Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Shiro
kyr2005
XavC
rockpad
komodostache
Rage
10 plaatsers

    PS3 Game reviews

    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    PS3 Game reviews Empty PS3 Game reviews

    Bericht van Rage di nov 27, 2012 8:38 am

    Reviews! Maar voor de PS3!

    Aangezien ik toch een CFW PS3 heb kan ik wel wat reviews maken van wat games, behalve de online functies (banned tenzij het een game is die ik toevallig voor mn slim heb)

    Maar het is nog een klein idee voor als ik niks te doen heb, noem een game en ik zal die spelen en een review erover maken. =3 Ik zal neutraal mogelijk zijn ondanks dat ik of zuig met sommige games of niet mag, ik ga geen Telegraaf actie doen en elke game keihard afkraken.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van komodostache di apr 09, 2013 6:11 pm

    leuk om een reviewer hier te hebben,
    een game zeg je mmmmmmm...
    speel skyrim en ik daag je uit hem goed af te kraken.
    (denk niet dat het lukt maar ik zou zeggen probeer het)
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van rockpad di apr 09, 2013 6:40 pm


    Bioshook inf ziet er wel tof uit en er wordt veel lof overgesproken probeer die eens


    komodostache schreef:leuk om een reviewer hier te hebben,
    een game zeg je mmmmmmm...
    speel skyrim en ik daag je uit hem goed af te kraken.
    (denk niet dat het lukt maar ik zou zeggen probeer het)
    het spijt me... maar morrowind blijft beter, en het aantal bugs in skyrim verpest een boel
    natuurlijk is dat vrij logish voor zo'n grote game, maar sommige van die bugs kunnen gwn niet
    daarbij zijn de dlc best matig en na 2 draken is dat feeling er helaas van af ;w;, het is de nordic stijl, en de magie van de tes series en de draken die me verliefd hadden gemaakt waardoor ik de game precies op 11-11-11 kreeg en gelijk dagen bleef spelen,nog steeds verbaas ik me hoe mooi hun de muziek hebben gemaakt maar ik irriteer me steeds vaker aan die kleine/grote bugs waardoor ik sommige dingen niet gelijk kan doen en soms corrupt het zelfs mijn files
    dus ja Skyrim is een geweldige game, waar ik nu al wat meer dan een jaar aanvast zit, maar het is zeker niet de beste helaas, dus ik wacht tot tes online komt en hoop dat game echt zo wreed word als ik denk dat ie wordt <3

    maar ja, het is aan rage de eer
    om uren in Skyrim te besteedde en dan een review te schrijven xD
    gl
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van komodostache di apr 09, 2013 7:17 pm

    mee eens
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Robotics

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van XavC di apr 09, 2013 7:23 pm

    Skyrim.. Genoeg kraakpuntjes. Ik ga ze echter niet zelf allemaal opnoemen hier. PM me maar daarvoor.


    Rage, test FIFA13 :3.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van kyr2005 do apr 11, 2013 1:15 pm

    komodostache schreef:leuk om een reviewer hier te hebben,
    een game zeg je mmmmmmm...
    speel skyrim en ik daag je uit hem goed af te kraken.
    (denk niet dat het lukt maar ik zou zeggen probeer het)
    Het is de ps3 versie, hoe kun je die prijzen? en zelfs als het dat niet was zijn er meer dan genoeg problemen met skyrim.

    Anyway, dit topic is al weer een heletijd oud en krijgt nu pas reacties dus als rage hier nogsteeds zin in heeft heb ik ook nog wel wat ideetjes ・3・
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van Rage do apr 11, 2013 1:24 pm

    Ben bezig met Skyrim te halen, FIFA... Sorry maar ik kan echt geen sportgames spelen. Hierbij kan ik niet een correcte review geven.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van komodostache do apr 11, 2013 9:40 pm

    ik bedoelden dat hij skyrim geen slechte scoren zou kunnen geven
    als hij een beetje goed reviewd

    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van Shiro do apr 11, 2013 10:28 pm

    Alle mensen die klagen over de bugs in Skyrim:
    Waar hebben jullie het over?
    Ik had de PS3 versie, en ik heb nooit last gehad van bugs, of in ieder geval bugs waar ik iets van merkte.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van kyr2005 vr apr 12, 2013 11:19 am

    Shiro schreef:Alle mensen die klagen over de bugs in Skyrim:
    Waar hebben jullie het over?
    Ik had de PS3 versie, en ik heb nooit last gehad van bugs, of in ieder geval bugs waar ik iets van merkte.
    Jammer genoeg ben jij niet de enige persoon op de hele wereld, en hebben meer dan genoeg mensen problemen met de ps3 versie. Zelfs de bethesda had problemen met de dlc te maken voor die versie. En ook al zijn een heleboel bugs ondertussen gefixed in elke versie van skyrim, zijn er alsnog meer dan genoeg bugs in het spel ・3・

    komodostache schreef:ik bedoelden dat hij skyrim geen slechte scoren zou kunnen geven
    als hij een beetje goed reviewd
    Scores zijn arbitrair en irrelevant. Een review moet niet een score geven om goed te zijn :D En als hij skyrim een niets betekenend lage scoren zou geven (of welk spel dan ook) dan zou het zijn mening zijn, en dat is daarom niet een slechte review.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van Shiro vr apr 12, 2013 11:31 am

    kyr2005 schreef:
    Shiro schreef:Alle mensen die klagen over de bugs in Skyrim:
    Waar hebben jullie het over?
    Ik had de PS3 versie, en ik heb nooit last gehad van bugs, of in ieder geval bugs waar ik iets van merkte.
    Jammer genoeg ben jij niet de enige persoon op de hele wereld, en hebben meer dan genoeg mensen problemen met de ps3 versie. Zelfs de bethesda had problemen met de dlc te maken voor die versie. En ook
    l zijn een heleboel bugs ondertussen gefixed in elke versie van skyrim, zijn er alsnog meer dan genoeg bugs in het spel.

