Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+18
komodostache
Zigzagwolf
Shiro
Yellow-Minion
NekoMithos
Remilia~
RemiliaxScarlet
Ranfox
TheEternalMokou
T
Nickolas⑨
Patchouli
Sophie
Urameshiya
wolfie559
Rage
UNOwen
Toumyon
22 plaatsers

    Zombie invasie

    TheEternalMokou
    TheEternalMokou
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Professioneel lurker

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van TheEternalMokou ma okt 15, 2012 9:00 pm

    1. Ik zou eerst gaan lachen omdat ik het niet geloof.

    2. Mn huis binnen rennen en zorgen dat alle deuren/ramen enzo goed dicht zijn.

    3. 112, anders mijn ouders of andere familie/vrienden

    4. Als ik zou kunnen moorden zou ik dat doen, of het nou een vriend is of niet. Ze zijn toch niet meer te helpen. Anders zou ik vluchten.

    5. Ik denk dat ik niet eens meer zou proberen naar leven te zoeken... Ten eerste zou me dat toch niet lukken, daarbij zijn al mijn dierbaren al zombie, dus ik zou de motivatie niet hebben om alleen verder te leven.
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Ranfox ma okt 15, 2012 10:32 pm

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Nederland/België heeft berijkd?
    - Wait, what? Impossibruuuuu~~

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.
    - Zo snel mogelijk vluchten naar een plek ver genoeg van de bewoonde wereld vandaan. Daar heb je tenminste de grootste kans op overleven.

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?
    - Ik vermoed mijn moeder, vriendin en eventuele vrienden. Al zal waarschijnlijk toch het telefoonnetwerk plat liggen. Dus mensen bereiken is onmogelijk.

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je doen?
    - Gewoon afslachten die hap. Valt niet meer te redden.

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?
    - Als de hele stad al aangevallen en overgenomen is, verwacht ik niet snel nog overlevenden. Ik ga dus ook niet op zoek naar levenden maar zorg er gewoon voor dat ik de komende weken/maanden in de middle of nowhere kan overleven. Zombies sterven vanzelf af.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van RemiliaxScarlet di okt 16, 2012 1:46 pm

    1. Het is geen 1 aril vandaag... :o

    2. Trappen!

    3. Met mijn familie.

    4. RUUUUN! Ik wil mijn vriendin niet aanvallen. :c

    5. Niet, haha, ik zal voor altijd en eenwig in de kast zitten en hem op slot doen, daar heb ik een stopcontact en daar kan ik gewoon een kamertje inrichten en doen wat ik altijd doe. ・3・
    Nee, grapje, ik maak rooksignalen op het dak. 8D
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Remilia~ di okt 16, 2012 3:44 pm

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Nederland/België heeft berijkd?

    Lachen en vloeken denk ik.

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.

    Kijken of het beoefenen van bijna 7 jaar lang karate wat heeft uitgehaald.

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?

    PEWDIEPIE. Hij weet blijkbaar precies wat je moet doen blijkt in "The walking dead" video's (':

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je doen?

    Janken

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?

    Ergens onder de grond?
    NekoMithos
    NekoMithos
    Veelzijdige Phantasmagorist


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Kogels berekenen.

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van NekoMithos di okt 16, 2012 4:33 pm

    1.
    Lachen, omdat ik niet zou snappen hoe een dergelijke game/film "meme" werkelijkheid geworden is.
    Hierna zou ik waarschijnlijk voor de lol een potje L4D2 spelen :3


    2.
    Hem weg trappen, en dan terug naar binnen rennen.

    3.
    Jullie :3

    4.
    Ik zou diegene proberen te vangen, op een of andere manier. gewoon laten.

    5.
    Ik zou niet gaan om levende zoeken. Misschien jullie later,als ik contact kan leggen, maar eerst zou ik proberen wat bij elkaar te sprokkelen in m'n stad. En sinds ik mijn stad redelijk ken, zal ik waarschijnlijk ook wel wapens vinden :3
    Yellow-Minion
    Yellow-Minion
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 25

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Yellow-Minion wo okt 17, 2012 3:09 pm

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Nederland/België heeft berijkd?
    Ik zou het niet geloven.

