Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+40
Chenyakumo32
Willemstyle
Alcus
UltimateAction
Deviljho
A-Duck
Michiresu
Ranfox
draakedan
-Yuki-
ThyVonR
TH-chen
Chrono
Sophie
UNOwen
rockpad
Gemu
Nephilith
Princess Sylvysprit
Graan
Pyonta-kun
RemiliaxScarlet
Rage
Bakuhatsu
Reym
Maribel Hearn
T
komodostache
Cryogenic Cereal
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
cubedUranium
wolfie559
kyr2005
Urameshiya
Mitch
Fuyres
Olly
Tanshu
Toumyon
44 plaatsers

    Pokémon

    Enquête

    Wat is je favorieten type?

    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba100%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [0%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba108%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [8%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba104%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [4%] 
    [ 2 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba104%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [4%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba106%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba100%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [0%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba102%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba102%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [2%] 
    [ 1 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba102%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [2%] 
    [ 5 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba1010%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [10%] 
    [ 3 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba106%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [6%] 
    [ 0 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba100%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [0%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [13%] 
    [ 7 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba1013%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [13%] 
    [ 6 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba1012%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [12%] 
    [ 4 ]
    Pokémon  - Pagina 17 Voteba108%Pokémon  - Pagina 17 Voteba12 [8%] 

    Totaal aantal stemmen: 52
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 vr nov 22, 2013 11:03 am

    blegh... al meer dan 200 eieren uitgebroed en nog steeds geen shiny ralts.... kneem aan dat ik niet 1 van die gelukvogels zal zijn die dat de shiny heeft na 5 of 20 eieren.....
    1 kans op de 1360 ofzoiets is nog doenbaar..... kzal dus nog een stuk of 5 dagen bezig zijn.....

    kheb dankzij graan de aggronite so thats nice, voor de rest is mijn aanbod nog steeds geldig dus:
    kgeef charizardite X voor charizardity Y
    manectite voor houndoomite
    en mewtwonite X voor mewtwonite Y

    (so yeah basically wil ik al mijn X exclusive mega stones ruilen voor Y exclusive stones...
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan za nov 23, 2013 7:33 pm

    Wooo, Kalos dex completed! Oval Charm GETTO.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Chrono za nov 23, 2013 7:46 pm

    Okay, dit heeft niet zoveel met Pokemon X en Y te maken maarrr..

    Ik had laatst een coole hack voor Pokemon Heart Gold en Soul Silver ontdekt die een paar coole nieuwe features in het spel toevoegen.
    De hacks gaan onder de naam Sacred Gold en Storm Silver en ze kunnen makkelijk worden aangebracht op een onaangetaste ROM van de originele spellen. Anyway, ik ben nu bij Azalea Town, ik weet het dat ik nog niet zover ben, en mijn team gaat als volgt:

    Swampy - Level 18 Croconaw
    Ampere - Level 21 Luxio
    Caballero - Level 16 Lombre
    Meiling - Level 16 Charmeleon
    Mokou - Level 16 Combusken
    Charles - Level 14 Umbreon

    Ik moet zeggen dat de levels wel erg verschillen, vooral nadat ik Ampere voor alle twee de trainers en Falkner heb ingezet. Maar dat ga ik goedmaken na een potje grinden. Maar goed, ik vind dit echt een van de beste hacks op het web en het is het zeker waard om uit te proberen.
    ThyVonR
    ThyVonR
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Bugs

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van ThyVonR za nov 23, 2013 10:10 pm

    Deze week al mijn breedboxen leeggemaakt door alles te Wonder Traden. Best wel wat leuke dingen van gehad, veel goede IV-pokémon, en zelfs een Shiny! Het was dan wel een Luvdisc, maar toch. Ik had vandaag een Passerby die met me wilde ruilen, en toen kreeg ik mijn eigen Mawile terug die ik eerder op de Wonder Trade had gegooid! Hoe groot is de kans daarop?

