Ik moet zeggen dat ik ondertussen een beetje de motivatie heb verloren om de wiki te onderhouden. ^^;
Ik had ooit ook al plannen bedacht om het aan te pakken, maar nadat ik Ten Desires, Double Spoiler, Touhou Hisoutensoku, en Mountain of Faith, en wat manga en personage artikelen had gedaan, deed ik er nog maar weinig aan. Het was de bedoeling dat ik dicht bij de wikipedia-stijl bleef, waardoor ik dus niet alles klakkeloos kon overnemen en vertalen van de Engelse wiki. Echter bleek dat aardig wat werk. Zeker als je alles dubbel langs moet gaan voor extra informatie.
Mailaka schreef:Ik denk dat het beter Is om wat aandacht te schenken aan de Touhou games vanaf TH06 en die alleen gemaakt zijn door TSA.
Sinds dat punt is Touhou veranderd en ik denk dat het voor nieuwelingen in de Touhouverse het belangrijker is te weten over games die ZUN heeft gemaakt (alleen) dan in samenwerking met andere.
Stuk voor stuk de games een goede pagina te geven (Inc. karakters) is wat ik denk de beste manier om dit aan te pakken omdat het nu wat rommeliger is in "Welke pagina's kan ik wel al bekijken?" en "Zijn de pagina's voldoende?"
Ik had ooit ook al plannen bedacht om het aan te pakken, maar nadat ik Ten Desires, Double Spoiler, Touhou Hisoutensoku, en Mountain of Faith, en wat manga en personage artikelen had gedaan, deed ik er nog maar weinig aan. Het was de bedoeling dat ik dicht bij de wikipedia-stijl bleef, waardoor ik dus niet alles klakkeloos kon overnemen en vertalen van de Engelse wiki. Echter bleek dat aardig wat werk. Zeker als je alles dubbel langs moet gaan voor extra informatie.