Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba100%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba108%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba104%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba104%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba106%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba100%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba102%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba102%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba102%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba106%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba100%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 30 Voteba108%Pokémon  - Pagina 30 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal do nov 27, 2014 4:36 pm

    Pokeymans OR/AS komen dus morgen. Of voor de mensen die het hebben gepre-orderd, vandaag blijkbaar.

    Onze Skypegroep is nog actief, dus voor degenen die erin willen, zeg het maar.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Deviljho do nov 27, 2014 5:20 pm

    Cryogenic Cereal schreef:Pokeymans OR/AS komen dus morgen. Of voor de mensen die het hebben gepre-orderd, vandaag blijkbaar.


    To clarify, de game mania hier in hilversum had alles een dag eerder gekregen for some reason.

    Ze hadden ook al smash en amiibo's enzo.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan do nov 27, 2014 7:15 pm

    Morgenmiddag ga ik hem ophalen. Geen pre-order, maar ik maak me meer zorgen om het op tijd af hebben van mijn huiswerk.

    Pokemans pls.
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Maribel Hearn do nov 27, 2014 8:41 pm

    Deviljho schreef:
    Cryogenic Cereal schreef:Pokeymans OR/AS komen dus morgen. Of voor de mensen die het hebben gepre-orderd, vandaag blijkbaar.


    To clarify, de game mania hier in hilversum had alles een dag eerder gekregen for some reason.

    Ze hadden ook al smash en amiibo's enzo.
    Dat had ik ook, Game Mania doet dat wel vaker :I Wel erg sneu voor de mensen die geen Game Mania in de buurt hebben...
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono do nov 27, 2014 8:48 pm

    Maribel Hearn schreef:
    Deviljho schreef:
    Cryogenic Cereal schreef:Pokeymans OR/AS komen dus morgen. Of voor de mensen die het hebben gepre-orderd, vandaag blijkbaar.


    To clarify, de game mania hier in hilversum had alles een dag eerder gekregen for some reason.

    Ze hadden ook al smash en amiibo's enzo.
    Dat had ik ook, Game Mania doet dat wel vaker :I Wel erg sneu voor de mensen die geen Game Mania in de buurt hebben...

    Ik krijg hem morgen binnen! Jammergenoeg krijg ik de Diancie er niet bij maar zoveel boeit mij dat niet, het spel is al geweldig van zichzelf!
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Pshycho Maniac vr nov 28, 2014 2:57 pm

    Voor mensen die ORAS zullen hebben:
    Eon Ticket in Nederland
    Patch dat in December wordt uitgegeven. Omdat hij soms crasht als je het eindfilmpje na de Hall of Fame ziet.

    Omdat ik zelf niet een 3ds heb ben ik begonnen met een Nuzlocke Challenge op Pokemon White.
    Ja, White. Ik heb Pokemon White 2 geeneens.
    Tot nu toe gaat het redelijk. Denk ik. 4 pokemon in mijn party en 6 dood in de pc.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan za nov 29, 2014 2:45 am

    Ik heb Alpha Sapphire gehaald! Momenteel ren ik rond met een Zigzagoon en Shroomish :D

    Wat me wel is opgevallen:
    Niet echt spoilers maar w/e:
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono za nov 29, 2014 3:55 pm

    God wat ga ik snel door het spel heen, nu al de vierde badge bij Flannery gehaald!
    Update: Oh, CC, ik zou wel weer in de Skype-groep willen nu ik er al een hele tijd uit ben.
    Chenyakumo32
    Chenyakumo32
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 30

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chenyakumo32 za nov 29, 2014 9:29 pm

    Ik geniet van omega ruby als ruby mijn game was toen het uitkwam vroeger dus ik ging voor de reworked version. btw i luvv Cosplay Pikachu
    Rehab With Apple Juice
    Rehab With Apple Juice
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 24

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Rehab With Apple Juice wo dec 03, 2014 10:04 pm

    ik heb echt zin om die nieuwe pokemon games te spelen, ze zien er heel leuk uit.
    Jammer genoeg moet ik wachten tot mijn broer het uitgespeeld heeft, toch niet altijd zo handig om een 3ds te delen :V

    Nou ja, ik heb de oudere spellen nog om de tijd te doden :P
    naast een gewone Black run doe ik een Unevolved Scramble run van Diamond, dat betekent dat andere mensen (in dit geval mijn vrienden) mijn team samenstellen, ik mag ook geen pokemon evolueren in deze run.
    Alleen iemand heeft een Aipom in mijn team gegooid, dus ik moet eeuwen wachten tot die rotbomen mij een aapje geven >:V
    verder is het team wel chill: Shinx, Onix, Aipom, Murkrow, Ghastly en Pikachu

