Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Quwanti
Pshycho Maniac
Patchouli
Rage
Princess Sylvysprit
Urameshiya
Hakurei Ninja
Ekster
12 plaatsers

Mijn Geklieder

Ekster
    Ekster
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Tekenen, Design

Mijn Geklieder - Pagina 3 Empty Re: Mijn Geklieder

Bericht van Ekster di maa 05, 2013 6:32 pm

Nekotaku schreef:AGENT 0? Serieus? Die ben ik al tegengekomen in m'n Touhou luistertocht. Ik moet wel toegeven dat ik geen fan van ze ben... Beetje te overdreven grunting voor me. Maar da's een Japanse groep, niet? Hoe ben je met hen in contact gekomen?

Overigens vind ik het wel goed dat iemand wat donkerdere Touhou art maakt. Het meeste is chibi, kawaii gedoe, terwijl de reeks eigenlijk toch wel een hoop duistere elementen herbergt. Zo heb je
    • youkai die mensen eten,
    • een vampier,
    • een meisje dat al 495 jaar in een kelder zit opgesloten,
    • de geest van iemand die zelfmoord pleegde en die gebruikt is om een monsterlijke kerselaar te verzegelen,
    • iemand die tegen haar wil onsterfelijk is gemaakt en, ongeacht lichamelijke schage, altijd herleeft,
    • een telepaat die door allen wordt gemeden en als huisdieren een lijkverbrandende kat en een levensgevaarlijke helleraaf heeft en
    • religieuze oorlogen.

Meer dan genoeg fridge horror, als je het mij vraagt. Dit is het enige dat me soms wat stoort aan Touhou... Dat er over die elementen licht wordt gegaan en het in zo'n bizar contrast staat met de toch wel vrolijke sfeer van de spellen. Maar da's dan ook weer deel van de charme.

AGENT 0 speelt Brutal Death Metal, grunting and gutturals horen bij de genre, je moet er echt van houden of niet p: De zanger, Akihiro, beheert de facebook pagina, hijzelf spreekt redelijk Engels. Zelf heeft hij gezegt dat hij vroeger beter Engels kon dan Japans. haha. Ik had interesse wat fanwerk te maken en ze vonden het geweldig. Dus mag ik vanaf nu misschien hun album hoes ook ontwerpen!

Je van de duistere elementen niet laten schelen is voor mij te braaf. Zelf heb ik een hekel aan kawaii/chibi. Dus dan maar anders. :D
    Ekster
    Ekster
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Speciale vermogens : Tekenen, Design

Bericht van Ekster do maa 14, 2013 1:09 am

wat dingen
    Spoiler:
    XavC
    XavC
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Robotics

Bericht van XavC do maa 14, 2013 7:53 am

Die met Agent 0.. Heerlijk. Wauw gewoon. Supernice !

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu zo aug 14, 2022 6:10 pm