Dood~
Laatst aangepast door T op zo nov 03, 2013 3:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Rage schreef:Zoals in de chat aangegeven;
probeer een soort van nl versie te doen van gensokyo.org de NL informatie site voor Touhou fans.
Urameshiya schreef:Hmm, ik denk dat naast informatie verstrekken aan (potentiele) Nederlandse Touhoufans, het ook belangrijk is om te laten merken dat er meer Nederlandse fans zijn. Vrijwel alle Nederlandse Touhoufans kunnen tenslotte ook goed Engels lezen, en qua informatievoorziening win je het niet van de Engelstalige sites. Dus wat de inhoud ook wordt, er moet vooral veel enthousiasme uit spreken, denk ik, zodat de lezer begrijpt dat het erg leuk is om Touhoufan te zijn, ook in een (wat doujincultuur betreft) achterstandsgebied als Nederland!
Nouja, er komen zo gauw even geen briljante ideeen in me op, maar als me iets aardigs te binnen schiet kom ik hier wel weer terug.
Ik vind het in elk geval leuk dat je die domeinnamen bemachtigd hebt.
Dat zou mogelijk zijn - doch is dat niet aan mij maar aan Ura (en eventuele andere beheerders), bovendien staat dit forum op een gratis host en is er daarom geen root toegang tot de database - hierdoor kunnen posts niet overgezet worden.Quwanti schreef:Oooh. Kan dan niet bijvoorbeeld dit forum daar naartoe verhuis worden? En misschien ook wel een wiki (subdomein wiki.touhou.nl ofzo). Daarmee is de Engelstalige denk ik wel blijer mee.
Sowieso gewoon een direct leesbare nieuwsbulletin vanaf de startpagina.
Oeh, dat is dan weer vervelend.Dat zou mogelijk zijn - doch is dat niet aan mij maar aan Ura (en eventuele andere beheerders), bovendien staat dit forum op een gratis host en is er daarom geen root toegang tot de database - hierdoor kunnen posts niet overgezet worden.
Ik zal in ieder geval actief meedoen. Doe ik sowieso al bij de Engelstalige.Een publieke wiki zou inderdaad een leuk idee kunnen zijn - gegeven dat er genoeg actieve contributors zijn.
De URL www.Touhou.nl/forum doet dat al.Infinnacage schreef:Misschien zou je het een redirect kunnen maken naar deze site..~
Nog niet zeker van, hoewel het zoiezo erg belangrijk is dat je vanaf de index alles makkelijk kunt vinden.Rage schreef:ah nice, btw ga je website maken dat je meteen bij de index komt of eerst een splash screen?
Dank voor de tip~Rage schreef:wel handig om de javachat link erbij te plakken
|
|