    Ik heb, mede met hulp van de Wonder Trade, nu een eigen Charmander gebreed, maar ik heb er nog een hoop met 5 IV's over. Iemand interesse? Ik ben op zoek naar een female Bulbasaur met HA of een male Klefki, allebei met redelijke IV's als dat kan.

    Wat is jullie beste online gevecht tot nu toe geweest? Ik heb vandaag een heel team gesweept met alleen maar Ludicolo en Heliolisk. Feels good, man.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 za nov 23, 2013 10:29 pm

    ThyVonR schreef:Deze week al mijn breedboxen leeggemaakt door alles te Wonder Traden. Best wel wat leuke dingen van gehad, veel goede IV-pokémon, en zelfs een Shiny! Het was dan wel een Luvdisc, maar toch. Ik had vandaag een Passerby die met me wilde ruilen, en toen kreeg ik mijn eigen Mawile terug die ik eerder op de Wonder Trade had gegooid! Hoe groot is de kans daarop?

    Ik heb, mede met hulp van de Wonder Trade, nu een eigen Charmander gebreed, maar ik heb er nog een hoop met 5 IV's over. Iemand interesse? Ik ben op zoek naar een female Bulbasaur met HA of een male Klefki, allebei met redelijke IV's als dat kan.

    Wat is jullie beste online gevecht tot nu toe geweest? Ik heb vandaag een heel team gesweept met alleen maar Ludicolo en Heliolisk. Feels good, man.
    wel ik heb nog niet veel deftige online battles gehad omdat om de een of andere reden ik altijd 3v3 duels heb... ksnap niet hoe het komt maar het ruineert het hele gevecht voor mij....

    also het is echt enorm nice dat je uw originele mawhile terugkreeg (je bent er toch echt wel zeker van dat die van u is he??)

    sidenote: chonoshizoshiki dat is een enorme nice avatar image die je hebt, maar ik ken het niet wie is dat??
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal zo nov 24, 2013 12:43 am

    Nee! Mijn winstreak van 38 is verbroken door een Lickilicky!

    Gah, ik twijfel of ik Mega Garchomp of Mega Kangaskhan moet gebruiken voor dit.

    ThyVonR schreef:Wat is jullie beste online gevecht tot nu toe geweest? Ik heb vandaag een heel team gesweept met alleen maar Ludicolo en Heliolisk. Feels good, man.
    Ik heb eens iemands hele team gesweept met Calm Mind Syvleon.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Graan zo nov 24, 2013 1:28 am

    ThyVonR schreef:Wat is jullie beste online gevecht tot nu toe geweest? Ik heb vandaag een heel team gesweept met alleen maar Ludicolo en Heliolisk. Feels good, man.
    Ik heb nog niet veel online battles gedaan, maar feit dat niet veel mensen zich bewust zijn van Mega Absol's ability zorgt vaak voor een leuke eerste beurt.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 zo nov 24, 2013 7:18 pm

    Graan schreef:
    ThyVonR schreef:Wat is jullie beste online gevecht tot nu toe geweest? Ik heb vandaag een heel team gesweept met alleen maar Ludicolo en Heliolisk. Feels good, man.
    Ik heb nog niet veel online battles gedaan, maar feit dat niet veel mensen zich bewust zijn van Mega Absol's ability zorgt vaak voor een leuke eerste beurt.
    behalve als je uzelf daar wel van bewust bent en galvantula inzet met bug buzz XD

    een truck die ik vaak en graag toepass is wanneer de tegenstander een smeargle, cloyster of forretress heeft (of iets squishy dat entrance hazards setups) als eerste pokemon inzet, ik zet dan altijd als eerste zoroark vermomd als forretress in.... kmaak die setupper dan meteen dood met een 1hit KO dankzij zoroark zijn dmg, SURPRISE en dan surrendert de tegenstander meteen.
    -Yuki-
    -Yuki-
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Science!

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van -Yuki- ma nov 25, 2013 8:59 am

    Choice scarf garchomp als eerste inzetten is ook leuk. Men gaat vol moed met hun eigen garchomp die aanvallen en dan word hun eigen geinstagibd.

