Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+12
Urameshiya
Nekotaku
Sophie
wolfie559
Hakurei Ninja
Remilia~
Ranivus
BaksteenComrade
Toumyon
UNOwen
T
Plaki
16 plaatsers

    Hoi

    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Remilia~ do maa 22, 2012 10:19 pm

    'SUP?
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van UNOwen do maa 22, 2012 10:19 pm

    Dat zal niet Patchy zijn Myon, want hij heeft Touhou 6 denk ik wel gespeeld. Misschien bedoel je Satori?
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 31

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Plaki do maa 22, 2012 10:22 pm

    Remilia~ schreef:'SUP?
    Het plafond lol
    UNOwen schreef:Dat zal niet Patchy zijn Myon, want hij heeft Touhou 6 denk ik wel gespeeld. Misschien bedoel je Satori?
    Nee ook niet. Blijf maar raden
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Remilia~ do maa 22, 2012 10:35 pm

    Nee Plaki.
    Ik bedoel met sup of je soep wou. :I
    Duhh~~
    [cough] Zo kan ik het ook [/cough]
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van BaksteenComrade do maa 22, 2012 10:42 pm

    hes too sane to get our stuff
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Hakurei Ninja do maa 22, 2012 10:52 pm

    Plaki schreef:Iemand stuurde mij een link en toen hebben we gelachen op de belachelijk lange en ingewikkelde naam vd site.
    Hahah!

    Het was of dat of Myōrenji Tempelpoort. Ik overweegde voor Myōrenji te stemmen omdat dat minder intimiderend en moeilijk uit te spreken er uit ziet, maar Urameshiya en ik vonden toch Trappen van Hakugyokurō leuker. Dat we dan logischerwijs Youmu als mascotte zouden moeten nemen was ook een leuke meevaller voor Urameshiya, want dat is een van zijn favoriete personages.

    Trouwens, Myōrenji is de tempel van Byakuren, wie in Touhou 12 voor gelijke rechten voor youkai en mensen streefde. Hakugyokurō is de plek in het dodenrijk in Touhou 7 waar Yuyuko woont, en de trappen van Hakugyokurō is waar stage 5 van het spel zich afspeelt, waar Youmu de eindbaas van is. Mocht je het niet weten :)

    Toumyon schreef:
    Plaki schreef:dat kind in het paars met kousen aan (ben even de naam kwijt).
    (paars? Patchouli?)
    UNOwen schreef:Dat zal niet Patchy zijn Myon, want hij heeft Touhou 6 denk ik wel gespeeld. Misschien bedoel je Satori?
    Hij bedoelt uiteraard Suwako

    kind in het paars met kousen aan:
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van wolfie559 do maa 22, 2012 11:04 pm

    welkom op dit geweldige forum.

    BELGIE GROET U
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 31

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Plaki do maa 22, 2012 11:06 pm

    Remilia~ schreef:Nee Plaki.
    Ik bedoel met sup of je soep wou. :I
    Duhh~~
    [cough] Zo kan ik het ook [/cough]
    Oh ja, tuurlijk. Doe mij maar wat snert dan : D
    Hakurei Ninja schreef:
    Plaki schreef:Iemand stuurde mij een link en toen hebben we gelachen op de belachelijk lange en ingewikkelde naam vd site.
    Hahah!

    Het was of dat of Myōrenji Tempelpoort. Ik overweegde voor Myōrenji te stemmen omdat dat minder intimiderend en moeilijk uit te spreken er uit ziet, maar Urameshiya en ik vonden toch Trappen van Hakugyokurō leuker. Dat we dan logischerwijs Youmu als mascotte zouden moeten nemen was ook een leuke meevaller voor Urameshiya, want dat is een van zijn favoriete personages.

    Trouwens, Myōrenji is de tempel van Byakuren, wie in Touhou 12 voor gelijke rechten voor youkai en mensen streefde. Hakugyokurō is de plek in het dodenrijk in Touhou 7 waar Yuyuko woont, en de trappen van Hakugyokurō is waar stage 5 van het spel zich afspeelt, waar Youmu de eindbaas van is. Mocht je het niet weten :)

    Toumyon schreef:
    Plaki schreef:dat kind in het paars met kousen aan (ben even de naam kwijt).
    (paars? Patchouli?)
    UNOwen schreef:Dat zal niet Patchy zijn Myon, want hij heeft Touhou 6 denk ik wel gespeeld. Misschien bedoel je Satori?
    Hij bedoelt uiteraard Suwako

    kind in het paars met kousen aan:
    Van zo'n uitleg word die naam niet minder ingewikkeld. xD. Waarschijnlijk gaat het een flinke tijd duren voordat ik naam onthou.

    En ik dat kind in het paars met kousen aan net opgezocht en het is Hatate Himekaidou. (met zo'n naam is het ook logisch dat ik het niet onthou.

    En nee, ik heb geen ADD.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Hakurei Ninja do maa 22, 2012 11:42 pm

    Plaki schreef:Van zo'n uitleg word die naam niet minder ingewikkeld. xD. Waarschijnlijk gaat het een flinke tijd duren voordat ik naam onthou.
    Hij is niet zo moeilijk als je een beetje Japans kent, maar ja, dat is jammer genoeg te veel gevraagd van veel mensen hier. ・3・

    Oh, de 'gyo' wordt trouwens uitgesproken als één lettergreep. De 'G' uit het Engelse 'good', en de 'Y' als de Nederlandse 'J'. En het streepje boven die tweede O geeft aan dat het een lange klank is, in tegenstelling tot die eerste O. Zo'n O met een streepje erboven (ō) wordt door mensen op internet vaak gespeld als 'ou' (zoals ook in Himekaidou) omdat dat overeen komt met de hiragana spelling (おう), dus een 'ou' spreek je ook uit als een lange O, niet als een 'oe' of 'au'.

