Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Sophie
T
NekoMithos
UNOwen
TheEternalMokou
Remilia~
Olly
Toumyon
A-Duck
Urameshiya
Khelekgil
Zigzagwolf
16 plaatsers

    Officiele Touhou Rp Topic

    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf ma nov 05, 2012 4:47 pm

    "Op het moment dat Utsuho en Orin met Kogasa zaten te praten beseften ze dat het niet helpt om alleen te praten als ze ook actie kunnen ondernemen"

    Utsuho: Ik denk dat ik maar wat ga rondvragen.... *Utsuho kijkt rond* hey.... is dat niet youmu in de verte? ik vraag me af wat zei hier te zoeken heeft.. gellukig kan ik haar nu wel ondervragen en als ze niet luistert *Utsuho start een beetje creepy te lachen* dan zal ze het wel merken..... kom je orin?

    Orin: Ja tuurlijk... maar zou je wel mee willen kogasa? gewoon wat rond vragen of zoek je liever een prooi om te laten schikken.... in een verlaten dorp *Orin maakt een grote smile en kijkt verwachtend*

    Utsuho: HEEEY YOUMUUUUUUU!!!!!! KOM EENS HIEEEERR *ze merkt utsuho niet zo op en dus rent utsuho op haar af als een blinde gek...*
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Khelekgil ma nov 05, 2012 5:20 pm

    Utsuho:HEEEY YOUMUUUUUUU!!!!!! KOM EENS HIEEEERR

    Youmu schrikt op als ze ineens een gek op haar af ziet lopen.
    Meteen springt ze achteruit met roukanken in de aanslag.
    Youmu:Halt wie ben je ?
    Ineens ziet ze dat het Utsuho is. nog altijd op haar hoede laat ze Roukanken zakken.
    Youmu:Wat doe jij hier ? Zit jij achter al deze verdwijningen Utsuho?
    *youmu merkt niet dat Kogasa achter haar opduikt.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van UNOwen ma nov 05, 2012 7:41 pm

    ...YOUMUUUUUUU!!!!!!...

    Suika opende haar ogen... Ze besefte nog niet helemaal wat er gaande was of wat er gebeurde...

    Halfdronken kroop Suika uit een van de tonnen die er nog stonden van een feestje dat nog lang hiervoor gegeven was. Ze was zo dronken geweest dat ze nog steeds in die ton lag. Maar al het kabaal maakte haar wel nieuwsgierig.

    "Ghehe, wat zijn ze nu weer aan het uitspoken... Oh het zijn die halfgeest en het clubje van de hel. Wat doen die raaf en kat hier uit de hel?" Ze dacht na over de andere. Die ene met de paraplu.. Kogasa was het. Het zou geen kwaad kunnen te vragen waar al dat lawaai voor nodig was.

    Suika dronk wat van haar sake.

    Suika rende zonder onraad te zien op het groepje af om te vragen wat er nou precies was. Ze merkte in haar dronkenheid nog niet dat het dorp abnormaal leeg was..
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Urameshiya ma nov 05, 2012 11:06 pm

    "Waaaaaaaaaah!", schrikt Utsuho, tot Kogasa's grote vreugde. Er zijn maar weinig bewoners van Gensokyo die zo makkelijk schrikken!

    Terwijl Kogasa aan Rin uitlegt dat ze pas net ter plaatse gekomen is en ook niet weet wat er aan de hand is, ziet ze in de verte Youmu aan komen lopen.

    "Zou je wel mee willen, Kogasa?" vraagt Rin nog, maar Kogasa is al verdwenen. Terwijl Utsuho zo behulpzaam is om Youmu's aandacht af te leiden, vliegt Kogasa om hen allebei heen en gaat stilletjes achter Youmu's rug staan.

    "BOOOEEE~!"
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van TH-chen di nov 06, 2012 1:15 am

    Met vermoeide ogen kwam ik aan in het mensen dorp.
    Het was een rustige dag in het SDM en doordat mijn avonduren zolang waren besloot ik een dutje te doen.
    Maar helaas werd dat onderbroken en omdat ik toch niets te doen had moest ik maar eventjes boodschappen doen.

    Ik wreef voorzichtig over mijn hoofd.
    "Auw auw auw, waarom maakt Miss Sakuya mij altijd wakker met haar Knifes?
    Is een Ohayo met een sprankelende glimlach zoveel gevraagd? Of misschien een Ohayo-chu."