    Als ik daarmee klaar ben doe ik misschien wel een andere Scramble, waar jullie mijn pokemon mogen kiezen? idk.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 vr dec 05, 2014 12:40 am

    Ok ik had dus een speciale run ineengestoken met een paar regels die ikzelf had verzonnen (kan zijn dat deze regels al worden gebruikt maar dat is toeval)

    1: ik begin met 1 pokemon (gelijk gewoonlijk)
    in dit geval heb ik gewoon een Leafeon gekozen maar in de toekomst zou ik mischien de keuze moeten maken tussen Leafeon, Flareon en Vaporeon? (grass, fire, water, gelijk de starters?)
    Of mischien tussen 3 pkmn van mijn favoriete type (in mijn geval Bug)?
    Anyway over het begin moet ik nog nadenken op naar de volgende regels.

    2: ik mag meer pkmn vangen maar ik mag ze niet gebruiken in GYM/league/major events. (of ik gebruik ze gewoon helemaal niet?)
    (uitzondering is natuurlijk een pkmn die een HM slaaf is natuurlijk)

    3: Als ik een GYM leader versla mag ik 1 pkmn kiezen die hetzelfde type is (en ook blijft) als het thema van de gym en mag ik toevoegen aan mijn team.
    Deze pkmn zal ik ook een nickname geven.
    Dit mag in GEEN geval een Legendary of starter zijn
    dit mag een duo-type zijn zolang het 2de type niet hetzelfde is/word als dat van een andere gym.
    BV: Ik versla Brock ik mag nu een Rock type kiezen maar ik mag niet Kabuto (Rock/water) kiezen aangezien Misty ook water type heeft.
    (En als we eventjes negeren dat Giovanni een Ground type gym is)
    Onyx zou wel mogen als ik die ook als Onyx blijf behouden (Steelix vervangt zijn Rock type met Steel).

    4: De pokemon die ik neem neem ik zonder al te zwaar te letten op de stats en ik Breed ze eerst op voorhand (in sommige gevallen vang ik ze gewoon) in X met een ditto zonder enige manipulatie van Stats of Nature. ik train ze alleen eventjes op X om hun lvl ongeveer gelijk te stellen aan het niveau dat ik op dat moment in OR heb bereikt.

    5: Ik doe dit vooral voor een unieke ervaring te hebben die me vooral plezier moet geven.

    eeen dit zijn eigenlijk zo een beetje de regels van mijn run... ik weet niet ofdat ik Mega-evoluties ga uitzonderen van regel 3.

    Dus zoals ik al zei ben ik OR begonnen met een Leafeon en ik heb net met veel moeite Roxanne verslagen (Eden was al lvl 12 en luisterde niet echt naar me wat het gevecht enorm moeilijk maar ook spannend maakte)
    Dus nu volgens de regels mag ik een Rock type in mijn team nemen... en ik had al gekozen voor Roggenrola (nickname:Atlas (ik vond het een passende, interresante, niet veel gebruikte pkmn))
    Maar nu heb ik opeens het gevoel gekregen (waarschijnlijk ben ik onbewust een beetje beinvloed door de vorige post hier van "Rehab-with-Apple-juice" (mag ik je Applejuice noemen?)) dat ik de keuze voor mijn pkmn aan JULLIE moet overlaten.

    Dus voor het moment stel ik hier de vraag:

    WELKE ROCK TYPE ZOUDEN JULLIE ZEGGEN DAT IK MOET NEMEN
    De pkmn mag GEEN Fighting/electric/fire/normal/flying/psychic/water hebben als 2de type
    (en suggesties voor een toepasselijke nickname zijn ook altijd welkom, MAAR het kan ook zijn dat ikzelf een nickname verzin die me beter bevalt dan uw suggestie, dit is in geen geval persoonlijk tegen u bedoeld en is simpelweg een kwestie van personal taste)

    PS: Kyr als je het waagt om Camerupt, Blastoise, Regirock of eender welke andere absurde suggestie die tegen de regels gaat te geven... ik weet waar je woont.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van kyr2005 vr dec 05, 2014 2:04 am

    wolfie559 schreef:WELKE ROCK TYPE ZOUDEN JULLIE ZEGGEN DAT IK MOET NEMEN
    Blastoise
    Rehab With Apple Juice
    Rehab With Apple Juice
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 24

