Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+15
NekoMithos
Rage
RakeStriver
Shiro
Atrevir
RemiliaxScarlet
Toumyon
Nephilith
Theedoekje
211nafsimreK
Sophie
Olly
TheEternalMokou
Quwanti
Nekotaku
19 plaatsers

    Je meest gehate muzieknummers

    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van RemiliaxScarlet di sep 25, 2012 6:36 pm

    Smartlappen.... oh... wat haat ik dat. :C
    Atrevir
    Atrevir
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Pasta koken

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Atrevir ma okt 01, 2012 11:51 am

    Als er een liedje is waar ik haat aan heb. Is dat "That's the way" van KC & The sunshine band hnngrrrr. Als kind werd ik echt helemaal pisneinig als ik het hoorde. Wat een klote liedje. Wordt ook gewoon in zoveel reclames gebruikt urgh
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Shiro ma okt 01, 2012 4:04 pm

    TheEternalMokou schreef:
    Eerlijk vind ik onze taal überhaupt verschrikkelijk xd
    Dat heb ik ook.
    Verder heb ik een hekel aan rap, en van die 'muziek' die uit een paar noten bestaat en steeds herhaald wordt met nog een paar woorden tekst. (Die uiteraard ook herhaald worden.)
    Ook als liedjes van dat scheve engels zijn. Het is wel eens gebeurd dat ik op youtube een leuk japans liedje vind, om er na 4 keer luisteren achter te komen dat het eigenlijk engels is. En dan weet ik het en kan ik er niet meer naar luisteren.

    Als je echt een bepaald lied wil weten: Are you nuts.
    Iets van rumia's theme.


    Laatst aangepast door Shiro op zo okt 21, 2012 2:05 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van RakeStriver wo okt 03, 2012 2:01 pm

    Nummers van LMFAO en Gangnam Style. 'Nuff said.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Rage ma okt 15, 2012 9:34 am

    Anything Justin Bieber.

    Ik bewapen mezelf met een fles water, I herd it's supah effective.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van RemiliaxScarlet di okt 16, 2012 4:58 pm

    Ik houd niet van Justin Bieber, One Direction, Nicki Minaj en allemaal van dat soort muziek. :/
    Smartlappen vind ik ook niet leuk, zoals ik al zei. xD
    En verder vind ik rap ook niet leuk. Ze worden tegenwoordig in zoveel liedjes gebruikt, dat het het liedje gewoon verpest.
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van NekoMithos di okt 16, 2012 6:05 pm

    Nekotaku schreef:Het nummer waar ik het over heb is The Ketchup Song (ook gekend onder de minder alarmerende en daardoor gevaarlijkere naam Aserejé) van de groep Las Ketchup.

    Oh ja. Pijnvolle tijden, pijnvolle tijden...

    Inclusief een tante waarbij ik een week moest blijven slapen en geforceerd werd hier elke dag naar te luisteren. Ik mocht het echt niet, en kwam er later nog achter dat het nog gejat is ook nog...
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Shiro zo okt 21, 2012 12:14 am

    Ik wou dat ik jou was. Het is nederlandstalig, daarbij vind ik de tekst nergens op slaan. (Wat is een nono?)
    Dit is het ergste voorbeeld van de muziek waar de vriend van mijn moeder naar luistert. En dus, als we daar in de auto zitten, komt er constant van deze muziek voorbij. Of van die italiaanse, bijna operamuziek.
    De muziek die mijn zus luistert is bijna alleen van die elektrische-gitaar muziek, en haar oortjes zijn kapot, dus nu moet ik het steeds aanhoren. ==
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Zigzagwolf zo okt 21, 2012 1:24 pm

