Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+21
Tanshu
TanukiTyfoon
Shiro
TH-chen
JeroenErp
Nephilith
Olly
Scarlet
Sophie
Info
Ranfox
kyr2005
AseliaNL
Quwanti
Pshycho Maniac
Urameshiya
GMavak
FlandreScarlet
Rage
Hakurei Ninja
Patchouli
25 plaatsers

    Favoriete anime??

    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Info za nov 26, 2011 2:09 pm

    hmmm. anime. nooit veel gekeken! en dergelijke. deze wel:

    Happiness!
    't is een schattige magical girl-anime vol cliché's en met een verhaallijn die grappig begint en dramatisch wordt. er zijn maar 12 afleveringen, maar er gebeurt veel. ik beveel het aan voor mensen die van mahou shoujo zooi houden of niks te doen hebben. of liefhebbers van traps.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Sophie za nov 26, 2011 2:15 pm

    Anime.. nou

    mijn lievelings twee zijn echt Skip Beat! en School Rumble!
    allebei love/comedy, en geniaal!

    Verder hou ik ook van Nichijou, Higurashi, Umineko, Fate Stay Night, Fate Zero, Yamato nadeshiko shichi henge, azumanga, lucky star en nana!

    Heb er nog wel meer gekeken maar dit zijn mijn lievelings.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Urameshiya za nov 26, 2011 2:24 pm

    Ranfox schreef:- Nichijou. Deze kan ik het beste beschrijven als een mixture tussen Azumanga Daioh en Lucky Star. Geniale momenten maar ook echt van die uber random dingen. Ik vond em echt prachtig!
    Argh. Al sinds die serie aangekondigd werd woedt er in mij een innerlijke strijd tussen 'kijken' en 'niet-kijken'. Niet-kijken was het sterkste, maar door wat jij zegt twijfel ik nu weer... Lucky Star vond ik echt briljant. ><
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Hakurei Ninja zo nov 27, 2011 12:40 am

    Urameshiya schreef:
    Ranfox schreef:- Nichijou. Deze kan ik het beste beschrijven als een mixture tussen Azumanga Daioh en Lucky Star. Geniale momenten maar ook echt van die uber random dingen. Ik vond em echt prachtig!
    Argh. Al sinds die serie aangekondigd werd woedt er in mij een innerlijke strijd tussen 'kijken' en 'niet-kijken'. Niet-kijken was het sterkste, maar door wat jij zegt twijfel ik nu weer... Lucky Star vond ik echt briljant. ><
    Zelf vind ik Nichijou niet zo briliant als Lucky Star en Azumanga Daioh. Het gehalte pure randomness is veel hoger in Nichijou, vergeleken met de andere twee. Soms een beetje te random voor mijn smaak. Het is zeker wel leuk (Hakase &co. zijn awesome), maar het is (naar mijn smaak) niet de beste 4-koma adaptie die ik heb gezien.

    Of misschien mis ik gewoon het otaku gehalte (=Konata) van Lucky Star, en Osaka en Chiyochichi van Azumanga. ・3・
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Sophie di nov 29, 2011 11:40 am

    Hakurei Ninja schreef:
    Urameshiya schreef:
    Ranfox schreef:- Nichijou. Deze kan ik het beste beschrijven als een mixture tussen Azumanga Daioh en Lucky Star. Geniale momenten maar ook echt van die uber random dingen. Ik vond em echt prachtig!
    Argh. Al sinds die serie aangekondigd werd woedt er in mij een innerlijke strijd tussen 'kijken' en 'niet-kijken'. Niet-kijken was het sterkste, maar door wat jij zegt twijfel ik nu weer... Lucky Star vond ik echt briljant. ><
    Zelf vind ik Nichijou niet zo briliant als Lucky Star en Azumanga Daioh. Het gehalte pure randomness is veel hoger in Nichijou, vergeleken met de andere twee. Soms een beetje te random voor mijn smaak. Het is zeker wel leuk (Hakase &co. zijn awesome), maar het is (naar mijn smaak) niet de beste 4-koma adaptie die ik heb gezien.

    Of misschien mis ik gewoon het otaku gehalte (=Konata) van Lucky Star, en Osaka en Chiyochichi van Azumanga. ・3・

    Ik vond Azumanga sowieso al beter dan Lucky Star, maar Lucky star was een van mijn eerste animes waardoor ik misschien niet alle references snapte. Ik moet hem eigenlijk nog een keer opnieuw kijken.
    Ik denk dat Nichijou misschien onder hetzelfde genre valt (random dingen?), maar het is niet echt vergelijkbaar, het gaat niet eens meer over school life, maar gewoon over van alles en nog wat.

    Oh Lucky Star, de herinneringen.
    Ik weet nog dat ik 14 jaar was en Konata cosplayde. -shot-
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Rage di nov 29, 2011 1:09 pm

    Umm, es zien. Gintama kijk ik nu voornamelijk, pure humor meeste keren. Wanneer je denkt van. "Nee ze gaan toch niet.." dan doen ze het ook gewoon.

    2X2=Shinobuden vond ik hilarisch alleen jammer dat het kort was.

    Gurren Lagann, pure mecha actie was onverwachts goed.

    History's Strongest Disciple Kenichi, ik lees nu de manga omdat de anime gestopt is maar krijg te horen dat een OVA na de laatste aflevering verder gaat :D!!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Scarlet ma sep 24, 2012 9:43 pm

    Volgens mij zijn er niet zoveel mensen die mijn liefde voor elfen lied delen hier he...?

