van xNewWaveBossanova do jul 04, 2013 3:51 pm
Ik zou echt voor minder bekende games gaan als ik jou was. Ik heb zelf ook al een paar keer overwogen om de wat minder bekende games te gaan reviewen. Ik bedoel, neem bijvoorbeeld the Last of Us. Geweldige game en ik zou er zo drie pagina's over kunnen schrijven. Het enige probleem is is dat er al zoveel reviews van zijn dat die van jou waarschijnlijk niet gelezen wordt. Wel kun je bijvoorbeeld, zoals hierboven gezegd werd, Metal Gear Rising: Revengeance nemen. Hoewel de game nu in iedere winkel te vinden is, ben ik erachter gekomen dat heel veel mensen de game amper kennen. Ik zelf heb de game gepre-orderd omdat ik een Metal Gear fan ben maar veel gamers hebben de game gewoon nog niet gespeeld.
Pak bijvoorbeeld een van de weinige ECHTE RPG games. Resonance of Fate. Niemand kent die game. Het is na mijn idee echt een game met een verfrissende gameplay. Hoewel ik me in het begin echt ergerde aan de controls in de gevechten, raak je er na een tijd aan gewend. Niet alleen de controls zijn apart, ook de cutscenes die je tijdens de combat te zien krijgt zijn heel anders dan een platform-RPG. Hero-attacks hebben ook spectaculaire scenes die een prachtig 3-D beeld geven van de enemies en je party. Bovendien was ik echt helemaal weg van de art en de cover. Natuurlijk heeft het wat flaws en irritaties maar over het algemeen heb ik er van genoten. Een keer een game waar ik niet zo snel doorheen racete zoals Assassin's Creed Whatever of Crysis. Het was een uitdaging in een Final Fantasy jasje.
Met het reviewen van nieuwe games moet je gewoon onmiddellijk een review schrijven. Ik heb laatst Metro: Last Light gekocht en het verbaasde me hoe weinig goede reviews ik erover kon vinden. Misschien een idee om die game een keer te reviewen? Ik heb er zelf heel erg van genoten.
P.s. Metal Gear Rising heeft een beetje een simpele gameplay naar mijn idee maar het verhaal is echt om van de smullen. Het mag dan wel een Spinoff zijn maar toch heb ik er met grote ogen naar zitten kijken. Typisch Metal Gear. Mooi verhaal en mooie art. Alleen was er dit keer meer actie en boom boom dan stealth zoals in de meeste Metal Gear games. Dat was wel verrassend. Hak, hak, hak, slash, slash, slash etc. Geen gekruip en gesluip maar gewoon alleen vechten.
En de art is soooo pretty~!