    Ik kan bijna alle type's muziek aan

    maar justin bieber -alle en die ketchup song... nee alsjeblieft nee

    daarintegen kan ik wel weer tegen one direction ben er ook weer geen fan van :P
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Info zo okt 21, 2012 2:22 pm

    het blijkt niet uit te maken wanneer ik ernaar zap, maar de muziek die men op MTV draait... vrijwel alles dat ik er te horen krijg doet me walgen. soms rijke negers (of negerinnen) die over hun geld vertellen tegen hun harem en 'vijanden', soms gladgestreken mannetjes met een leren jasje die door de microfoon proberen te schreeuwen maar daarbij falen, en vaak gaat het voorgaande gepaard met een standaard rock band in de clip, maar er is wat mis: de drums zijn digitaal geproduceerd, er klinkt geen elektrische gitaar maar wel een slechte, veel te harde synthesizer op de achtergrond, terwijl er trouwens niks met toetsen te zien is in de betreffende clip. Daarnaast is er nog een verzameling aan akelige troep dat specifiek gemaakt is voor verloren geesten die alleen muziek kunnen waarderen met puberende jongetjes die schattige dansjes doen, och wat haat ik dat.

    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Zigzagwolf zo okt 21, 2012 5:11 pm

    Infinnacage schreef:het blijkt niet uit te maken wanneer ik ernaar zap, maar de muziek die men op MTV draait... vrijwel alles dat ik er te horen krijg doet me walgen. soms rijke negers (of negerinnen) die over hun geld vertellen tegen hun harem en 'vijanden', soms gladgestreken mannetjes met een leren jasje die door de microfoon proberen te schreeuwen maar daarbij falen, en vaak gaat het voorgaande gepaard met een standaard rock band in de clip, maar er is wat mis: de drums zijn digitaal geproduceerd, er klinkt geen elektrische gitaar maar wel een slechte, veel te harde synthesizer op de achtergrond, terwijl er trouwens niks met toetsen te zien is in de betreffende clip. Daarnaast is er nog een verzameling aan akelige troep dat specifiek gemaakt is voor verloren geesten die alleen muziek kunnen waarderen met puberende jongetjes die schattige dansjes doen, och wat haat ik dat.


    Lol ^^

    ben het wel met je eens over MTV heb er nooit wat aangevonden daarom kijk ik er ook niet naar :p

    maar heel veel mensen in mijn familie zetten hem juist graag op MTV dus meestal ben ik dan niet in de kamer met de tv aanwezig xDD

    jammer van de verloren geesten D;
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Quwanti zo okt 21, 2012 7:46 pm

    MTV speelt nog muziek af?!

    In ieder geval, twee nummer waarvan ik nog weet wie het zong en hoe ze heten (met wikipedia):
    ...Baby One More Time
    Oops!... I Did It Again

    Daarnaast hoorde ik laatst nog een nummer waar ik vroeger, en eigenlijk nog steeds van walg. Gelukkig ben ik de naam alweer vergeten en ken ik de melodie ook niet meer.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Olly di okt 23, 2012 8:55 pm

    Het is niet echt een nummer maar meer een soort genre waar ik het toch even over wil hebben: Draaiorgelmuziek!
    Ik vind het zo verschrikkelijk. Het is haast altijd te hard, tegenwoordig is haast elk orgel automatisch, waardoor die man alleen nog met zijn bakje hoeft te schudden, het galmt na, het blijft in je hoofd hangen en mooi is zeker anders. Draaiorgels voegen volgens mij even veel aan deze wereld toe als sleehakken, helemaal niets!
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Remilia~ di okt 23, 2012 10:02 pm

    Er is een nummer he...
    Ik weet niet wie de zanger is enik weet niet hoe het nummer heet, maar die wijven in m'n klas spelen het telkens af. Ik zweer het jullie ECHT dat dit de meest verschrikkelijkste nummer is dat ik ooit heb gehoord. Geef mij maar Justin Bieber dan, echt whattehell man. Ik zal het nummer proberen op te zoeken
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Maribel Hearn zo jan 27, 2013 11:11 am

    Ik luister nooit echt "echte" muziek (alleen game soundtracks) maar als er IETS is waar ik niet van houd, dan is het Gangnam Style. >_> Het is zó overpopulair en mainstream dat ik er me eraan erger. Bovendien is het meer dan 1,2 miljard keer bekeken op Youtube.

    Gesponsorde inhoud


    Je meest gehate muzieknummers - Pagina 2 Empty Re: Je meest gehate muzieknummers

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:02 am