Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+5
Pyonta-kun
-NightLunya-
Urameshiya
Quwanti
T
9 plaatsers

IRC v.s. Oude Forumchatbox.

Enquête

Welke gebruik je liever?

[ 9 ]
    IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Voteba1039%IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Voteba12 [39%] 
    [ 14 ]
    IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Voteba1061%IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Voteba12 [61%] 

Totaal aantal stemmen: 23
    Enquête gesloten
    T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Empty Re: IRC v.s. Oude Forumchatbox.

Bericht van T ma sep 17, 2012 9:18 pm

Urameshiya schreef:Mjah, nouja, of ie down gaat mag jij beslissen, maar hij lijkt het niet te kunnen winnen van de oude chat. Daarom herhaal ik nog een keer mijn vraag uit mijn vorige post, in de hoop er nu wel antwoord op te krijgen.

ik schreef:Zullen we de laatste 5 dagen dat de poll open is nog even afwachten, of de knoop doorhakken en terug naar de oude chatbox gaan?

Oh, daar heb ik overheen gelezen, sorry.

Wat mij betreft mag je 'm sluiten, ik denk niet dat er nog veel verandering in komt. (De poll, bedoel ik daarmee.)
    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

Bericht van TheEternalMokou ma sep 17, 2012 9:21 pm

T schreef:
    Urameshiya schreef:Mjah, nouja, of ie down gaat mag jij beslissen, maar hij lijkt het niet te kunnen winnen van de oude chat. Daarom herhaal ik nog een keer mijn vraag uit mijn vorige post, in de hoop er nu wel antwoord op te krijgen.

ik schreef:Zullen we de laatste 5 dagen dat de poll open is nog even afwachten, of de knoop doorhakken en terug naar de oude chatbox gaan?

Wat mij betreft mag je 'm sluiten, ik denk niet dat er nog veel verandering in komt. (De poll, bedoel ik daarmee.)
    Ik vind het aan de ene kant wel sneu voor T, na al dat werk dat hij erin gestopt heeft...
    T
    T
    Onsterfelijk

Bericht van T ma sep 17, 2012 9:22 pm

TheEternalMokou schreef:
    T schreef:

Ik vind het aan de ene kant wel sneu voor T, na al dat werk dat hij erin gestopt heeft...

Oh, dat maakt echt niet uit hoor. IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 3878977686
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya ma sep 17, 2012 9:40 pm

Ja, dat ben ik helemaal met Mokou eens... Uiteraard hebben T en ik het daar ook al eerder over gehad, maar hij houdt vol dat we ons daar niet druk om moeten maken. :(

Namens het Dagelijks Bestuur van de Trappen van Hakugyokuro,

Urameshiya
    CHIEF EXECUTIVE ADMINISTRATOR
    T
    T
    Onsterfelijk

Bericht van T ma sep 17, 2012 9:47 pm

Ik doe er alleen maar ervaring mee op wat IRC servers instellen betreft, bovendien vind ik 't alles behalve onaangenaam om met serverconfiguraties bezig te zijn. Het maakt me oprecht helemaal niet uit als we de IRC server weer sluiten, dus laat dat alsjeblieft geen punt zijn. IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 2854575566
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Bericht van 211nafsimreK ma sep 17, 2012 11:26 pm

Ik wil T bij deze bedanken voor de IRC chat, ookal heeft het niet erg lang geduurt.

Van de andere kant, de oude chatbox was juist leuk met alle fouten die erin zitten, oud en vertrouwd zal ik maar zeggen :)

Een kermis moet je al van veraf kunnen horen, gillende jongens en meisjes en brullende HUSS motoren.

IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Photo-18IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Pbucket
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Bericht van Nekotaku ma sep 17, 2012 11:35 pm

Graag wil ik T bedanken voor al z'n inzet. Het was een prima experiment, en ik denk dat we er wijzer uitgekomen zijn. Technisch gezien kan aan de superioriteit van de IRC niet getwijfeld worden, maar het sociale aspect is uiteindelijk toch doorslaggevend. Yup, als programmeur ben ik ermee vertrouwd soms dingen te moeten doen op een manier die me niet aanstaat, omdat de klant dat nu eenmaal wil.

Ik denk dat de niche die de IRC benaderde al door de Skype groep is ingevuld. De forum chatbox is eerder een snelle, handige manier om effe te chatten met wie er op het forum online is.

IRC v.s. Oude Forumchatbox. - Pagina 2 Parseesignature
    T
    T
    Onsterfelijk

Bericht van T di sep 18, 2012 7:36 am

Naar mijn mening heeft Neko dat erg goed verwoord!

De IRC server is nog online, maar deze zal ik over ongeveer een week offline halen; gebruik deze dus niet meer!

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo aug 14, 2022 12:01 pm