    Terwijl ik mijn hopeloze fantasieën had herinnerde ik de pijn van haar knifes.
    Om het een vergelijking te geven. Sakuya's Knifes voelen aan alsof je tegen een spijker mat geduwd wordt.

    Nadat ik terug kwam in de realiteit besloot ik maar eens mijn taak te voltooien.
    Op het boodschappenlijstje stond niks bijzonders. Het was een normale lijstje. Suiker, papier, bunbunmaru, ect.

    Mijn aandacht werd afgeleid door een klein groepje dat veel lawaai maakte. En toen merkte ik iets op.
    Op het groepje na, was er bijna niemand. Iedereen was weg. Haastig keek ik om me heen. Ik nam een diepe adem en deed mijn ogen dicht. ...4....5.... meer energie vormen waren er niet meer. Waar was Miss Keine die over het dorp waakte?

    Toen ik mijn ogen weer open deed. keek ik naar de groep toen. Voordat ik ze kon toespreken verloor ik mijn evenwicht en werd ik door iets meegenomen. "Wat, Hoe?" Met al mijn kracht probeerde ik los te komen maar niks leek te helpen. Mijn Chi werd geblokkeerd. In een snelle poging probeerde ik nog iemand te bereiken.

    "SUI...." Nog voordat ik haar naam kon uitspreken was ik omhuld in duisternis. en verdween als de nacht.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van UNOwen di nov 06, 2012 1:55 am

    Ik rende naar het groepje toe. Strompelend, het was een vermoeiende taak. Waarom konden ze me niet gewoon laten slapen... oooewaaaaaahhh...

    *BUNK*

    Ze struikelde over een steen maar krabbelde zo goed het ging weer overeind "Hahaha, dus dat feestje was zo extreem he?.. Het is wel vreemd, normaal gezien kan ik veel beter tegen drank..." Ze dacht na over wat er allemaal gebeurd was. Maar veel kon ze zich niet herinneren behalve dat het enorm succes was. Bijna alle mensen van het dorp hadden deelgenomen...

    ...wacht eens.

    Mensen. Alle mensen hadden deelgenomen, maar nu waren er geen te bekennen. Dit was zo vaag. Ze haastte zich om de anderen te spreken, maar Kogasa leek er zich niet te veel zorgen over te maken, ze leek helemaal gelukkig dat ze Utsuho had doen schrikken...

    "SUI..."

    Opeens waren al mijn zintuigen paraat. Dit was geen dronken illusie, er was wel daadwerkelijk iets dat had geprobeerd iets te roepen maar het werd abrupt afgebroken.
    Ik negeerde de rest en rende meteen in de richting van het geluid. Ik zag nog net iets zwart achter een hoek verdwijnen. "Zo gemakkelijk kom je niet van mij af, wat je ook bent!"

    Ik veranderde in mist om me zo sneller te kunnen verplaatsen. Ik zag het ding, maar kon niet uitmaken wat het precies was, het was alsof het helemaal in schaduwen was gekleed.

    Ik materialiseerde me voor het ding. Het wezen kon zich niet snel genoeg afwenden, dit was m'n enige kans, ik moet alles doen wat ik kan!

    Oni Sign [Massacre on Mount Ooe]!!

    Ik greep iets in de schaduwen. Yes! Ik had het. Maar de schaduwen gleden me gewoon voorbij. Ik trok iets uit de zwartheid...

    *SLAM* *SLAM* *SLAM*

    Pas toen de rush voorbij was bekeek ze wat ze had gevangen. De schaduw was weg. Alles was zo snel gegaan.

    "Huh?! MEILING??!"


    Laatst aangepast door UNOwen op wo nov 07, 2012 2:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Khelekgil di nov 06, 2012 3:14 pm

    Zodra kogasa youmu wilt laten schrikken springt youmu recht vooruit
    Youmu:Hebben jullie dat gehoord ? we zijn hier niet alleen
    In de verte ziet ze suika worstelen met iets duister.
    Youmu: Kom allemaal ik ruik problemen!
    Ze pakt hakurouken en roukanken en snelt toe op suika klaar om ze bij te staan.
    Plots merkt ze dat suika meiling is aan het rondzwaaien.
    Youmu: Eeh suika ? ben je weer dronken ? laat meiling eens los waarom val je haar in godsnaam aan ?
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf di nov 06, 2012 5:31 pm

