Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+10
Sophie
Helepolis
Pshycho Maniac
Nekotaku
kyr2005
Quwanti
Rage
Hakurei Ninja
UNOwen
Urameshiya
14 plaatsers

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Urameshiya do maa 01, 2012 11:07 am

    Skip schreef:Nouja, ik weet niet wat zijn werktijden zijn, maar in het ergste geval maakt hij er werktijden van 9 tot 5 van lijkt me. Volgens mij houdt hij ook heel veel van Touhou, en ik zie hem voorlopig nog niet stoppen.
    Dat denk ik ook, dus ik denk ook absoluut niet dat hij er zo snel mee zal stoppen, maar het is echt niet zo'n gekke gedachte dat ZUNs priveleven invloed kan hebben op Touhou. Zelfs als het het voortbestaan van Touhou niet beinvloedt, kan het best betekenen dat we minder vaak nieuwe releases kunnen verwachten. En de stroom van nieuwe personages + muziek is op z'n beurt weer heel belangrijk voor de rest van de Touhou-circles.

    Je moet je ook bedenken dat het in Japan als onverantwoord wordt gezien om te trouwen zonder een stabiele bron van inkomsten. Touhou valt niet in de categorie 'stabiel', dus wie weet wil ZUN op termijn wel weer een normale baan zoeken. Hij kon eerder natuurlijk ook best een gewone baan met Touhou combineren, dat is het punt niet, maar met een normale baan + gezin + Touhou, zou Touhou misschien toch wel eens de minst belangrijke van de drie kunnen blijken te zijn.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Sophie do maa 01, 2012 11:17 am

    Hmmm, ik denk dat hij met Touhou wel goed zit though.
    Ik heb geen idee hoeveel hij verdient, maar hij is inmiddels wel zo beroemd dat het niet moeilijk zou moeten zijn om voor hem een andere baan te zoeken.
    Misschien maakt hij wel een Touhou van zijn vrouw, hehe~!

    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Helepolis do maa 01, 2012 11:35 am

    Als hij al eerder was getrouwd, dan heeft hij prima werk en privé kunnen combineren. Daarnaast heeft hij ook zijn eigen brouwerij, misschien hoopt hij dat het groot wordt.

    Zei hij ook niet iets over een eigen café runnen met zijn eigen bier als hoofddrank? Ondernemingsgevoel genoeg heeft deze man. Gezien hij ook programmeur is, kan hij altijd nog in loondienst gok ik.

    @ Ura, oh jee, ik hoop niet op een dresscode :V ben niet zo'n fan van vrouwelijk gaan cosplayen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Urameshiya do maa 01, 2012 12:21 pm

    Helepolis schreef:Als hij al eerder was getrouwd, dan heeft hij prima werk en privé kunnen combineren. Daarnaast heeft hij ook zijn eigen brouwerij, misschien hoopt hij dat het groot wordt.

    Zei hij ook niet iets over een eigen café runnen met zijn eigen bier als hoofddrank? Ondernemingsgevoel genoeg heeft deze man. Gezien hij ook programmeur is, kan hij altijd nog in loondienst gok ik.

    @ Ura, oh jee, ik hoop niet op een dresscode :V ben niet zo'n fan van vrouwelijk gaan cosplayen.
    Haha, maar netjes in pak moet wel kunnen, toch? :D

    Maar wacht, sinds wanneer heeft ZUN echt een compleet eigen brouwerij? Daar weet ik niets van. Heb je daar een bron voor? Als hij een eigen brouwerij had, had hij z'n ZUN-bier voor de Nico Nico-con daar wel gebrouwen, in plaats van het bij een andere brouwerij te doen, toch? ^^;
    (Het schijnt trouwens dat ZUN in werkelijkheid niet zoveel gedaan heeft voor dat bier, maar dat terzijde. XD)

    Maar ja, hij heeft inderdaad wel eens in een interview gezegd dat z'n eigen biertent runnen een droom van 'm was. Of hij echt een goeie ondernemer zou zijn betwijfel ik, maar dat is weer een heel andere discussie...

    Hij zegt er niet zo veel over, maar ik heb eigenlijk sterk de indruk dat ZUN op dit moment niet in loondienst is. Volgens mij is Touhou sinds z'n ontslag bij Taito z'n belangrijkste bron van inkomsten, maar het kan ook zijn dat hij nog een baan heeft die hij goed verborgen houdt...
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Pshycho Maniac do maa 01, 2012 1:00 pm

    Skip schreef:
    Misschien maakt hij wel een Touhou van zijn vrouw, hehe~!