    Maar waarom heeft iedereen dan zo veel bugs, en ik helemaal niets? Bovendien: bugs op PC games kan je verklaren met andere videokaarten etc, maar ps3 systemen moeten toch allemaal het zelfde zijn?
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van kyr2005 vr apr 12, 2013 11:35 am

    Shiro schreef:
    kyr2005 schreef:
    Shiro schreef:Alle mensen die klagen over de bugs in Skyrim:
    Waar hebben jullie het over?
    Ik had de PS3 versie, en ik heb nooit last gehad van bugs, of in ieder geval bugs waar ik iets van merkte.
    Jammer genoeg ben jij niet de enige persoon op de hele wereld, en hebben meer dan genoeg mensen problemen met de ps3 versie. Zelfs de bethesda had problemen met de dlc te maken voor die versie. En ook
    l zijn een heleboel bugs ondertussen gefixed in elke versie van skyrim, zijn er alsnog meer dan genoeg bugs in het spel.

    Maar waarom heeft iedereen dan zo veel bugs, en ik helemaal niets? Bovendien: bugs op PC games kan je verklaren met andere videokaarten etc, maar ps3 systemen moeten toch allemaal het zelfde zijn?
    Bugs op pc games kan je ook verklaren door foute in het progremeren etc. en dat is hetzelfde met alle versies. Ik ben geen game developer dus ik weet ook niet helemaal hoe het zit maar ik denk dat er meer dan genoeg bewijs is dat je heel makelijk kan vinden dat de ps3 versie de slechtste versie is. En ookal zou jou versie in theorie exact hetzelfde moeten zijn als de rest, is dit niet het geval. sommige mensen hebben geluk dat ze geen last hebben van de bugs, zo is dat nu eenmaal.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van komodostache za apr 13, 2013 10:02 pm

    wat dacht je dan van mmm..... SONIC O6...
    het speit me ik mocht dat niet zeggen sorry...(als ik gelovig was zou ik nu naar de hell gaan
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van Rage zo apr 14, 2013 7:24 pm

    Rage's Raging Review:

    Game: Sonic 2006

    Sonic 2006 gaat over een plek genaamd Soleanne, een koninkrijk stad? Um ok, het begint met een of ander ceremonie genaamd Festival of the Sun met de Prinses van Soleanna, Elise. Echter komt Dr. Ivo "Eggman" Robotnik (met een meer realistische design) om Elise te ontvoeren. Natuurlijk komt Sonic langs om haar te redden en Eggman tegen te houden. Eggman wilt Elise gebruiken om de Sun God Solaris tot leven te wekken voor een van z'n geflipte plannen. Nou dat is min of meer het begin van het verhaal.

    Ik weet niet waar ik moet beginnen... Sonic 2006 is qua cutscenes enzo heel mooi voor z'n generatie, uitleg qua controls zijn duidelijk, mooie themes en menu's. Helaas blijft het daar, ondanks dat de stemmen goed zijn gedaan en de CGI Cutscenes is dit een... Ik kan het nauwelijks een spel noemen. Er zitten zoveel fouten en bugs in het spel, het is alsof het nog een Beta versie is.

    De controls zijn nogal glitchy of reageren heel slecht, Sonic's "Homing Attack" in Sonic 2006 is vaak een "Homing Suicide" en probeert zichzelf vaak de dood in te jagen of krijgt toch nog schade op een of ander manier.

    De game is vaak onduidelijk met waar je heen moet zijn of helpt je niet echt. Daar blijft het helaas niet bij. Sonic heeft soms high speed sequences waarin hij door wegen heen rent op hoge snelheid, hierbij kan je niet echt stil staan en moet je zo snel mogelijk over de wegen heen gaan. De besturing is bijna onmogelijk en je vliegt soms van dingen af als je een klein beetje verkeerd springt.

    Helaas wordt mn review even incompleet als het hele spel aangezien het een game is dat je gewoon gaat frustreren. Ik weet niet hoe ze van een geweldige 3d game als Sonic Adventure 2 (dat hier en daar wel wat foutjes had) naar zo'n pile of crap kan gaan. Hadden de developers wel zin hier in? Was de deadline geforceerd of hadden ze gewoon niet genoeg geld gekregen om het te maken?

    Gameplay 2/10 (Je kon het tenminste uitspelen)
    Sound 7/10 (Muziek is goed, stemmen waren nogal mechanisch)
    Graphic 5/10 (Hier en daar wat lelijke glitches)
    OVERAL: 3/10 (Vermijd Sonic 06 als je doel niet is om elke Sonic spel uit te spelen)
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van komodostache vr apr 26, 2013 9:49 pm

    wat dacht je van, Playstaiton all stars batel royal.

    Gesponsorde inhoud


    PS3 Game reviews Empty Re: PS3 Game reviews

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 12:16 pm