    *Utsuho loopt een beetje rond te lopen en komt dan wat kleding stukken van remilia tegen... en ziet dan dat meiling ze waarschijnlijk liet vallen immers heeft ze nog nooit een lijst hoeven maken om te weten dat ze haar kleding eens in de maand moet laten stomen de laatste keer dat ze dat vergat... was ernstig ZEER ernstig, utsuho besluit de kleding stukken op te rapen en ze te brengen naar meiling die in de verte rondzwingt ... Unyu?*

    *orin zit maar een beetje te lachen om de foto's van kogasa die anderen laat schikken en precies op dat moment ... Komt er een wind een stormachtige wind
    niet de zelfde wind als eerst er is wat anders... Maar wanneer orin de wind herkent is het te laat Sanae en tenshi komen bijde aanrazen en schieten uit het niets op de anderen... wat is hun reden denkt orin voordat ook zei aanvalt...

    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van TH-chen di nov 06, 2012 7:03 pm

    Steeds dieper en dieper verdronk ik in het duisternis. Ik voelde helemaal niks meer. Ik was machteloos.

    Binnen in de duisternis hoorde ik een stem. Het was niet goed te horen [...gensokyo's licht.....duisternis.....weegschaal]
    De stem was te zacht en kon er niets meer van maken.

    Plots zag ik een verschrikkelijk wezen voor me. Omhuld in de puurheid van de Nacht keek ze mij aan.
    De aura was nog sterker dan de Heersers van de Nacht: de Vampier. Dit gevoel "Angst" heb ik niet meer gevoel sinds mijn eerste ontmoeting met Miss Remilia.
    Het wezen wikkelde mij met dezelfde puurheid.

    Maar plots werd ik vast gegrepen.

    "Oni Sign [Massacre on Mount Ooe]!!"

    De duisternis werd vervangen door fel licht. Ik werd los getrokken uit de duisternis en het gevoel van "Angst" werd vervangen door alle andere zintuigen.
    Vrijheid *SLAM* Opluchting *SLAM* Blijdschap *SLAM* en ENORME PIJN!

    Door de krachtige impact van de onbekende kracht deed mijn hele lichaam pijn van top tot teen.
    Het enige wat ik kon denken was dat ik vandaag een beter dag dan vandaag niet kan krijgen.

    Nadat ik de pijn had onderdrukt ,door middel van Chi door mijn lichaam te laten gaan, kon ik weer een beetje bewegen. Overdreven bewegingen waren niet mogelijk want merendeels van de Chi was nog steeds weg.

    Ik keek om me heen en zag Suika voor me staan terwijl er nog een paar anderen in de verte op me afkwamen
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van UNOwen wo nov 07, 2012 2:06 pm

    Ik keek naar de verfrommeld uitziende Meiling, maar ze had precies wel stand gehouden tegen de enorme impact.

    "Jeez Meiling, kun jij eens uitleggen wat dat ding was en waarom jij er in zat? Ik heb nog nooit zoiets gezien!"

    De gedachte alleen al. Nu ze terugdacht, was in aanraking komen met die zwarte blob helemaal niet aangenaam geweest. Ze voelde aan haar ijskoude armen, waarmee ze in de schaduwen gegrepen had. Als ze niet meteen daarna die inspanning had geleverd zouden haar armen nu stijf van de koude zijn. Hoe moest Meiling zich wel niet voelen.

    Kogasa zag er enorm teleurgesteld uit toen een boos uitziende Youmu met getrokken zwaarden naar me toe kwam lopen. Dat zag er niet al te best uit.. Die zwaarden waarmee ze altijd zo opschept zijn niet zomaar voor de show, en we moeten ervoor zorgen dat we niet onder elkaar beginnen vechten!

    "Ah Youmu, ik kan het helemaal uitleggen-.." Begon ik maar zag toen Utsuho die Remilia's kleren droeg. "...Eh? Wat doen haar kleren hier?! Remilia heeft genoeg dienaren om haar kleren in de Scarlet Devil Mansion zelf te wassen. Is ze gewoon in rook opgegaan? En waarom heeft Utsuho ze??!" Dacht ik. In nog een andere richting zag ze Sanae en Tenshi aankomen, danmaku vurend naar Orin die zichzelf aan het verdedigen was.