    Elfenlied is btw niet alleen bloederig en zielig en depri.
    Als je je verplaatst in lucy kan je er dit uithalen:

    Als je anders bent dan andere, noemen ze je monster.
    Terwijl je dat niet wilt zijn.
    En ook gewoon wilt worden geaccepteerd.
    En dat je de mensen waar je van houd heel dierbaar zal houden diep in je hart.
    BTW ik vind de manga veel mooier! Die gaat op gevoel meer in.

    O en Kuroshitsuji en vampire knight vind ik nice.
    Olly
    Olly
    Moeder aller Yuyukamp


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Queen of clumsiness

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Olly ma sep 24, 2012 10:50 pm

    Gosick vond ik erg tof. Ik heb hem een tweede keer gekeken...samen met mijn vader! Hij hield altijd al van detectives en was wel een paar keer in Japan geweest, dus ik dacht waarom niet. Gosick is een detective die niet altijd even voorspelbaar is en de setting eromheen is prachtig.

    The Melancholy of Haruhi Suzumiya moet ik toch even noemen. Deze serie heeft vast meer aandacht gekregen dan hem toekwam, maar hij was eigenlijk ook wel goed. Het feit dat het hoofdpersonage een bazig, dwingend, enorm irritant meisje is waar je toch van blijft houden. Ik herken me soms wel een beetje in Haruhi, haha. En de eerste aflevering van The Endless Eight gaf me zo'n goed gevoel.

    Honey And Clover en Kuragehime, twee series uit het josei genre. Vast wat minder bekend. Josei staat bekend als de series die een beetje voor volwassen vrouwen zijn, maar dit kleine meisje heeft erg van deze twee genoten. Beide verhalen hebben een serieuze toon en snijden volwassen onderwerpen aan (volwassen worden, jezelf vinden, relaties) maar ze zijn erg grappig tussendoor. Dat houdt het lekker luchtig. Ook zijn de personages erg realistisch weergegeven, met hun sterke en zwakke kanten, dat maakt het allemaal erg geloofwaardig. En de eindes van de series, zo feel good en hoopgevend~
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Nephilith ma sep 24, 2012 11:05 pm

    Hmm ik hou van verschillende soorten anime.
    Mijn all round favorite anime is Neon Genesis Evangelion.
    Maar daarnaast vind ik dat Clannad die plek ook wel verdient.
    avatar
    JeroenErp
    Verdwaalde ⑨


    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van JeroenErp ma okt 22, 2012 4:46 pm

    toy story vond ik goed, maar cars was ook een leuke serie :P
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van TH-chen ma okt 22, 2012 6:25 pm

    pfffff....
    teveel favorite series om op te noemen.

    Steins;gate, Fate Zero, Death Note, One Piece, Naruto, Noir,
    Rozen Maiden, Chrome shelled Regios, To aru majutsu/railgun, Sword art online
    en ga maar door.

    meer anime on my mal-page http://myanimelist.net/profile/TH-Chen
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Nephilith ma okt 22, 2012 6:58 pm

    Mijn lijst voelt klein aan door jou chen :P
    http://myanimelist.net/animelist/Nephilith
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Shiro ma okt 22, 2012 7:16 pm

    Kely Scarlet schreef:Volgens mij zijn er niet zoveel mensen die mijn liefde voor elfen lied delen hier he...?
    Ik wel! (Maar ik vond het einde niet goed.)
    Voor de rest: Deadman wonderland, mijn eerste, en nog steeds favoriete.
    Higurashi no naku koro ni (en kai, de ova's niet.)
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van TH-chen ma okt 22, 2012 7:30 pm

    Nephilith schreef:Mijn lijst voelt klein aan door jou chen :P
    http://myanimelist.net/animelist/Nephilith

    Er zit ook best wel 3 bijna 4 jaar aan anime in.
    en lol favo personen: alleen ZUN XD
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Hakurei Ninja ma okt 22, 2012 8:32 pm

    TH-chen schreef:meer anime on my mal-page http://myanimelist.net/profile/TH-Chen
    TH-chen schreef:Er zit ook best wel 3 bijna 4 jaar aan anime in.
    Wauw. Je hebt in 3-4 jaar meer gezien dan ik in 6 jaar. Mijn AniDB lijst heeft slechts zo'n 300 entries voor een totaal van 83 dagen. Hoewel, ik kan ook nog wel een stuk of 10 pokemon films en een stuk of 25 anime die ik in mijn jeugd op de Nederlandse kinder-TV heb gezien er bij zetten als ik jouw lijst zo zie. Die tel ik allemaal niet mee voor mijn lijst.

    Want je hebt Alfred Judokus Kwak, Barbapapa, Calimero, meerdere Pokemon series, twee Digimon series, Samurai Pizza Cats, Shinzo, Moncolle Knights, Flint the Time Detective, Honingbij Hutch, Yu-Gi-Oh, Bayblade, twee Medabots series, B-Daman, De Vijfling, en ga zo maar door. En Shaman King, maar die staat wel op mijn lijst omdat ik die in het Japans heb gezien.

    Gesponsorde inhoud


    Favoriete anime?? - Pagina 3 Empty Re: Favoriete anime??

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:24 pm