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.
    Een baksteen pakken en zn hoofd inslaan.

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?
    Mn ouders, familie of vrienden.

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je doen?
    Vluchten heeft geen nut, want die gaat toch weer achter je aan. Neerknallen dus, hij/zij valt toch niet meer te redden.

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?
    Ik zou geen levenden gaan zoeken. Ik zou een leegstaand huis zoeken ver weg van alles en proberen daar te overleven.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Shiro zo okt 21, 2012 12:31 am

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Nederland/België heeft bereikt?
    Ik zou geïrriteerd zijn omdat ze zo'n onrealistisch nieuws uitzenden. En als een van de eerste mensen gezombificeerd (is dat een woord?)worden omdat ik denk dat degene die voor mijn deur staat grappig wil zijn.

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.
    Rennen en het eerste wapen dat ik kan vinden goed gebruiken.

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?
    Mijn zus, ouders en vrienden.

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je doen? Rennen, hopelijk zijn ze langzaam.

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?
    Optie 1: Mogelijkheden zoeken voor pijnloze zelfmoord. (Alleen als iedereen die ik ken zombie is.)
    Optie 2: Ergens in the middle of nowhere.
    Zigzagwolf
    Zigzagwolf
    Gouden Soku-grootmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hij die zijt geprezen met de krachten der Danmaku

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Zigzagwolf zo okt 21, 2012 10:38 am

    Alhoewel ik een beetje anti sociaal klink hier de ik wel wat logisch is en mij voor de hand lijkt te liggen natuurlijk zou ik ook anders willen kunnen reageren maar dat zou ik in zo'n situatie te gevaarlijk vinden :/

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Nederland/België heeft bereikt?

    Mezelf voorbereiden om weg te trekken uit de stad eventueel voedsel halen in een supermarkt maar wel bewapend zodat als er een zombie is ik me kan verdedigen

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.

    eerst in de buurt kijken, observeren of ik dichterbij kan komen en dan heel snel afmaken en zo snel mogelijk weg wezen, immers is het er maar eentje en niet een hele horde.

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?

    ik denk dat ik op zo'n moment liever eerst de stad uit probeer te komen en daarna wel verder kijk je weet namelijk toch niet of bellen en electriciteit werkt dan ik zie namelijk niemand rekeningen betalen in zo'n tijd xDD

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je

    weg sluipen maar wel bewapend, als ik zie dat diegene nog niet helemaal een zombie is dan maak ik diegene af niemand verdient het om zich zelf te zien veranderen in een hersen etend monster

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?

    levende zoek ik niet ze vinden je toch wel vanzelf zo niet dan weet je dat iedereen dood is ik zou zo snel mogelijk wegtrekken uit nederland het is al overbevolkt dus veel kans op overleving in nederland heb je niet.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van komodostache wo apr 10, 2013 3:22 pm

    1. mijn prepbag pakken (een grote rugtas fol met wapens eten en ammo maar nocht steeds vrij licht/radio inbegrepen)
    2. mij aansteker (ik rook niet heb er gewoon een bij me voor nood gevallen) pakken en mijn kleine flesje met parfum monster (erg brand baar) en hem zonverbrande.
    2b. als dat niet mag hem probeeren te veliezen in een groot gebouw of als ik iets tegen kom het ver naar achter gooien zodat hij afgelijd is, of als ik iets vind het gebruiken als wapen.
    3. mijn 3 beste vrienden waarmee ik al een plan heb gemaakt om te ontsnappen.