    Misschien is er al een Touhou gebaseerd op zijn vrouw.
    Helepolis
    Helepolis
    Vaste forumganger (Normal Mode)


    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Helepolis do maa 01, 2012 2:51 pm

    Een complete brouwerij nog niet (althans dat is inderdaad zijn droom) ((dacht het ergens te hebben gelezen)). Hmmmmmmm.

    Een goede ondernemer zijn en ondernemingsgevoelen hebben zijn twee aparte dingen. De tweede motiveert meestal om iets te gaan doen. Maar goed, ben benieuwd wat de toekomst ons zal brengen.

    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Meira vr maa 02, 2012 5:57 pm

    ZUN trouwen en hij heeft een eigen bier brouwerij? Hij verdiend het ook, alhoewel ik me ook afvraag hoe het met Touhou zal aflopen.
    Maar dit is behoorlijk groot nieuws :D
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Sophie za maa 03, 2012 5:57 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Skip schreef:
    Misschien maakt hij wel een Touhou van zijn vrouw, hehe~!

    Misschien is er al een Touhou gebaseerd op zijn vrouw.

    Oh boi! Wie zou het zijn?
    Nu krijg ik rare ideeen.. ^^;
    GMavak
    GMavak
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : The Power to rule the world.. nee JK idk XD

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van GMavak ma maa 05, 2012 12:10 am

    Ik ben blij voor ZUN gefeliciteerd :D
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Urameshiya ma maa 05, 2012 11:46 am

    De Reitaisai-organisatie tweet dat ze rond de 18e van deze maand bekend gaan maken wat hun 'eerste' initiatief is om ZUNs bruiloft te vieren. Blijkbaar zijn ze meer dan 1 geheim plan aan het voorbereiden. ^^;
    Kip
    Kip
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Maan zijn. Ik ben maan.

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Kip do maa 22, 2012 2:30 pm

    Aaaww ik gun het ZUN heel erg.
    Ik had ook al foto's gezien, en hij mag van geluk spreken.
    Zijn (bijna) vrouwtje ziet er zo schattig uit<3
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Hakurei Ninja do maa 22, 2012 11:20 pm

    Kip schreef:(bijna) vrouwtje
    Ze zijn voor de wet al getrouwd, maar het feest voor de familie en vrienden moet nog gehouden worden.

    Als ik het goed herinner moet je als je wilt trouwen in Japan samen een formulier invullen bij het gemeentehuis, en krijg je dan later bericht wanneer de formaliteiten voltrokken zijn, gepaard met een groen licht voor het houden van een eventuele ceremonie. Dus als ik de persoon die het me uitlegde goed begrepen heb, ben je gewoonlijk voor de wet al getrouwd voor je een ceremonie mag houden.

    Het systeem is trouwens iets ingewikkelder wanneer een van beide verloofden geen Japanse nationaliteit heeft.
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van LightSpeedReisen za mei 26, 2012 8:45 pm

    Ik denk niet dat hij zomaar zou stoppen.
    Als ik het goed gehoord heeft zijn vrouw mee geholpen met touhou sinds IN
    dus hij zal nog wel gewoon door gaan. Ik zie het zo al gebeuren dat hij zijn kennis gewoon doorgeeft
    aan zijn kinderen. En touhou zal dan gewoon doorgaan.
    Maar zo zie ik het. maar wel jammer dat we nog langer op een demo moeten wachten.
    Of misschien niet? ik blijf hopen
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Urameshiya ma jun 04, 2012 10:34 am

    Bij gebrek aan ander nieuws: laten we gaan roddelen over ZUNs huwelijksreis!

    Hij en z'n vrouw zaten van het weekend in Berlijn, en nu zijn ze in Praag. Aan z'n twitterberichten te zien heeft hij al een heleboel plaatselijk bier geprobeerd, dus ik vraag me af of hij ook nog van plan is het Belgische of Nederlandse bier te gaan proberen...

    ...een beetje uit de richting als hij nu naar Praag gegaan is, maar wie weet doen ze wel een cirkeltje door Europa!
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Sophie ma jun 04, 2012 3:54 pm

    Zijn vrouw ziet er schattig uit! En zij drinkt ook geloof ik. xD

    Het zou me niets verbazen als hij het Nederlandse bier probeert, volgens mij heeft hij het daar wel eens vaker over gehad toch?

    Gesponsorde inhoud


    ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai - Pagina 2 Empty Re: ZUN getrouwd - bruiloftsfeest op dezelfde dag als Reitaisai

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:24 pm