Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Gensou Shoujo Taisen

    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Gensou Shoujo Taisen Empty Gensou Shoujo Taisen

    Bericht van badkiara zo maa 18, 2012 4:15 pm

    Of simpel gezegd, Touhou wars!

    Een fangame gebaseerd op de super robot taisen series, een leuk strategie spelletje en is ook nog eens moeilijk.. af en toe dan. Er zijn er aardig wat van, maar de meeste zijn nooit buiten Japan gekomen vanwege copyrights (FUUUU-) .
    In ieder geval, er zijn 2 delen die wel in het engels zijn. Super Robot Wars: Original Generation 1 & 2 (Voor de GBA).

    Maargoed, genoeg over de originele. Nu over de touhou versie!

    Omdat het touhou is.. zijn er natuurlijk ook touhou characters :p en er is danmaku, alleen dan iets anders dan wat we gewend zijn. Het is een beetje lastig om uit te leggen maar kort gezegd: Zit je in een danmaku, ben je iets zwakker en kan je minder ver bewegen.

    Er zit een verhaal in, misschien niet het beste maar het is toch wel een beetje leuk (ja, er is een translation patch). Wat nog meer.. oh ja, er zijn 2 routes. Reimu & Marisa, uiteindelijk kom je wel bij elkaar maar er zijn een aantal levels die anders zijn vanwege de routes. Er is ook een "geheime" route, die krijg je als je Reimu & Marisa route hebt verslagen. Wie? ALICE.. natuurlijk niet, Sakuya's route. Zelf weet ik hier dan niet zo veel van want ik heb Marisa's route nog niet uitgespeeld.

    DUS.. vragen? Al gespeeld? Discussies? Weet ik het, post maar :p
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Gensou Shoujo Taisen Empty Re: Gensou Shoujo Taisen

    Bericht van Urameshiya di maa 20, 2012 12:03 pm

    Ik heb wel eens een demo gespeeld, en overwogen het spel te kopen, maar het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Het spelsysteem zit voor zover ik kan zien uitstekend in elkaar, maar het leveldesign kwam op mij heel suf over...

    Of wordt dat in latere stages beter?
    badkiara
    badkiara
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 28

    Gensou Shoujo Taisen Empty Re: Gensou Shoujo Taisen

    Bericht van badkiara di maa 20, 2012 7:12 pm

    Urameshiya schreef:Ik heb wel eens een demo gespeeld, en overwogen het spel te kopen, maar het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Het spelsysteem zit voor zover ik kan zien uitstekend in elkaar, maar het leveldesign kwam op mij heel suf over...

    Of wordt dat in latere stages beter?

    Level design blijft redelijk suf en simpel, maar met een spel zoals SRW maakt dat niet heel veel uit. Het gaat meer gewoon om de rest van het spel :p
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

    Gensou Shoujo Taisen Empty Re: Gensou Shoujo Taisen

    Bericht van UNOwen di maa 20, 2012 9:58 pm

    Gah, nog iets dat ik aan de "must not forget" file moet toevoegen, er komt veel meer bij dan dat ik kan doen de laatste tijd...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Gensou Shoujo Taisen Empty Re: Gensou Shoujo Taisen

    Bericht van Urameshiya wo maa 21, 2012 1:10 pm

    badkiara schreef:
    Urameshiya schreef:Ik heb wel eens een demo gespeeld, en overwogen het spel te kopen, maar het uiteindelijk toch maar niet gedaan. Het spelsysteem zit voor zover ik kan zien uitstekend in elkaar, maar het leveldesign kwam op mij heel suf over...

    Of wordt dat in latere stages beter?

    Level design blijft redelijk suf en simpel, maar met een spel zoals SRW maakt dat niet heel veel uit. Het gaat meer gewoon om de rest van het spel :p
    Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die daar zo over denken ja, maar voor mij maakt bij dit soort spellen het level design een heel groot verschil. Als het niet zo slim in elkaar zit dat je gedwongen wordt een beetje na te denken, en dat levels niet onnodig lang duren, dan wordt het heel snel vermoeiend, vind ik, hoe mooi de animaties enzovoorts ook zijn.

    Gesponsorde inhoud


    Gensou Shoujo Taisen Empty Re: Gensou Shoujo Taisen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:54 pm