Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Ranfox
T
Urameshiya
7 plaatsers

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12)

Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12) Empty Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12)

Bericht van Urameshiya za okt 13, 2012 1:23 am

Ik heb van een aantal mensen gehoord dat ze het forum, of delen van het forum niet kunnen laden. Voor sommigen tijdelijk, anderen kunnen er nu nog steeds niet op.

Het is me op het moment nog volledig onduidelijk wat het probleem is, maar wie ook problemen heeft: meld het even op dit topic!
    T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12) Empty Re: Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12)

Bericht van T za okt 13, 2012 8:37 am

Waar ik me gisteren nog verbaasde over het feit dat Tanshu en Olly dit probleem hadden, ben ik bang dat ik er vanaf vandaag ook aan moet geloven.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12) Empty Re: Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12)

Bericht van Ranfox za okt 13, 2012 11:24 am

Ik heb wat dat betreft nog steeds nergens last van. Ik vraag me af wat hoe dit komt zeg. Vind het namelijk maar vreemd dat sommige er wel en andere er niet op kunnen komen...

Nu vraag ik me dus wel af. Wat is de fout precies? Dus wat zien jullie als je er niet op kan komen, wil de site gewoon niet laden of wat?

"I think it sounds good but it needs more *klunk-unk*..."

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12) Th14-100x100-2
    Seija can't stop to turn my image over~
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku za okt 13, 2012 11:47 am

Het is een DNS probleem. Sinds vanochtend geraakte ik ook totaal niet meer op het forum of op het domein go-board.com. Ik heb m'n netwerkinstellingen aangepast om de Google public DNS servers te gebruiken en nu werkt het wel.

Dit zou verklaren waarom het bij sommigen wel, anderen niet en anderen gedeeltelijk voorkomt: het hangt ervan af hoe snel de DNS updates propageren naar hun ISP servers.

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12) Parseesignature
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya za okt 13, 2012 12:20 pm

Bedankt voor de informatie, Neko!

Ik merk trouwens dat in sommige gevallen (vreemd genoeg) een paar keer refreshen ook uitkomst lijkt te bieden... (ik kwam er zelf eerst ook niet op)

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya za okt 13, 2012 1:31 pm

Update: Forumotion is op de hoogte van het probleem en probeert het te verhelpen, maar het lijkt er niet op dat dat voor maandag gaat gebeuren. Nog even geduld dus!

In de tussentijd hebben ze het volgende advies voor mensen met problemen, al werkt het niet bij iedereen...
    Hello,

Did you follow the various proposals in the following order:

1) Clear your browser cache and delete cookies. (How?)
    2) Close your browser.
    3) Restart your modem / box / ADSL box.
    4) Open the "Start" menu on your computer, write "cmd" in the search and open the proposed application (! Open the application as administrator on Vista!), Type "ipconfig / displaydns", validate, then type "ipconfig / flushdns" and press well.
    5) Try to reconnect to the forums.
    6) If it does not work, change the DNS of your connection.
    You can also restart your computer once.
    Niet veel nieuws. Die laatste stap is dus wat Neko ook gedaan heeft. (Met succes, blijkbaar.)
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : kwarktaart

Bericht van Tanshu za okt 13, 2012 8:33 pm

De hele pagina laadde voor mij niet, maar ineens is het weer over. Hoera. :)

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12) Tumblr_lnvz7sLSyU1qh6zmyo1_250
    T
    T
    Onsterfelijk

Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

Bericht van T za okt 13, 2012 8:33 pm

Hier werkt het forum ook weer normaal nu!
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Thwomps.

Bericht van RemiliaxScarlet ma okt 15, 2012 5:39 pm

Ik had vandaag een probleempje, hij wou niet laden, maar ik had wel internet verbinding en andere sites konden wel gewoon laden. Nu werkt het wel weer gewoon.

Problemen met laden van het forum (v/a 12 oktober '12) Ibuki9sig_zps38d2ae5b
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame

Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

Bericht van Remilia~ ma okt 15, 2012 6:20 pm

Jup! I'm back!

Don't think of yourself as an ugly person. Think of yourself as a beautiful monkey!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu do aug 18, 2022 1:28 pm