    Heb nu mijn trick room team zo goed als af. Alleen nog een shiny mareep nodig voor mega ampharos, maar technisch gezien kan het ook met megatyranitar, zoals ik het nu doe.
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Cryogenic Cereal ma nov 25, 2013 6:06 pm

    Oh my shit, ik heb een perfecte Litwick kunnen breeden, 31 IVs op alles en Timid natured. Ik heb zelfs nog eentje met perfect IVs op alles behalve Attack.

    Hoe blij ik zou zijn als het eigenlijk een shiny was.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Reym ma nov 25, 2013 7:05 pm

    Ik heb ondertussen Misty en Lt Surge verslagen in Fire Red. Ik ben nu op weg naar Rock Tunnel om daar eens lekker te gaan flashen.
    ThyVonR
    ThyVonR
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Bugs

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van ThyVonR ma nov 25, 2013 10:42 pm

    Cyrogenic Cereal schreef:Oh my shit, ik heb een perfecte Litwick kunnen breeden, 31 IVs op alles en Timid natured. Ik heb zelfs nog eentje met perfect IVs op alles behalve Attack.
    Ik ben nu ook bezig met een Litwick breeden. Ik had al een Japanse 5IV met alles behalve Defense, dus naast een goede Litwick maak ik ook nog kans op een shiny. Het enige probleem is dat een goede female met Infiltrator nodig heb. En alle goede females die ik krijg hebben geen Infiltrator, en alle Infiltrator females hebben waardeloze IV's.
    Maar heel lang zal het waarschijnlijk niet meer duren. Denk ik. Hoop ik. Zal wel.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 ma nov 25, 2013 11:22 pm

    yohohoho.

    BLEGH zoveel mons die ik wil trainen en dergelijke maar die nog niet beschikbaar zijn zoals bv: lopunny, arbok en eelektross..... stomme pokemon bank...

    also... masuda methode is frustrerend... stomme shiny ralts die niet tevoorschijn wilt komen....

    also kblijf erbij mijn aanbod blijft geldig, kruil zowat al mijn X exclusive mega stones voor de Y exclusive versies ervan (bv: metwonite X voor mewtwonite Y) dus als iemand geinterreseerd is gimme a sign
    ThyVonR
    ThyVonR
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Bugs

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van ThyVonR di nov 26, 2013 7:48 am

    wolfie559 schreef:also kblijf erbij mijn aanbod blijft geldig, kruil zowat al mijn X exclusive mega stones voor de Y exclusive versies ervan (bv: metwonite X voor mewtwonite Y) dus als iemand geinterreseerd is gimme a sign
    Ik wil wel mijn Heracrosite voor Pinsirite ruilen, als dat nog kan.
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van wolfie559 di nov 26, 2013 10:44 am

    ThyVonR schreef:
    wolfie559 schreef:also kblijf erbij mijn aanbod blijft geldig, kruil zowat al mijn X exclusive mega stones voor de Y exclusive versies ervan (bv: metwonite X voor mewtwonite Y) dus als iemand geinterreseerd is gimme a sign
    Ik wil wel mijn Heracrosite voor Pinsirite ruilen, als dat nog kan.
    hmmmm..... wel kwou eerst zeggen dat pinsirite de enige was die ik niet wou ruilen maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik toch liever heracronite heb, so you sure are lucky.
    ik zou zeggen dat we eens een keertje ruilen wanneer we alletwee online zijn ofzo, of eens een keertje een moment afspreken.

    (yes!!)

    (also de enige X exclusive die ik nimeer ruil is tyranitarite die heb ik al geruild met iemand voor aggronite, voor de rest afgezien pinsirite die ik hier zal ruilen met thyvonr, ben ik nog steeds bereid om de andere X exclusives te ruilen so just name it.)

    Gesponsorde inhoud


    Pokémon  - Pagina 17 Empty Re: Pokémon

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 12:46 pm