    "Is iedereen nu helemáál gek geworden??" Ik besloot Sanae en Tenshi even te laten en eerst Meiling's verhaal aan te horen en Youmu gerust te stellen. Hopelijk kan Orin een tijdje standhouden. Dit was echt niet normaal meer. "Ik moet zo snel mogelijk Reimu inlichten.. en misschien ook de Scarlet Devil. Een aanval op haar gatekeeper zou ze ook niet door de vingers mogen zien."
    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Khelekgil wo nov 07, 2012 5:11 pm

    Youmu keek Suika argwanend aan
    Youmu: wel suika wat heeft dit te betekenen wat was die schaduw en wat heb je meiling aangedaan?
    Ondertussen keek ze in het rond.
    Youmu: Wat is hier aan de hand ? is iedereen gek geworden? kom suika zeg me wat er aan de hand dan kunnen we de rest tot de orde roepen.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Zigzagwolf wo nov 07, 2012 6:12 pm

    *Opeens Rent utshuho naar meiling toe...*

    Utsuho:MEIIIILIIIIINGGGG IIIIKKKK HEEEEEBB JEEE SPULLLEEEEN!!!!. Schreeuwt ze terwijl ze onoplettend nogal beangstigend aanrend... op een gegeven moment stopt ze om nog maar net op tijd te stoppen of ze struikelt over meiling zelf, terwijl ze kijkt naar meiling die nogal zit te hijgen en die bleek ziet, denkt ze *tjonge jonge waar blijft orin nou*

    *Op dat moment komt orin aan rennen naar de groep schreewend als dat ze krijst, het leek wel kattengejank

    Orin:WHAAAAHAAAAA!!! IK KAN HET NIET MEER AAAAAN STOPPPP!!!!

    Wanneer ze bij de groep aankomt komen sanae en tenshi razend aan alhoewel de groep zich wil voorbereiden op vechten zien sanae en tenshi dat meiling op de grond ligt. En dus vragen ze wat er aan de hand is

    Tenshi&Sanae: Wat is hier toch aan de hand eerst is die helvogel bezig met de boel op stelten te schreeuwen. En daarna staat orin in onze weg... Pfft we kennen haar genoeg om te weten dat ze uit de weg zou gaan als we wat schieten...
    Dus vertel op wat is er aan de hand.

    *terwijl de anderen nog in een vecht positie staan trekken ze de positie langzaam weg

    Orin: Was dat nou echt nodig... Ik stond alleen maar, er is al genoeg chaos als je het alleen maar erger wilt maken GA DAN WEEEEGGGG. *schreeuwt orin.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van TH-chen wo nov 07, 2012 7:10 pm

    Suika: "Jeez Meiling, kun jij eens uitleggen wat dat ding was en waarom jij er in zat? Ik heb nog nooit zoiets gezien!"
    Dat waren de eerste woorden die ik hoorde. Ik keek beangstigend want de herinnering aan dat wezen vult mij nog steeds met "Angst".

    Terwijl Suika alles probeerde uit te leggen aan Youmu ging ik recht op zitten en haalde diep adem. Met verbazing stond ik nog steeds te trillen van angst.

    Er hing een sterke geur in de lucht, alsof iets aangebrand was. Snel zag ik dat het Orin was die helemaal onder vuur genomen werd een paar minuten geleden. En nu waren zelfs de daders geland. Tenshi en Sanae.

    De hele groep was in de war met wat er gebeurd was. Zelf was ik al gekalmeerd en ging staan.
    Iedereen keek me bezorgd aan maar ik gaf al een glimlach om te laten zien dat het beter ging. Daarna vroeg ik iedereen's aandacht.

    Op het moment dat ik alles wilde uitleggen zag ik een soort Remilia tussen iedereen staan. Maar dat was Miss Remilia niet. Dat was Utsuho. Teveel gedachten vulde mijn hoofd. "Huh, Remilia's kleren, waar is Sakuya, waren ze niet samen gaan wandelen? de kleren zijn kapot, is ze aangevallen...................." Een gevoel dat er iets was gebeurd brak me.

    *Snap*
    Chi Sign "Fierce Tiger Energy Release"

    De spelcard die ik gebruikte zorgde voor een enorme boost aan Chi.
    De hele groep was geschrokken van haar plotse gebruik van mijn Spellcard.

    Suika probeerde mij nog tegen te houden. maar haar poging was niet gelukt.
    Met de extra Chi van de spellcard rende ik door het bos terug naar de SDM.

    Het enige waar ik aan dacht was of iedereen in de SDM nog ok waren.

