Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Sophie
Pshycho Maniac
Toumyon
paracetamol
8 plaatsers

    Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia)

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia)

    Bericht van Remilia~ vr jun 08, 2012 12:09 am

    Hadden we die discussie niet eerder gehad?
    Jij stemde er uiteindelijk mee in.
    Er zijn meer voordelen aan vaste regels dan zelf opgestelde regels.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia)

    Bericht van Sophie vr jun 08, 2012 12:15 am

    Ik denk niet dat vaste regels het erg gaat helpen, aangezien er altijd gevallen gaan zijn waarbij mensen de regels alsnog niet weten.

    En ik vind variatie inderdaad ook leuk, maar wat nou als je een heel aantal characters er in stopt en de DM mag kiezen welke hij neemt?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia)

    Bericht van Remilia~ vr jun 08, 2012 12:20 am

    Skip schreef:Ik denk niet dat vaste regels het erg gaat helpen, aangezien er altijd gevallen gaan zijn waarbij mensen de regels alsnog niet weten.


    Urameshiya schreef:Je hebt helemaal gelijk. Eigenlijk zouden we voor weerwolven ergens een vaste regellijst moeten maken.

    Nouja, ik had hier dus laatst met Ura erover gesproken en toen leek het ons wel een goed idee
    om een gesloten topic aan te maken met de officiële regels erin, zodat je die altijd kan terugvinden.
    Ik denk sowieso dat het zonder vaste regels, het veel rommeliger is, maar als mensen denken het niet nodig is, dan vind ik het ook wel goed. Zolang het spel maar leuk blijft.
    Ik ben ervandoor! Laterss
    Faolinn
    Faolinn
    Mad scientist


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.

    Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia)

    Bericht van Faolinn vr jun 08, 2012 2:17 am

    Ronde 10 is van start gegaan! geef je gauw op voordat het spel begint!

    Gesponsorde inhoud


    Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia) - Pagina 2 Empty Re: Weerwolven van Gensokyo (Pick-Your-Poison Mafia)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:50 pm