar ik keek wat beter... De minuten op het bord veranderde niet... Wat wel zo was is dat een tram urenlang op de plek stond Blijkbaar! Dat kon ik goed gebruiken...

    Ik had daadwerkelijk geen idee of het veilig was maar als het zo was dan had ik een veilige uitweg... Ik zag dat de deuren openstonden... Ik keek in de tram.. Naar aanwijzingen van leven... Mooi zo! Geen tekenen... ik klik vervolgens op wat knoppen in de cabine... En de deuren gaan dicht.. De tram bewoog en ging ergens heen.. Ik had geen idee hoe ik het moest besturen dus met die rare auto besturings knop was ik maar al te blij voor woorden

    Ik had eindelijk een snelle uitweg... helaas rijdt deze me alleen naar de rand van den haag...
    MR.Kriesebo
    MR.Kriesebo
    Forumyōkai


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : logisch redeneren

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van MR.Kriesebo vr dec 14, 2012 8:20 pm

    eenmaal thuis aangekomen vind ik op de tafel een briefje:

    Koen, vlucht! Wij redden het wel, zolang we maar weten dat jij veilig bent! Ga zo snel als je kan jezelf in veiligheid brengen, en kom de deur niet meer ui-

    "Natuurlijk redden ze het niet, anders zouden ze wel op me gewacht hebben!"denk ik, terwijl ik de kelder inspecteer in de hoop om iets eetbaars te vinden. helaas is het enige wat er ligt een homp brood en een pak zout.
    ZOUT!
    Dit betekent dat ik mijzelf in iedergeval kan verdedigen.. Ik loop de keuken in in de hoop dat er nog wat batterijen liggen. "Gelukkig! Ik heb een zaklantaren en een radio in een, hij zou hier ergens moeten liggen..." denk ik terwijl ik de gootsteenkastjes een voor een open maak. "Yes" Ik loop rond in de hoop om wat meer voedsel te vinden maar er licht alleen nog maar een bevroren pizza in de diepvries de een doos "Roomboterkoek Bakmix van DR. Oetker".
    ik stop de pizza in mijn rugzak en loop de deur weer uit, zonder echt een bestemming.


    Laatst aangepast door MR.Kriesebo op za dec 15, 2012 1:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Remilia~ vr dec 14, 2012 9:33 pm

    Met een ruk open ik mijn ogen. Mijn hoofd voelt zwaar aan en wanneer ik rechtop probeer te zitten, duizelt alles om mij heen. Ik kan me nauwelijks meer herinneren van wat er afgelopen nacht is gebeurd. Zou ik niet bij Ian logeren? Ik grijp mijn mobiel en doe de verlichting aan. Het matras waar Ian op zou moeten liggen is leeg. Wat? Is hij misschien op de wc? Maar ook op de wc weet ik hem niet te vinden. Dan zie ik opeens dat de deur van het huis op een kier openstaat. Is hij...weggegaan? Ik loop naar buiten toe en tot mijn verbazing is het buiten net zo donker als binnenin het huis. Waarom is de straatverlichting niet aan? ..Oh no, this creeps me out. Achter me valt de deur van het huis dicht. Nu kan ik niet eens meer naar binnen! Ik bel bij de buren aan maar niemand opent de deur. Daar sta ik dan. Op m'n blote voeten met een dunne pyjama aan terwijl het buiten vriest. Waar the fuck is Ian? Wat moet ik doen? Ik bel nog eens bij Ian's huis aan, in de hoop dat hij toch nog binnen is. Maar niemand opent de deur. Frustratie. Ik ril. Of het is van de kou of van woede, god knows. Met mijn mobiel probeer ik mensen op te bellen, maar tot mijn verbazing heb ik geen verbinding. Nooit had ik naar zoveel horror films moeten kijken, nu komen de meest engste gedachten in me op! Ik ga maar gewoon wat rondlopen totdat het ochtend wordt ofzo..laat het alsjeblieft gewoon snel weer licht zijn! Na een paar minuten gelopen te hebben stop ik even als ik laag gegrom hoor. Wat? Wat is dat voor een geluid? Ik raap gauw een stok van de grond op. Straks is het een monster of een weerwolf of... een hond, denk ik gerustgesteld bij mezelf als ik de pitbull het hoekje om zie komen. Maar...waar is het baasje? Als de hond hier is, zou zijn baasje hier ook in de buurt moeten zijn. Misschien kan hij me helpen! En ik heb gelijk, even verderop zie ik een menselijk figuur lopen. Opgelucht ren ik erop af. "Meneer! Help mij! Alstublieft!" Hij reageert meteen op mijn gegil. Ik stop met rennen en blijf staan totdat hij dichterbij komt. "Oh gelukkig meneer, ik heb uw hulp nodig! Ziet u, mijn..."
    Het figuur staat nu op zo'n afstand van me vandaan dat ik zijn gezicht herken. Zijn huid is zo bleek dat het wel licht lijkt te geven. Donkere kringen onder de ogen en diepe kuilen in het gezicht. Geschrokken leg ik mijn hand op m'n mond. "Ian?!" roep ik met weerzin uit. "Wat is er gebeurd?" Maar Ian kreunt alleen even en valt dan uitgeput neer op de grond. Ik kniel bij hem neer. Oooh shit! Wat moet ik doen?! Ik probeer hem op zijn rug te draaien en de blik in zijn ogen doet mijn hart stoppen met kloppen. Hij staart met een levenloos gezicht vooruit. Als ik mijn handen van hem afhaal, zie ik dat ze bebloed zijn. Snel check ik zijn polsslag en het is al snel duidelijk dat Ian vertrokken is. No way...dit kan niet waar zijn
    Ik tril. Dit keer weet ik zeker dat het niet van de woede of van de kou is. Ian is weg...
    Mijn tranen stromen over mijn wangen en ondertussen roep ik om hulp, wetende dat niemand komt. Ik leg mijn hoofd op zijn buik neer totdat...ik Ian hoor kreunen? Geschrokken kijk ik op en ik zie dat Ian langzaam weer in beweging komt. What the.. Als ik naar zijn gezicht kijk, schrik ik me te pletter. Zijn ogen zijn spierwit en uit zijn mond druipt kwijl.
    "Ian..?" vraag ik onzeker. Ik check zijn polsslag opnieuw. Zijn huid is ijskoud en nog steeds geen slag.
    Ian gromt en gaat overeind zitten. Als hij zijn hoofd naar mij toe draait, hoor ik al zijn nekwervels kraken. Ik spring op en doe een paar stappen achteruit. Maar er is geen hartslag! Hoe kan hij bewegen? Ian strompelt achter me aan met zijn armen vooruit gestrekt. Van schrik kan ik me niet bewegen. Hij grijpt me bij de schouders vast en gaat met zijn mond naar mijn hals toe. Hij is net...een zombie? ZOMBIE?! Maar dat bestaat niet! Met zijn nagels maakt hij krassen in mijn huid. Dan draait er bij mij een knopje op. Met de stok die ik had opgeraapt, steek ik hem net onder de ribben. Hij laat een grote brul horen en laat me los. Hoe ging dat ook alweer met zombies? De hersenen inslaan toch? Uiteindelijk toch goed dat ik naar die horrorfilms heb gekeken! Ik raap een steen op en sla daarna met mijn stok op Ian's achterhoofd, zodat hij naar voren geduwd word en ik de steen op zijn hoofd kan inslaan.


