Zeg maar para.
+15
Faolinn
Sophie
Urameshiya
Rage
Nekotaku
Pshycho Maniac
Mitch
T
Ranivus
wolfie559
Hakurei Ninja
UNOwen
Toumyon
Remilia~
paracetamol
19 plaatsers
Hejo.
paracetamol- Vaste forumganger (Easy Mode)
- Speciale vermogens : Pijn stillen en koorts genezen.
- Bericht nummer 1
Hejo.
Remilia~- Schepper van de Zittende Dame
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!
- Bericht nummer 2
Re: Hejo.
Dat is...de meest kortste intro ooit.
Maar, wees welkom~!
Heb je nog hobbies? Favoriete touhou character? Hoe ben je op deze site terecht gekomen?
Man/Vrouw? Leeftijd?
Ik kan wel een paracetamol gebruiken?
GOTTA LOVE THEM QUESTIONS
Maar, wees welkom~!
Heb je nog hobbies? Favoriete touhou character? Hoe ben je op deze site terecht gekomen?
Man/Vrouw? Leeftijd?
Toumyon- Vaste forumganger (Phantasm)
Speciale vermogens : "The world you live in, is i."
- Bericht nummer 3
Wat deze goede meid zegt, uhm...the dark prognasticus...fan van Super paper mario neem ik aan?Remilia~ schreef:Dat is...de meest kortste intro ooit.
Maar, wees welkom~!
Man/Vrouw? Leeftijd?
UNOwen- Maestro
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.
- Bericht nummer 4
Heyo ^^
Kom gerust eens binnen in de chat om eens met ons te praten :D
Kom gerust eens binnen in de chat om eens met ons te praten :D
Hakurei Ninja- Moderator
- Leeftijd : 31
Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen
- Bericht nummer 5
Welkom bij de Trappen, paracetamol! Jou kunnen we hier wel gebruiken met al die hoofdpijn die we elkaar bezorgen
- Bericht nummer 6
Wahow zo'n vragen! Ik plantte gewoon al een introtopicje en ging dan voortkullen met de twintig miljoen profielvelden. Ik ga mijn best doen on mijn gebrekkige intro te overwinnen, dan maar.
Mijn voornaamste hobby is schrijven, zij het in het Engels of Nederlands, zij het kanjers van novellen of lauwe fanfics. Daar heb ik wat lentes geleden dan ook een blog voor gemaakt, meteen het wachtwoord vergeten en een maandje geleden opnieuw begonnen. Verder kruipt er tamelijk wat tijd in mijn studies chemie, wat het moeilijkste vakgebied is omdat je geen caffeïne meer durft nuttigen als je weet wat het allemaal aanricht.
Favoriete Touhou is een moeilijke vraag, eigenlijk. Er is zoveel dat een character aangenaam kan maken, dat het moeilijk is om er juist een uit te kiezen. De schat van m'n hart is sowieso Nazrin, de lieverd, maar het best uitgewerkte idee vind ik dan weer Miko. De meest fascinerende vind ik dan weer Parsee en de leukste or mee of tegen te spelen in de games is voor mij Patchouli.
Ik was alweer bijna vergeten hoe ik hier ben terecht gekomen. Kennelijk is jullie thread over Touhou 14 het bovenste google-resultaat voor Touhou 14. Ik wou eens horen of er nog niets gelekt is, aangezien het zo lang al stil is geweest van ZUN z'n kant.
Als het voor jullie eender is laat ik liever mijn persoonlijke details achterwege tot ik jullie wat beter ken ;P vooral nu iedereen of in het binnenland of een landje ernaast woont wil ik liefst oppassen, maar dat is overbezorgdheid mijnentwege en heeft niets met jullie te maken hoor!
Iedereen kan wat paracetamol gebruiken <3
Het prognosticus is momenteel nog een plaatshoudertje tot ik iets passenders vind om onder mijn naam te plakken. Ik ben niet zo'n enorme fan van soep-met-peper mario eigenlijk, ik vond het de zwakste van de drie gameplay-gewijs. De bosses en villains waaren wel geweldig gedaan. Vooral Nastasia vond ik goed verwerkt aangezien je haar nooit echt bevecht, want dat is haar stijl totaal niet. Ik denk niet dat ze ooit mario rechtstreeks dwars heeft gezeten... Misschien ben ik het al vergeten.
