Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+41
annika11112
fzeromaster
Pheon
Neko21
draakedan
-Yuki-
Graan
Kogasa54
Reym
Decidetto
TheEternalMokou
Deviljho
Bakuhatsu
Tritium
xNewWaveBossanova
RemiliaxScarlet
Mitch
Nephilith
Nekotaku
Kip
Zumochi
Ranivus
Ness Sova
Rage
UNOwen
Sophie
Info
Ranfox
Jaimers
Tovam
OkashiiKisei
Toumyon
Tanshu
kyr2005
LightSpeedReisen
happy30
TheScarletDevil
Quwanti
Pshycho Maniac
Hakurei Ninja
Urameshiya
45 plaatsers

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 15 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

Bericht van LightSpeedReisen za dec 06, 2014 7:13 pm

Ik vond gisteren deze arrange, in feite is het meer een album maar goed, het is dus werkelijk net een musical, en ik vind hem echt geweldig:
    【東方Vocal】 Doppel 「Shinra-Bansho (森羅万象)」 :
    Ness Sova
    Ness Sova
    Forumyōkai

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : hoogsensitief & Tarot lezer in training

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 15 Empty Re: Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden

Bericht van Ness Sova za dec 06, 2014 9:09 pm

Cirno being 2smooth:

Arranges van Touhou-muziek die het waard zijn om gehoord te worden - Pagina 15 Ajk7Gc6
    Known as NessGiggles
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

Bericht van Manfred zo dec 14, 2014 11:50 pm

Deze is met de zoekfunctie niet tevoorschijn gekomen, daarom durf ik hem hier wel te plaatsen.
    Een wonderschone, langzame muziekdoos-versie van Bad Apple:
    Gearrangeerd door Youtube user: xXSingMusic4everXx

Ik word hier zoooo relaxed van...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya wo dec 31, 2014 2:43 am

Perfect voor de laatste dag van het jaar: een medley van (bijna) alle Windows Touhou nummers. Je moet er wel wat tijd voor uit trekken, maar het is het waard!

Voor wie liever een Youtubevid heeft:
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu wo dec 31, 2014 1:13 pm

Nieuw van Comiket 87 en m'n favoriete nummer daarvan: Ruim 11 minuten van Shibayan's ontspannende NuDisco~

Locked Girl:
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

Bericht van Manfred za jan 03, 2015 12:07 am

Bakuhatsu schreef:Nieuw van Comiket 87 en m'n favoriete nummer daarvan: Ruim 11 minuten van Shibayan's ontspannende NuDisco~ "Locked Girl"
    Een heel fijn nummer. De muziekstijl doet mij veel denken aan Jazz-funk uit het midden van de jaren 70, alles wordt ooit weer opnieuw uitgevonden. Leuke term: Nu-disco, ik heb het even opgezocht, waaruit bleek dat het een officiëel gebruikte naam is.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya za sep 19, 2015 8:58 pm

Ik ga dit topic eens wakker schudden met een werkelijk sublieme TH7-medley van het orkest van de Tokyo Active NEETs. Beste Touhou-muziek die ik gehoord heb dit jaar.
    Spoiler:

(Eigenlijk is er geen goed excuus mogelijk om niet de volle 10 minuten te luisteren, maar als ik een gedeelte in het bijzonder zou mogen aanraden is het Touhou Youyumu ~ Ancient Temple vanaf 4m33s tot 5m51s!)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di jul 05, 2022 2:36 pm