    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Khelekgil vr dec 14, 2012 9:47 pm

    Eenmaal buiten komt de man om mij af geslenterd. nu ja dacht ik ik heb geen zin om zijn middagmaal te worden. Langzaam loop ik een beetje achteruit mijn katana hangt op mijn rug en ik wil hem pakken tot ik me bedenk: Shit die dingen zijn niet gemaakt om continu te gebruiken als ik fout sla en ik raak zijn botten kan hij breken dam. Maar toen bedacht ik me ha ik heb mijn bokken nog en al is hij van hout hiermee kan ik meer schedels breken. De zombie is alleen en vrij traag dus neem ik mijn tijd ik zet mijn voeten uiteen en neem mijn houding aan. Het is zoals je elke morgen oefent khel alleen komt hij nu wel op iets terecht. Ik adem in en mijn lichaam beweegt automatisch. Nog voor ik kan uitademen voel ik de schok die door mijn lichaam gaat. Ergens gaat er een perverse sensatie door me heen. Ik deed het en had geen greintje spijt van mijn daad. Mijn menselijkheid behouden daar gaat het hier om dacht ik bij mezelf als ik mezelf aan mijn lessen blijf herinneren moet dit lukken. ik keek op van het lichaam en zag mijn buurman nu op me af slenteren. Dood hij was een van hen geworden. Ik maakte me klaar voor de volgende. Sorry man maar het is jij of ik. Een flits en het was voorbij. Hmm dit komt niet goed ik moet hier weg raken de stad uit en naar het noorden toe om een plek te vinden waar ik veilig ben. Ik rende mijn kamer in en pakte alles dat ik kon gebruiken. mijn bokken en katana,een mes, mijn staf en een rugzak met een mondvoorraad een kaar en nog een paar noodzakelijke spulletjes. Ik wilde net vertrekken tot ik omkeek, mijn schijf lag op tafel ik lachte bij mezelf ach waarom ook niet ik kan moeilijk al die anime achterlaten dus nam ik hem maar mee al kon ik hem waarschijnlijk nooit meer gebruiken. Gepakt en gezakt controleerde ik of alles zo zat dat ik ongehinderd kon reizen en vechten. Mijn plan was om naar het noorden te gaan naar Antwerpen en van daar zou ik wel zien wat de slimste oplossing was. Ik vertrok mijn oude leven was voorbij ik stapte binnen in een wereld waar elke dag je laatste kon zijn waar alleen de sterkste overwonnen want niet alleen zijn lagen op de loer. mensen doen afgrijselijke dingen wanneer ze de touwtjes in eigen handen nemen.

    Gesponsorde inhoud


    TvH - It's a Zombie World Empty Re: TvH - It's a Zombie World

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 12:03 am