Chat klinkt geweldig, Owen. Nu maar hopen dat ik de link vind ;o
Mijn voornaamste hobby is schrijven, zij het in het Engels of Nederlands, zij het kanjers van novellen of lauwe fanfics. Daar heb ik wat lentes geleden dan ook een blog voor gemaakt, meteen het wachtwoord vergeten en een maandje geleden opnieuw begonnen. Verder kruipt er tamelijk wat tijd in mijn studies chemie, wat het moeilijkste vakgebied is omdat je geen caffeïne meer durft nuttigen als je weet wat het allemaal aanricht.
Favoriete Touhou is een moeilijke vraag, eigenlijk. Er is zoveel dat een character aangenaam kan maken, dat het moeilijk is om er juist een uit te kiezen. De schat van m'n hart is sowieso Nazrin, de lieverd, maar het best uitgewerkte idee vind ik dan weer Miko. De meest fascinerende vind ik dan weer Parsee en de leukste or mee of tegen te spelen in de games is voor mij Patchouli.
Ik was alweer bijna vergeten hoe ik hier ben terecht gekomen. Kennelijk is jullie thread over Touhou 14 het bovenste google-resultaat voor Touhou 14. Ik wou eens horen of er nog niets gelekt is, aangezien het zo lang al stil is geweest van ZUN z'n kant.
Als het voor jullie eender is laat ik liever mijn persoonlijke details achterwege tot ik jullie wat beter ken ;P vooral nu iedereen of in het binnenland of een landje ernaast woont wil ik liefst oppassen, maar dat is overbezorgdheid mijnentwege en heeft niets met jullie te maken hoor!
Iedereen kan wat paracetamol gebruiken <3
Het prognosticus is momenteel nog een plaatshoudertje tot ik iets passenders vind om onder mijn naam te plakken. Ik ben niet zo'n enorme fan van soep-met-peper mario eigenlijk, ik vond het de zwakste van de drie gameplay-gewijs. De bosses en villains waaren wel geweldig gedaan. Vooral Nastasia vond ik goed verwerkt aangezien je haar nooit echt bevecht, want dat is haar stijl totaal niet. Ik denk niet dat ze ooit mario rechtstreeks dwars heeft gezeten... Misschien ben ik het al vergeten.
Chat klinkt geweldig, Owen. Nu maar hopen dat ik de link vind ;o
Remilia~- Schepper van de Zittende Dame
Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!
- Bericht nummer 7
Gewoon bij de homepage naar beneden scrollen.
Kan niet missen!
Kan niet missen!
wolfie559- Paradijselijke poster
- Leeftijd : 31
Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.
- Bericht nummer 8
yo (korte reactie op korte intro)
Ranivus- Vaste forumganger (Hard Mode)
Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat
- Bericht nummer 9
Welkom, Para~ ^^
Gebruiken jullie paracetemol tegen hoofdpijn?
Ik gebruik het als drugs...
Gebruiken jullie paracetemol tegen hoofdpijn?
Ik gebruik het als drugs...
- Bericht nummer 10
Zoals ik al zei, iedereen kan wat paracetamol gebruiken. Daar moet je geen hooofdpijn voor hebben ;)
T- Onsterfelijk
Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha
- Bericht nummer 11
Welkom hier, waardevolle pijnstiller.
Mitch- Hemelbewoner
- Leeftijd : 28
Speciale vermogens : To disappear in plain sight
- Bericht nummer 12
Welkom, Para~ Bij die nickname moet ik spontaan aan Parsee denken.
paruparuparu
Pshycho Maniac- Vaste forumganger (Phantasm)
- Leeftijd : 33
Speciale vermogens : Niet sterk genoeg
- Bericht nummer 13
Welkom op het forum.
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 38
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 14
Yaaay! Meer drugs!
Welkom, para.