Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

(fangame)touhou: ISoLS,In Search of Lost Sun "Op zoek naar de verdwenen zon"

Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

(fangame)touhou: ISoLS,In Search of Lost Sun "Op zoek naar de verdwenen zon" Empty (fangame)touhou: ISoLS,In Search of Lost Sun "Op zoek naar de verdwenen zon"

Bericht van Princess Sylvysprit zo sep 04, 2011 12:11 am

hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum, en ik wou even laten blijken dat ik een fangame aan het maken ben met een paar vrienden van me,ik zal de muziek gaan composeren met FLstudio 10.
    de game zal mijn eerste fangame worden dus moet ik nog best veel oefenen met de style van ZUN enzo.
    Het lukt aardig, maar ik laat nog even nix horen of zien, we zijn echt nog maar pas net bezig.

alleen nu heb ik een beetje hulp nodig, ik kan geen goeie soundfont vinden om de muziek juist te laten klinken, ik weet dat er al een touhou soundfont bestaat, maar die klopt voor geen meter. het zou cool zijn als een van jullie mischien een goeie soundfont kan vinden voor onze game.

Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

(fangame)touhou: ISoLS,In Search of Lost Sun "Op zoek naar de verdwenen zon" Empty Re: (fangame)touhou: ISoLS,In Search of Lost Sun "Op zoek naar de verdwenen zon"

Bericht van Urameshiya zo sep 04, 2011 1:35 am

Ooeh, dat klinkt als een ambitieus plan. De titel is in elk geval al erg ZUN-esque. XD

Sorry, ik ben een tijd geleden wel veel met soundfonts bezig geweest, alleen heb ik de meeste soundfonts en software die ik erbij gebruikte niet meer sinds ik een nieuwe computer heb, dus ik ben het in de loop der jaren allemaal een beetje vergeten/kwijtgeraakt. Ben bang dat ik je dus in ieder geval niet echt veel kan helpen.

Heb net wel even geprobeerd te zoeken, en ik kwam een'geheim' soundfont met de naam THfont tegen, maar ik neem aan dat dat het niet-goede soundfont is dat je bedoelt? Er schijnen wel meerdere versies van te zijn ondertussen, dus misschien is de versie die je hebt die niet klopt al wel verouderd.

Ik kwam ook een Japanse wiki tegen waarop precies te vinden is welke apparatuur + software ZUN waarschijnlijk gebruikt heeft, met de details voor letterlijk elke track in elke game. Maar daar zul je ook wel niet zo veel aan hebben.

Maar waar ik toch wel erg benieuwd naar ben nu, wat is/wordt het eigenlijk voor fangame?

Oja, en natuurlijk welkom op dit forum!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

(fangame)touhou: ISoLS,In Search of Lost Sun "Op zoek naar de verdwenen zon" Empty Re: (fangame)touhou: ISoLS,In Search of Lost Sun "Op zoek naar de verdwenen zon"

Bericht van Princess Sylvysprit zo sep 04, 2011 1:40 am

Urameshiya schreef:Ooeh, dat klinkt als een ambitieus plan. De titel is in elk geval al erg ZUN-esque. XD

Sorry, ik ben een tijd geleden wel veel met soundfonts bezig geweest, alleen heb ik de meeste soundfonts en software die ik erbij gebruikte niet meer sinds ik een nieuwe computer heb, dus ik ben het in de loop der jaren allemaal een beetje vergeten/kwijtgeraakt. Ben bang dat ik je dus in ieder geval niet echt veel kan helpen.

Heb net wel even geprobeerd te zoeken, en ik kwam een'geheim' soundfont met de naam THfont tegen, maar ik neem aan dat dat het niet-goede soundfont is dat je bedoelt? Er schijnen wel meerdere versies van te zijn ondertussen, dus misschien is de versie die je hebt die niet klopt al wel verouderd.

Ik kwam ook een Japanse wiki tegen waarop precies te vinden is welke apparatuur + software ZUN waarschijnlijk gebruikt heeft, met de details voor letterlijk elke track in elke game. Maar daar zul je ook wel niet zo veel aan hebben.

Maar waar ik toch wel erg benieuwd naar ben nu, wat is/wordt het eigenlijk voor fangame?

Oja, en natuurlijk welkom op dit forum!
    het word een bullet hell shooting game, best standaard dus, en ja THfont heb ik al geprobeerd, maar ik zal nog even naar deze versie kijken. en ik wist al welke aparaten ZUN gebruikt, ik had laatst een esdirol SD-20 gekocht maar hij werkte niet op mijn computer ):
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit do sep 08, 2011 4:31 pm

update:
    stage 1 muziek: https://www.youtube.com/watch?v=gHqKwRDXm3M&feature=related
    de boss muziek zit in de gerelateerde video's
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Bericht van Pshycho Maniac do sep 08, 2011 9:15 pm

Best pakkend.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit do sep 22, 2011 6:09 am

update: d'r is iemand weg bij de game, en we zoeken een nieuwe artiest. als je iemand weet, geef het dan door alsjeblieft. :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya zo okt 30, 2011 10:52 am

Gewoon nieuwsgierig, maar wil het een beetje lukken met deze fangame? Of zitten jullie nog steeds zonder artiest?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit zo okt 30, 2011 2:18 pm

eigenlijk gaat het best goed nu, we hebben iemand gevonden met een SD-90, hij gaat ons helpen om de muziek echt ZUN-ish te maken. en ik heb nieuwe muziek gemaakt voor stage 1 en 2.
    verder zoeken we nog steeds een artiest.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit di dec 27, 2011 3:00 pm

project is gecanceld, wegens ruzie's in het team
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya di dec 27, 2011 3:04 pm

Aah, dat is erg jammer, nu jullie er al zo'n tijd mee bezig waren.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Bericht van Princess Sylvysprit di dec 27, 2011 3:07 pm

Urameshiya schreef:Aah, dat is erg jammer, nu jullie er al zo'n tijd mee bezig waren.

ja indd, hoe sluit ik dit topic btw?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Bericht van Urameshiya di dec 27, 2011 4:46 pm

Dat kan ik voor je doen, als je dat wilt.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr sep 22, 2023 8:02 pm