Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
211nafsimreK
T
Nephilith
Ranfox
8 plaatsers

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon

Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Empty Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon

Bericht van Ranfox ma okt 22, 2012 10:44 pm

Ik heb dit parkje bijna een jaar geleden gemaakt en toen al eens laten zien aan een paar mensen. Maar ik zie dat ik het nog nooit hier geplaatst hebt. Lijkt me toch leuk om eens te delen:
    Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Mothball-GensokyoMoutain-01
    Mothball Mountain was de originele naam. Ik maakte er dus leuk Mothball Gensokyo Mountain van! Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon 865054836

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Mothball-GensokyoMoutain-02
    Parkje had ik goed volgepropt. Attracties zoals Youmu Racing Spirits, Marisa's Masterspark, Satori's Eye en Murara's Ship. :D Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon 4260254955

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Mothball-GensokyoMoutain-03
    Scarlet Devil Mainson kon natuurlijk ook niet ontbreken. Net zoals een Cirno ijs glijbaan en een draaimolen met Hina als thema. ・3・

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Mothball-GensokyoMoutain-04
    Bobbaan op de bergwand gebouwd, persoonlijk vind ik em zo tof geworden als Utsuo Run~ Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon 865054836 De houten achtbaan is naar mijn idee ook erg tof geworden als Chen's Fury. :)

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Mothball-GensokyoMoutain-05
    De ronde boten was een prima attractie voor Suwako. Dus die gaat door het leven als: "Search for Suwako". Daaronder zitten nog botsauto's verstopt met de naam: "Reverse Danmaku". Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon 4260254955 Helaas is het doolhof een beetje buiten beeld, maar dat is Tei's Labyrinth van dit park. :3

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Mothball-GensokyoMoutain-06
    Aantal stats van de attracties. Ik zie nu dat hier de kartbaan nog Youmu Racer heet. Schijnbaar heb ik ergens na deze screenshots de naam nog aangepast. XD

Zo, dat was m'n kleine maar toffe parkje. Jammer dat er niet veel uitbreid mogelijkheden zijn in dit scenario. Anders was ik nog wel doorgegaan met het bouwen van Touhou Related attracties. :D
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Maximum autisme

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Empty Re: Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon

Bericht van Nephilith ma okt 22, 2012 10:48 pm

Ah rollecoaster, de nostalgie
    T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Empty Re: Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon

Bericht van T ma okt 22, 2012 10:50 pm

Als dit een echt attractiepark was zou ik er meermaals naar toe gaan! Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon 2854575566
    Knap gedaan! Ik denk dat velen van ons nostalgische herinneringen bewaren aan dit spel.
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Bericht van 211nafsimreK ma okt 22, 2012 10:58 pm

Hahaha erg leuk gedaan Dirk, tof :D

Een kermis moet je al van veraf kunnen horen, gillende jongens en meisjes en brullende HUSS motoren.

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Photo-18Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Pbucket
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

Bericht van Hakurei Ninja ma okt 22, 2012 11:12 pm

Oh, de ontelbare uren die ik aan dit spel heb verspild...

Leuk gedaan, Ran! :)

ʜᴀᴋᴜʀᴇɪ☯ɴɪɴᴊᴀ
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

Bericht van Meira di okt 23, 2012 6:44 pm

wow erg cool gedaan, nostalgie :D

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Foncyq

Credits naar Mitch
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti di okt 23, 2012 7:11 pm

Awesome zeg! Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon 4260254955
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

Bericht van NekoMithos di okt 23, 2012 7:29 pm

Ik zou eens verder moeten gaan met het terrein editen om een gensokyo na te maken...
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Bericht van Ranfox di okt 23, 2012 8:58 pm

Bedankt voor de reacties allemaal! Misschien maar eens een keertje kijken of ik meer van zulke parkjes kan bouwen. Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon 4260254955

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

Touhou parkje in Rollercoaster Tycoon Th14-100x100-2
    Seija can't stop to turn my image over~

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo aug 14, 2022 5:51 pm