Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Shiro
kyr2005
XavC
rockpad
komodostache
Rage
10 plaatsers

PS3 Game reviews

komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

PS3 Game reviews - Pagina 2 Empty Re: PS3 Game reviews

Bericht van komodostache vr mei 03, 2013 1:28 pm

[quote="rockpad"]
    Bioshook inf ziet er wel tof uit en er wordt veel lof overgesproken probeer die eens

komodostache schreef:leuk om een reviewer hier te hebben,
    een game zeg je mmmmmmm...
    speel skyrim en ik daag je uit hem goed af te kraken.
    (denk niet dat het lukt maar ik zou zeggen probeer het)
    het spijt me... maar morrowind blijft beter,

kerel dit is een voorstel dit is geen discussie topic
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

Bericht van kyr2005 vr mei 03, 2013 3:05 pm

komodostache schreef:
    rockpad schreef:
    komodostache schreef:leuk om een reviewer hier te hebben,
    een game zeg je mmmmmmm...
    speel skyrim en ik daag je uit hem goed af te kraken.
    (denk niet dat het lukt maar ik zou zeggen probeer het)
    Bioshook inf ziet er wel tof uit en er wordt veel lof overgesproken probeer die eens
    het spijt me... maar morrowind blijft beter,
    kerel dit is een voorstel dit is geen discussie topic

En dat beslis jij even? Als iemand hier over zou moeten klagen is het rage, niet jij die niet weet wat rage wel goed of niet goed vind in ZIJN topic. Als je niet wilt dat mensen op jou mening ingaan over een game post dan ook niet zoiets als "ik denk niet dat je dit spel kan afkraken". Trouwens ik heb even je compleet kapotte quote gefixed. Druk in het vervolg eerst op "voorbeeld" voor je iets post :D
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache za mei 04, 2013 10:21 pm

ik zelf had begrepen dat dit een topic was om een voorstel te geven en niet om te discussiëren, als ik dat zo begrijp kun je dan misschien eerst denken voor dat je zegt dat ik denk dat ik deze topic zomaar kan claimen.
    nogmaals ik zij het aan gezien ik denk dat rage dit topic zo bedoelt heeft, en als ik tegen iemand kan zeggen als iets geen discussie is het toch alleen maar goed.

ps bedankt voor de tip van voorbeeld

Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya za mei 04, 2013 11:00 pm

Jongens, zo is het wel genoeg. Als er één ding is waar dit topic zeker niet voor bedoeld was, is het wel discussies over waar dit topic voor bedoeld is.

En Komodostache, ik heb eigenlijk geen idee waarom je eerst Rockpads post leest en "Mee eens" post, en dan vervolgens drie weken later terugkomt om er alsnog een vrij onbenullig commentaar op te leveren. Dat lijkt me een veel grotere ontsporing van het topic dan het feit dat Rockpad iets zei dat niet direct een antwoord op de openingspost van het topic was. Ik zou je willen vragen om daar voortaan even bij stil te staan voordat je zoiets post, ook omdat je post richting Rockpad nu een beetje vijandig overkwam.
    Tanshu
    Tanshu

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu zo mei 05, 2013 12:30 am

Doe een review over Awesomenauts pls

[edit] nvm das online shiz :C
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache zo mei 05, 2013 11:07 am

ik hou wel op........is het dan goed of niet?
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache di mei 07, 2013 9:58 am

Heavenly sword.

lijkt me een goede game om een review over te doen.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

Bericht van Cryogenic Cereal za jun 08, 2013 5:49 pm

Rage, is het de moeite waard om Metal Gear Rising: Revengeance te nemen?
    xNewWaveBossanova
    xNewWaveBossanova
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Mind fucking like a boss

Bericht van xNewWaveBossanova do jul 04, 2013 3:51 pm

Ik zou echt voor minder bekende games gaan als ik jou was. Ik heb zelf ook al een paar keer overwogen om de wat minder bekende games te gaan reviewen. Ik bedoel, neem bijvoorbeeld the Last of Us. Geweldige game en ik zou er zo drie pagina's over kunnen schrijven. Het enige probleem is is dat er al zoveel reviews van zijn dat die van jou waarschijnlijk niet gelezen wordt. Wel kun je bijvoorbeeld, zoals hierboven gezegd werd, Metal Gear Rising: Revengeance nemen. Hoewel de game nu in iedere winkel te vinden is, ben ik erachter gekomen dat heel veel mensen de game amper kennen. Ik zelf heb de game gepre-orderd omdat ik een Metal Gear fan ben maar veel gamers hebben de game gewoon nog niet gespeeld.

Pak bijvoorbeeld een van de weinige ECHTE RPG games. Resonance of Fate. Niemand kent die game. Het is na mijn idee echt een game met een verfrissende gameplay. Hoewel ik me in het begin echt ergerde aan de controls in de gevechten, raak je er na een tijd aan gewend. Niet alleen de controls zijn apart, ook de cutscenes die je tijdens de combat te zien krijgt zijn heel anders dan een platform-RPG. Hero-attacks hebben ook spectaculaire scenes die een prachtig 3-D beeld geven van de enemies en je party. Bovendien was ik echt helemaal weg van de art en de cover. Natuurlijk heeft het wat flaws en irritaties maar over het algemeen heb ik er van genoten. Een keer een game waar ik niet zo snel doorheen racete zoals Assassin's Creed Whatever of Crysis. Het was een uitdaging in een Final Fantasy jasje.

