Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Waar woont Yukari?

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Waar woont Yukari? Empty Waar woont Yukari?

    Bericht van Urameshiya vr feb 24, 2012 5:55 pm

    Een topic om te discussieren over wat de titel al zegt: waar woont Yakumo Yukari?

    We weten alleen dat ze praktisch op de 'grens' tussen Gensokyo en de buitenwereld woont, en dat het niet in Hakurei Jinja is, dat ook op die grens staat.

    De reden dat ik dit topic maak, is dat NekoMithos en Omekeki daaruit concluderen dat ze dus 'buiten' Gensokyo woont. Daar ben ik het niet mee eens.

    Reimu woont tenslotte in feite ook gewoon binnen Gensokyo. Haar tempel staat dan misschien op de grens, maar zoals we in de manga verschillende keren hebben kunnen zien, is het gebied direct eromheen nog gewoon Gensokyo. Wel blijkt het een plek te zijn waar heel makkelijk voorwerpen en personen van en naar Gensokyo kunnen komen, expres of per ongeluk. In die zin ligt het dus op de 'grens'.

    Ik denk dat voor Yukari's huis iets vergelijkbaars geldt. We weten uit bijvoorbeeld Touhou Bougetsushou dat Ran direct bij Yukari thuis kan komen, dus de ingang kan zich niet in de buitenwereld bevinden. Ran beschikt tenslotte niet over de kracht om Gensokyo te verlaten en betreden wanneer ze dat wil.
    Daarom denk ik dat ook Yukari's huis gewoon bestaat binnen Gensokyo, ook al zal het op een plek zijn die misschien ook daarbuiten bestaat (maar er daar misschien anders uitziet, net als Hakurei Jinja in de buitenwereld).

    Wat denken jullie?
    Koishi~
    Koishi~
    Forumyōkai


    Leeftijd : 26

    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van Koishi~ vr feb 24, 2012 7:07 pm

    Woonboot. Ik blijf erbij dat ze Sinterklaas is samen met Yuki.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van Urameshiya vr feb 24, 2012 7:36 pm

    *diepe zucht*

    Eigenlijk hoopte ik op een serieuze discussie.
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van BaksteenComrade vr feb 24, 2012 9:08 pm

    Uh het was mithos die iets beweerde :3

    Maar ik denk dat ze haar tempel als thuis beschouwd maar in de border zelf voor het meer en deer bevind/slaapt.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van Pshycho Maniac vr feb 24, 2012 11:51 pm

    Ik denk dat ze IN de grens woont.
    Zodat het makkelijker heel te houden is ofzo.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van Urameshiya za feb 25, 2012 8:45 am

    omekeki schreef:Uh het was mithos die iets beweerde :3

    Maar ik denk dat ze haar tempel als thuis beschouwd maar in de border zelf voor het meer en deer bevind/slaapt.
    Hm? Yukari heeft een eigen tempel?

    En sorry, ik dacht dat jij meteen met hem instemde, maar misschien herinner ik het me wel verkeerd. Het gaat er sowieso niet om wie er gelijk heeft of niet, het gaat erom dat het op zichzelf een interessante vraag is. :D
    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van LightSpeedReisen za feb 25, 2012 12:19 pm

    The joke comment aside.

    Ik denk dat ze op(of in), de border woont, ergens helemaal op de rand ver weg van de Hakurei Shrine. Zodat ze alles goed kan overzien, niet dat ze dat ze al niet kan met haar gaps, maar dit klinkt het meest logisch voor mij.
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van BaksteenComrade za feb 25, 2012 12:21 pm

    Urameshiya schreef:
    omekeki schreef:Uh het was mithos die iets beweerde :3

    Maar ik denk dat ze haar tempel als thuis beschouwd maar in de border zelf voor het meer en deer bevind/slaapt.
    Hm? Yukari heeft een eigen tempel?

    En sorry, ik dacht dat jij meteen met hem instemde, maar misschien herinner ik het me wel verkeerd. Het gaat er sowieso niet om wie er gelijk heeft of niet, het gaat erom dat het op zichzelf een interessante vraag is. :D

    tempel, mansion hoe je het wilt noemen waar ze met ran en chen zit :3

    Mithos is evil he brainwashed you.

    Gesponsorde inhoud


    Waar woont Yukari? Empty Re: Waar woont Yukari?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 12:39 pm