    Hakugyokurou is dan ook een alternatieve spelling voor Hakugyokurō, maar we hadden gekozen voor de ō omdat die minder ingewikkeld is en makkelijker goed uit te spreken.

    * Hakurei Ninja maakt het weer veel te ingewikkeld, niet op letten ^^;

    Plaki schreef:En ik dat kind in het paars met kousen aan net opgezocht en het is Hatate Himekaidou. (met zo'n naam is het ook logisch dat ik het niet onthou
    Oh, die kan ook.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Sophie do maa 22, 2012 11:50 pm

    Hatate! Die is origineel!
    Iniedergeval leuk om je hier te hebben!

    Je bent niet de enige hoor, een paar mensen die ik ken zaten ook al van haku- hakugo- haku... DAT FORUM!

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Nekotaku vr maa 23, 2012 2:17 am

    Welkom, Plaki. Leuke Richard Hammond avatar heb je daar.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Urameshiya vr maa 23, 2012 3:34 am

    Welkom hier, Plaki.

    Plaki schreef:Ik hoop dat ik het hier leuk zal hebben
    Dat hoop ik ook.

    Plaki schreef:Iemand stuurde mij een link en toen hebben we gelachen op de belachelijk lange en ingewikkelde naam vd site. Later dacht ik van "this is relevant to my interests" en toen besloot ik me te regristreren.
    Als je de namen van ZUNs games en boeken kunt onthouden, moet dit ook te doen zijn!
    Plaki schreef:Hatate Himekaidou. (met zo'n naam is het ook logisch dat ik het niet onthou.
    Okee, misschien ook wel niet. XD

    Maar een naam als TouhouNL, Touhou-hemel, Touhou-paradijs, Touhou-wereld enzovoorts is gewoon te afgezaagd voor een serie met zoveel originele namen. En ach, je browser heeft hoogstwaarschijnlijk een favorietenknopje, dus zelfs als onthouden niet lukt weet ik zeker dat er een oplossing voor te vinden is. :)

    Plaki schreef:You misspelled communism. Are you not dutch btw?
    Trek je daar maar niets van aan. ^^; Op de dag dat Keki 'communisme' correct spelt, schenken we hier waarschijnlijk champagne.

    Mag ik trouwens vragen wat je zo vet tof vindt aan Reimu? (Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar gewoon benieuwd.)
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    Leeftijd : 31

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Plaki vr maa 23, 2012 1:49 pm

    Skip schreef:Hatate! Die is origineel!
    Iniedergeval leuk om je hier te hebben!

    Je bent niet de enige hoor, een paar mensen die ik ken zaten ook al van haku- hakugo- haku... DAT FORUM!

    Hahaha
    Nekotaku schreef:Welkom, Plaki. Leuke Richard Hammond avatar heb je daar.
    Thanks. Ik vond zijn trolldad impressie hier geniaal : D
    Urameshiya schreef:Welkom hier, Plaki.

    Plaki schreef:Ik hoop dat ik het hier leuk zal hebben
    Dat hoop ik ook.

    Plaki schreef:Iemand stuurde mij een link en toen hebben we gelachen op de belachelijk lange en ingewikkelde naam vd site. Later dacht ik van "this is relevant to my interests" en toen besloot ik me te regristreren.
    Als je de namen van ZUNs games en boeken kunt onthouden, moet dit ook te doen zijn!
    Plaki schreef:Hatate Himekaidou. (met zo'n naam is het ook logisch dat ik het niet onthou.
    Okee, misschien ook wel niet. XD

    Maar een naam als TouhouNL, Touhou-hemel, Touhou-paradijs, Touhou-wereld enzovoorts is gewoon te afgezaagd voor een serie met zoveel originele namen. En ach, je browser heeft hoogstwaarschijnlijk een favorietenknopje, dus zelfs als onthouden niet lukt weet ik zeker dat er een oplossing voor te vinden is. :)

    Plaki schreef:You misspelled communism. Are you not dutch btw?
    Trek je daar maar niets van aan. ^^; Op de dag dat Keki 'communisme' correct spelt, schenken we hier waarschijnlijk champagne.

    Mag ik trouwens vragen wat je zo vet tof vindt aan Reimu? (Niet dat ik het er niet mee eens ben, maar gewoon benieuwd.)
    Ja, namen als TouhouNL, etc. zou idd te afgezaagd zijn (maar wel makkelijk te onthouden :P)
    En Reimu vind ik tof omdat dat de eerste touhou personage is die ik heb gezien in het eerste touhou spel dat ik heb gespeeld (embodiment of scarlet devil)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Pshycho Maniac vr maa 23, 2012 5:22 pm

    Welokm op het forum.
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 19
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Info vr maa 23, 2012 5:57 pm

    HOI RICHARD.

    Gesponsorde inhoud


    Hoi - Pagina 2 Empty Re: Hoi

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 10:15 am