Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+9
RakeStriver
Info
Rage
Urameshiya
Sophie
Tanshu
Hakurei Ninja
Pshycho Maniac
UNOwen
13 plaatsers

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Pshycho Maniac di feb 28, 2012 10:45 pm

    RakeStriver schreef:Zei iemand hier... Yuri pairings?

    Spoiler:

    Ik zie Suika x Tenshi wel zitten. Dit is vanwege de ending van Hisouten, waarvan ik wel een after-story weet:

    Suika claimt een stuk grond in de Hemel, Tenshi gedraagt zich wel tsun-tsun tegen haar. Zij vertelt haar om de grond terug te geven en weg van de Hemel te gaan en terug naar Gensokyo te keren, terwijl zij toch Suika dicht bij haar zijde wilt. Omdat zij ook in de Hemel verveelde voor een lange tijd, wilt zij toch iets spannends doen, en het eindigt met 'dat'...

    [Voeg eigen woord in bij 'dat']
    Children's card game.


    Maar ik vind Yuuka/Tenshi beter.
    Sado/Macho
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Sophie wo feb 29, 2012 10:29 am

    Nu wil ik ook weten welke pairing Ura bedoelt!

    En... welke pairing vinden jullie het stomst?
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Pshycho Maniac wo feb 29, 2012 10:30 am

    Skip schreef:

    En... welke pairing vinden jullie het stomst?
    OC/Touhou Character
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Urameshiya wo feb 29, 2012 11:03 am

    Het stomst? Dat is een moeilijke...

    Skip schreef:Nu wil ik ook weten welke pairing Ura bedoelt!
    Als je de pairing bedoelt waarvan Ninja zei dat ik fan ben: dat ging over SanaMyon!

    UNO vond dat een faalcouple, maar hij is gewoon te melomaan om te begrijpen waarom SanaMyon zo tot de verbeelding spreekt! Of een ander excuus in die richting.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Pshycho Maniac wo feb 29, 2012 11:06 am

    Urameshiya schreef:Het stomst? Dat is een moeilijke...

    Skip schreef:Nu wil ik ook weten welke pairing Ura bedoelt!
    Als je de pairing bedoelt waarvan Ninja zei dat ik fan ben: dat ging over SanaMyon!

    UNO vond dat een faalcouple, maar hij is gewoon te melomaan om te begrijpen waarom SanaMyon zo tot de verbeelding spreekt! Of een ander excuus in die richting.
    Youmu CLEARLY belongs with Reisen.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Urameshiya wo feb 29, 2012 11:19 am

    Pshycho Maniac schreef:Youmu CLEARLY belongs with Reisen.
    Gelukkig maar dat polygamie in Gensokyo geen probleem is, anders had ik je nu de oorlog verklaard, Pshycho. UdoMyon is zwaar achterhaald! SanaMyon zou zo veel meer mogelijkheden bieden!

    Maar even serieus: ik wil niet zeggen dat Youmu en Reisen qua persoonlijkheid helemaal niet bij elkaar zouden passen, maar ik denk dat een relatie tussen die twee redelijk suf zou zijn. Die combinatie gaat (voor de toeschouwer) gewoon erg snel vervelen. [/mening]
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Pshycho Maniac wo feb 29, 2012 11:21 am

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Youmu CLEARLY belongs with Reisen.
    Gelukkig maar dat polygamie in Gensokyo geen probleem is, anders had ik je nu de oorlog verklaard, Pshycho. UdoMyon is zwaar achterhaald! SanaMyon zou zo veel meer mogelijkheden bieden!

    Maar even serieus: ik wil niet zeggen dat Youmu en Reisen qua persoonlijkheid helemaal niet bij elkaar zouden passen, maar ik denk dat een relatie tussen die twee redelijk suf zou zijn. Die combinatie gaat (voor de toeschouwer) gewoon erg snel vervelen. [/mening]
    Polygamy is EVIL.

    En ik vind ze bij elkaar passen omdat wapens.
    En omdat ze beide servants zijn van sterkere
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Urameshiya wo feb 29, 2012 11:28 am

    Pshycho Maniac schreef:Polygamy is EVIL.
    Het was maar een grapje. ^^; Al denk ik niet dat het in Gensokyo verboden is. Maar goed dan, als Youmu maar 1 partner mag hebben, dan is het Sanae en niet Reisen!

    Pshycho Maniac schreef:En ik vind ze bij elkaar passen omdat wapens.
    En omdat ze beide servants zijn van sterkere
    Dat laatste is inderdaad best een goed punt, maar het geldt net zo goed voor Sanae!

    En de wapens vind ik geen goed argument, aangezien het compleet verschillende wapens zijn. Als argument voor Youmu x Momiji zou ik dat nog kunnen begrijpen, maar dat is het wel zo'n beetje.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van RakeStriver wo feb 29, 2012 1:00 pm

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Youmu CLEARLY belongs with Reisen.
    Gelukkig maar dat polygamie in Gensokyo geen probleem is...

    In Gensokyo is het denk ik wel 1 pot nat; de vijand van gister, is vandaag je gast voor de tea-party. Ze nemen het vast niet zo nauw in Gensokyo *wink**wink*
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Urameshiya wo maa 14, 2012 12:39 am

    HAHAHA. Zien jullie wat ik zie op deze officiele Reitaisai-illustratie?
    Wie denkt dat SanaMyon niet kan, loopt gewoon hopeloos achter!
    Kip
    Kip
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Maan zijn. Ik ben maan.

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Kip do maa 22, 2012 2:18 pm

    Pshycho Maniac's eerste post.
    I ffing screamed toen ik las dat je SanaexKogasa shipt <3
    Daarbij ben ik een aanbidder van YuyukoxYoumu, en stiekem ook wel een beetje YukarixReimu.

    Koppel dat ik niet leuk vind?
    Ik hou niet echt van ReisenxYoumu, en ik ben ook niet echt bepaald fan van MarisaxAlice (sorry!)
    En ik heb ook niet echt iets met OC pairings :x
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Pshycho Maniac vr maa 23, 2012 5:01 pm

    Geen Reisen/Youmu?!

    Jij monster.

    Also, a lot of people ship Sanae and Kogasa.
    Maar de Sanae/Kogasa ships die ik leuk vind zijn die dysfunctionele waar iedereen gek is.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Urameshiya vr maa 23, 2012 11:35 pm

    Kip schreef:Ik hou niet echt van ReisenxYoumu
    Pshycho Maniac schreef:Geen Reisen/Youmu?!
    Zo Pshycho. Nu hoor je het eens van een ander!

    Pshycho schreef:Also, a lot of people ship Sanae and Kogasa.
    Gelukkig maar, anders waren er niet zoveel KogaSana doujinshi geweest. :D

    Minor koppels zijn ook leuk, maar iets waar veel art/doujinshi van zijn is wel leuker om fan van te zijn, vind ik.
    RakeStriver
    RakeStriver
    Slapeloze pannentrommelaar


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Lezen, schrijven, luisteren... oh, moet het speciale vermogens zijn dan?

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van RakeStriver di dec 18, 2012 5:39 pm

    Bumping this topic.

    Ik heb laatst een pairing gezien van Nitori x Hina, and it's splendid!

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Cqx3O
    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 MuoQB

    「にと雛が俺のウオオー!
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van T di dec 18, 2012 6:28 pm

    Whao, Nitori x Hina is best wel een... goede combinatie.

    Gesponsorde inhoud


    Touhou Karakter Pairings! [Yuri] - Pagina 2 Empty Re: Touhou Karakter Pairings! [Yuri]

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 10:05 am