    Door mijn bezorgdheid merkte ik niks van de aanwezigheid die zich in het bos had verstopt.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van UNOwen wo nov 07, 2012 8:50 pm

    Ineens was alles in een enorme chaos. Nog terwijl Youmu tegen me aan het praten was kwam Utsuho, schreeuwend naar Meiling. Sanae en Tenshi hadden hun aanval gelukkig gestaakt, hoewel ze geirriteerd leken, maar Orin zat ook te roepen en te tieren. Op het moment dat Meiling Remilia's kleren in de gaten kreeg, begon ze te mompelen. Haar ogen kregen een lege blik, en leek het wel of er iets knapte in haar. Ze gloeide even op en spurtte weg. Ik wou haar nog tegenhouden maar...

    *SMIJT*

    Ik werd weggekegeld, ik had niet verwacht dat ze na die smashfest nog genoeg energie zou overhebben voor zoiets. In een mum van tijd was ze het bos ingelopen en liet ze iedereen stomverbaasd achter. Ik dacht razendsnel na over wat ik moest doen...

    "Youmu, ik moet je vragen achter Meiling te gaan om te zien of ze wel veilig en in orde is. In die toestand heeft ze een bijna onuitputtelijke krachtbron dus wees wel voorzichtig. Ondertussen ga ik naar Reimu om die luiwammes in te lichten over dit alles. Zij kent misschien een mogelijke verklaring hiervoor, en het zal niet de eerste keer zijn dat ze met iets vreemds als dit in aanraking komt." Ik keek Sanae en Tenshi aan, die tegenover een bijna huilende Orin stond. "Jullie mogen je ook wel eens verantwoorden, maar daar heb ik nu geen tijd voor." Ik keer Tenshi aan. "En als je weer gewoon wat te doen wilt hebben om je niet te vervelen, zal ik niet meewerken(*). Dit is serieus geworden. Als er al iemand zo krachtig als de Scarlet Devil ten prooi is gevallen hieraan, weten we niet wat we kunnen verwachten." Ik keek ze nog eens doordringend aan, maar net toen ik wou vertrekken sprak Sanae:
    "Hah, de kleine oni toont leiderschap? Dat is ook voor het eerst! We zijn al een tijdje op die schaduw aan het jagen. Het heeft de mensen bij de Youkaiberg geteisterd en ze rekenen nu op de goden er iets aan te doen. Tenshi hier helpt me omdat ze ook al problemen met die schaduw heeft gehad. Kennelijk zijn de schaduw en de verdwijning van alle mensen verbonden met elkaar.."

    "Aha, dat is nuttige informatie!", Zei ik,"Ik zal deze informatie onmiddelijk aan Reimu overbrengen. Oh, en nog een ding.." Ik keek Sanae met een kwaadaardige oniblik aan. Ze huiverde. "IK BEN NIET KLEIN!" Riep ik voordat ik vertrok. Ik kreeg een bevredigende glimlach, als Sanae begon te schreeuwen doordat er mini-Suika's haar haar begonnen uit te trekken.

    Onderweg dacht ik na over wat er gebeurd was. Ik hoopte dat alles in orde was met Meiling. Ik begreep nu Sanae's en Tenshi's motieven. Kennelijk was de schaduw al langer dan vandaag aan het ronddolen..Ik dronk nog wat sake om me beter te kunnen concentreren.

    Bij Reimu aangekomen vertelde ik alles wat er was gebeurd. Ze dacht na en zei; "Een schaduwblob noemde je het he?.. Nou ik denk dat ik iemand weet die hier verantwoordelijk voor kan zijn, namelijk..."

    (*) Zie de gebeurtenissen tijdens Scarlet Weather Rhapsody

    Khelekgil
    Khelekgil
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : professionele ronin (niet tevreden geld terug)

    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Khelekgil wo nov 07, 2012 9:43 pm

    youmu maakt zich klaar voor de reis naar SDM.
    Youmu: Tsst die oni altijd met haar hoofd in de wolken. wel ja tijd om meiling in te halen ze heeft al een grote voorsprong dus dat zal niet simpel zijn.
    Youmu vliegt achter meiling het bos in de hele tijd concentreed ze zich om haar ziel te volgen tot opeens.
    Youmu: Hmm dat is vreemd we zijn niet alleen ik neem nog iets waar iets duister. Dit kan noit goed zijn ik moet meiling snel zien te vinden voor er haar iets slecht overkomt.

    Gesponsorde inhoud


    Officiele Touhou Rp Topic - Pagina 4 Empty Re: Officiele Touhou Rp Topic

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:42 pm