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Rehab With Apple Juice vr dec 05, 2014 10:27 am

    wolfie559 schreef: "Rehab-with-Apple-juice" (mag ik je Applejuice noemen?))
    Sure, Rehab is wel wat makkelijker om te typen denk ik :V

    hmm, de meeste runs verbieden trading, maar als trading mag in deze challenge zou ik zeggen tyrunt/tyrantrum? (nicknamed Rexxy)  anders Kan je wel een Aron vangen in dewford's grot.

    overal lijkt me dit een heel leuke challenge!! ik zou dit zeker doen met een DS spel, aangezien wij niet echt 2 3DSen hebben of Pokebank. (en als het geen traden inhoudt dan kan ik het eigenlijk gewoon op elk spel doen.)

    Over de eerste regel: kies voor de eerste pokemon iig een pokemon die niet in een gym voorkomt. in RSE zou je dus Grass, Poison, Ground, Ice, bug, dragon, ghost, dark en steel kunnen kiezen. omdat dit altijd 9 of 10 types zijn kan je je Trainer ID gebruiken.
    bijvoorbeeld, weer in RSE, als je laatste nummer 1 is, kies je een grass pokemon. (maak voordat je begint een volgorde) in gen 5 en eerder is 0 een free choice, omdat er nog geen fairy type was. Je kunt ook een poll ofzo opzetten.
    maar kijk wel uit, secondary/primary types mogen niet overeen komen met een gym.

    regel 2: dit is een challenge, dus ik zou zeggen dat 1 of 2 HM slaves mogen, deze mogen niet vechten.

    Ook zou je "starter" gekozen worden met ID nummer, zodat je rivals min of meer willekeurige pokemon hebben.
    als het laatste nummer van je ID 1-3 is, kies je grass, 4-6 en je kiest vuur, 7-9 en je kiest water. 0 is free pick of je gaat naar het vorige nummer.

    Edit: In GSC/HGSS denk ik dat alleen de eerste 8 gyms effect hebben op je starter? anders zou je perse een dark of ground starter moeten kiezen (8ste kanto gym heeft geen echt type tbh) misschien zijn alleen de eerste 8 gyms geldig om een pokemon van te vangen?
    idk tbh
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 wo dec 10, 2014 7:31 pm

    Ok Rehab it is..

    Well Trading is Toegestaan, en een Tyrunt/Tyrantrum klinkt zeer luek maar khad er al een hele playtrough mee gedaan op X... en ik wil niet echt in herhaling vallen...
    Also mijn rocktype ga ik toch laten op mijn Atlas (Roggenrola) voor nu want ik wil zelf nu toch een stukje kunnen verder spelen. (ik had de roggenrola al en kwas al een stukje verder dan de 1ste gym dus mijn timing voor te vragen achter een rock type was nogal laat)

    Natuurlijk staat het je vrij om al na te denken over de volgende pkmn die dat een fightning type zou zijn (ik heb momenteel een Pancham in gedachten genaamd Xiongmao maar ik sta nu wel open om die keuze te veranderen)
    remember: GEEN Grass/rock/electric/fire/normal/flying/psychic/water als 2de type

    hmmm Al uw suggesties klinken best wel slim inderdaad (klinkt alsof je meer ervaring hebt met speciale runs) dus ik zal zoiezo zien om te kijken wat ik kan doen om ze te implementeren (als het niet deze run is is het wel diegene daarna)

    EDIT: ik zal deze speciale run laten voor een andere keer nu ga ik gewoon spelen en van het spel proberen genieten.
    Rehab With Apple Juice
    Rehab With Apple Juice
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 24

    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Rehab With Apple Juice wo dec 24, 2014 12:32 pm

    Wow, ik begin te veel runs en maak er niet genoeg af ^^;
    ik heb de Diamond unevolved scramble run gestopt, omdat ik al 2 weeken ofzo op zoek was naar een Aipom (zonder success).
    Ik heb wel die gewone Black run afgemaakt (das de eerste keer dat ik hem werkelijk uitgespeelt heb, bedankt ghetsis)
    Black Team:
    En ik mocht eindelijk Y spelen van mijn broer. overall best wel meh. De kleding en online is wel leuk maar ik vind het verhaal niet zo goed.

    Waarschijnlijk ga ik zon speciale run doen voor Pokemon Soul Silver? ik moet dan nog wel een beetje voorbereiden.
    (Maar dat zou dan het 5de pokemon spel zijn wat ik tegelijk speel, misschien eerst iets afmaken? hahahah.)

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 30 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 5:22 pm