Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+8
Nekotaku
LightSpeedReisen
Toumyon
Urameshiya
Info
Rage
Pyonta-kun
T
12 plaatsers

Nederlandstalige en Touhou-related IRC server!

Enquête

Hoe kijk je aan tegen de vervanging van de oude chatbox door een IRC-chatbox?

[ 4 ]
    Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Voteba1016%Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Voteba12 [16%] 
    [ 10 ]
    Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Voteba1040%Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Voteba12 [40%] 
    [ 11 ]
    Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Voteba1044%Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Voteba12 [44%] 

Totaal aantal stemmen: 25
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Empty Re: Nederlandstalige en Touhou-related IRC server!

Bericht van Urameshiya wo sep 05, 2012 11:21 pm

De Touhou.nl IRC is nu ook te vinden op de portal-pagina van dit forum. Daarnaast kun je gebruikmaken van deze vergrote versie of deze full-screen variant. Vergeet ook niet om dit topic goed te lezen om te voorkomen dat anderen zich als jou voor kunnen doen in de IRC.

(dit staat nu ook in de eerste post van dit topic :))

Zoals beloofd is de oude chatbox nog gewoon intact, maar het valt te verwachten dat de meeste activiteit voortaan in de IRC plaats zal vinden. Het lijkt me goed als we over ongeveer een maandje evalueren hoe de IRC bevalt ten opzichte van de oude chatbox, en hoe we verder willen gaan.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)

Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 Empty Re: Nederlandstalige en Touhou-related IRC server!

Bericht van Pshycho Maniac do sep 06, 2012 11:55 am

De irc dinges op de portal pagina zegt dat er een flash policy probleem is en dat de server owner iets moet doen.
    Hij laadt niet.
    UNOwen
    UNOwen
    Maestro

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Ik ben een Zubat in het eerste stadium van zijn leven.

Bericht van UNOwen do sep 06, 2012 5:37 pm

Ik heb gestemd op "Het maakt me niet uit", omdat ik wat de eindbeslissing ook moge zijn, ik me wel aan zal passen. However. Ik heb toch een ietwat grote voorkeur voor de forumchat. Grootste reden is dat de code zoals [img] [strike] [spoiler] en al die stuff niet in de IRC bruikbaar zijn, die toch wel een enorme meerwaarde bieden. Die glitches enzo maken de chatbox ook net zo geweldig! Verder heeft het ook een zekere emotionele waarde, wie van de regelmatige forumgangers heeft dit niet? Begrijp me niet verkeerd als ik nu hypocriet klink ivm m'n "verandering is goed" post in het layout topic, want dit is niet het geval. Ik was enthousiast om de IRC als verandering te gebruiken, maar natuurlijk vergelijk ik wel het nieuwe met het oude. De IRC mag dan wel technisch veel beter in elkaar zitten, maar de chatbox past zo perfect in dit forum. En dan heb ik het niet alleen over hoe het eruit ziet. Crazy peeps crazy chat.

Ik had alinea's moeten zetten. :D"
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya ma sep 17, 2012 10:44 pm

Goed, omdat het weinig zin heeft er nog meer gras over te laten groeien, zijn we bij deze officieel terugverhuisd naar de oude forumchat. ...nuja, dat wil in de praktijk zeggen dat de IRC niet meer op de portal van het forum staan, maar het betekent natuurlijk niet dat de IRC niet meer bestaat.

In elk geval stel ik voor dat we de forumchatbox weer in z'n oude glorie proberen te herstellen! Laten we het er weer net zo gezellig maken als het was! :)

Daarnaast wil ik T graag bedanken voor al zijn inspanningen met betrekking tot de IRC. Het is jammer dat het niet zo'n succes blijkt als we gehoopt hadden, maar weet dat het toch erg gewaardeerd wordt. Nederlandstalige en Touhou-related IRC server! - Pagina 3 4260254955
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog

Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

Bericht van Slaz do nov 29, 2012 5:13 pm

Mijn mIRC staat alvast aan. Dus zeg maar als de server het weer doet, want ik kan nu namelijk geen verbinding maken. :3
    T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

Bericht van T do nov 29, 2012 6:01 pm

De server doet het al een flinke tijd niet meer, de meeste mensen hielden het liever bij de chatbox.
    Als er ooit behoefte aan is kan ik 'm wel weer aanzetten, maar een forumchatbox, skypechat en een IRC-server is misschien een beetje te veel van het goede. ^^;
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog

Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

Bericht van Slaz do nov 29, 2012 7:35 pm

T schreef:De server doet het al een flinke tijd niet meer, de meeste mensen hielden het liever bij de chatbox.
    Als er ooit behoefte aan is kan ik 'm wel weer aanzetten, maar een forumchatbox, skypechat en een IRC-server is misschien een beetje te veel van het goede. ^^;
    Oh haha, had niet gezien dat er al meer pagina's in deze thread zijn, anders had ik bovenstaand bericht van Ura wel gelezen. Sorry daarvoor. ^^;

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za jun 10, 2023 10:46 pm