Met het reviewen van nieuwe games moet je gewoon onmiddellijk een review schrijven. Ik heb laatst Metro: Last Light gekocht en het verbaasde me hoe weinig goede reviews ik erover kon vinden. Misschien een idee om die game een keer te reviewen? Ik heb er zelf heel erg van genoten.

P.s. Metal Gear Rising heeft een beetje een simpele gameplay naar mijn idee maar het verhaal is echt om van de smullen. Het mag dan wel een Spinoff zijn maar toch heb ik er met grote ogen naar zitten kijken. Typisch Metal Gear. Mooi verhaal en mooie art. Alleen was er dit keer meer actie en boom boom dan stealth zoals in de meeste Metal Gear games. Dat was wel verrassend. Hak, hak, hak, slash, slash, slash etc. Geen gekruip en gesluip maar gewoon alleen vechten.

En de art is soooo pretty~!
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache do jul 04, 2013 10:34 pm

er is nu een nieuwe deadpool game uit (ik weet de naam niet sorry) hij is mischien wat meer bekent (ik probeer te doen wat wave aanraadt (p's leuk idee wave :D))
    van wat ik heb gezien is de game erg komisch, ik zou er wel een rage review van willen zien,
    te minsten als ik het een rage review mag noemen.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai

Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

Bericht van Rage vr jul 05, 2013 9:41 am

Ok mensen ik zet ff een stop op gamerequests, er komen beetje te veel requests binnen om voor mij te kunnen behandelen. Ik heb ook beetje tijd gebrek door mn diensten en mn persoonlijke projecten maar ik zal ze proberen te reviewen (aantal games heb ik toevallig al gespeeld)

Op het moment staat op mn lijst;

Skyrim
    Playstation Battle Star Royal
    Heavenly Sword
    Metal Gear Rising: Revengeance
    Deadpool
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester

Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

Bericht van Cryogenic Cereal vr jul 05, 2013 11:50 am

xNewWaveBossanova schreef:P.s. Metal Gear Rising heeft een beetje een simpele gameplay naar mijn idee maar het verhaal is echt om van de smullen. Het mag dan wel een Spinoff zijn maar toch heb ik er met grote ogen naar zitten kijken. Typisch Metal Gear. Mooi verhaal en mooie art. Alleen was er dit keer meer actie en boom boom dan stealth zoals in de meeste Metal Gear games. Dat was wel verrassend. Hak, hak, hak, slash, slash, slash etc. Geen gekruip en gesluip maar gewoon alleen vechten.
    Ik heb sinds kort ook nog gehoord dat het later ook op de PC via Steam verkrijgbaar wordt, datum is helaas nog niet bekend. Zeker ga ik hem halen.
    komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache vr jul 05, 2013 1:20 pm

Rage schreef:Ok mensen ik zet ff een stop op gamerequests, er komen beetje te veel requests binnen om voor mij te kunnen behandelen. Ik heb ook beetje tijd gebrek door mn diensten en mn persoonlijke projecten maar ik zal ze proberen te reviewen (aantal games heb ik toevallig al gespeeld)

Op het moment staat op mn lijst;

Skyrim
    Playstation Battle Star Royal
    Heavenly Sword
    Metal Gear Rising: Revengeance
    Deadpool

rage volgens mij bedoel je playstation all stars battel royal, toch?
    (sorry als ik nu eikeleg over kom).
    xNewWaveBossanova
    xNewWaveBossanova
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Mind fucking like a boss

Bericht van xNewWaveBossanova vr jul 05, 2013 5:17 pm

Cryogenic Cereal schreef:
    xNewWaveBossanova schreef:P.s. Metal Gear Rising heeft een beetje een simpele gameplay naar mijn idee maar het verhaal is echt om van de smullen. Het mag dan wel een Spinoff zijn maar toch heb ik er met grote ogen naar zitten kijken. Typisch Metal Gear. Mooi verhaal en mooie art. Alleen was er dit keer meer actie en boom boom dan stealth zoals in de meeste Metal Gear games. Dat was wel verrassend. Hak, hak, hak, slash, slash, slash etc. Geen gekruip en gesluip maar gewoon alleen vechten.
    Ik heb sinds kort ook nog gehoord dat het later ook op de PC via Steam verkrijgbaar wordt, datum is helaas nog niet bekend. Zeker ga ik hem halen.

Echt waar? Ik dacht dat de game alleen voor de consoles uit zou komen. Als dat zo is, koop ik het waarschijnlijk ook via Steam. Dan ben ik ook erg benieuwd naar de grafics. Die zullen op de PC nog beter zijn... HELLZ YEAH!

komodostache
    komodostache

Bericht van komodostache ma sep 09, 2013 5:23 pm

Rage even uit nieuwsgierigheid ben je al bezig met wat reviews?

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 23, 2023 3:56 pm