    4. hem vermoorden. het klinkt erg hard en koud bloedig maar ik weet dat er geen hoop meer is en ik heb voor mezelf een moto (niks is erger dan je vriend zien als zombie)

    5. ik zou met mijn 3 vrienden en hun families probeeren te gaan naar het vliegveld (een van mijn vriendens vader is piloot) en vliegen naar australieen of ander land met zee om zich heen.
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van rockpad wo apr 10, 2013 3:45 pm

    1.mijn plastic lightsaber en van hellsing cosplay uit de kast halen!

    2.rennen?

    3.de liefde van mijn leven en mijn maten

    4.kill or be killed

    5.het bos
    Cryogenic Cereal
    Cryogenic Cereal
    Zilveren Soku Kleinmeester


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Hoge consumptie aan teken- en notitiepapier.

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Cryogenic Cereal wo apr 10, 2013 9:17 pm

    1. Als ik zoiets hoor zou het me niet verbazen als ik zo'n schokreactie krijg. Daarna kijk ik even waar de zombies vandaan komen, bijvoorbeeld van Noord-Brabant, Friesland ed. Als het nog lukt, kan ik ook even zien of ik de land uit kan vluchten, tenzij het te laat is of als er al zombies zijn op andere continenten. Mocht dat mislukken, zorg ik voor wat gereedschap en wapens. (indien verkrijgbaar)

    2. Rennen als een gek.

    3. Mijn ouders, familieleden en een paar vrienden van me.

    4. Ik denk niet dat het me lukt om een vriend van me te doden, ik ren maar weg.

    5. Als ik de stad kan verlaten met al die zombies zou ik het nog steeds niet weten. Mijn optie wordt maar een ragequit van de levensspel. Misschien nog eerst proberen wat zombies in brand te steken, I dunno.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van T do okt 22, 2020 2:38 pm

    Ik zou toiletpapier inslaan.
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Deviljho do okt 22, 2020 2:42 pm

    https://cdn.discordapp.com/attachments/526893912464425002/768062722725904404/COrona.mp4

    Ik zou niet thuis-isoleren en op zo veel mogelijk mensen hoesten in de trein
    Deviljho
    Deviljho
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : h

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Deviljho do okt 22, 2020 2:44 pm

    Oh ja en ik zou keta doen
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Nekotaku do mei 12, 2022 10:47 pm

    1.Wat zou je eerste koers van actie zijn, als je hoort op de radio dat er een zombie virus Molgærd/Frøddlogr heeft bereikt?
    "Man, ze zijn het weer ver aan het zoeken in de media. Covid en Oekraïne zijn zeker niet meer interessant genoeg?"
    Gebonk op de deur.
    "Wat nu weer. JAAAA, IK KOM ERAAN! EFFE WACHTEN!"

    2.Wat zou je doen als je een voor je ziet staan, en je hebt geen wapens...je staat op de stoep.
    "Oh damn, die zit precies aan de PCP én de meth. Toch maar effe ver omheen lopen."

    3.Wie zou je eerst bellen, of proberen contact mee op te nemen als je alleen in je huis/appartement zit?
    Ik: "Hey schat, check wat ze nu op het nieuws aan het zeggen zijn. Echt te zot voor woorden."
    Vriendin: "DUDE HET IS ECHT! HET IS DE APOCALYPS! WE MOETEN HIER WEG GERAKEN!"
    Ik: "Kalm aan, dat zeiden mensen ook met corona. En uiteindelijk is d-"
    Vriendin: "ER ZIJN LETTERLIJK ZOMBIES OP STRAAT DIE MENSEN OPETEN!"
    Ik: "Waarschijnlijk één raar geval dat ze nu heel de tijd herhalen op het nieuws. Die was gewoon buiten zinnen door hoge koorts of zo. Oh, momentje, ik denk dat er iemand aan de deur is. Jaaaa, even geduld. Ik kom al!"

    4.Je ziet dat een van je vrienden een zombie is geworden, hij/zij staat voor je en het lijkt erop dat hij/zij je wilt aanvallen en bijten voor je brein, wat zou je doen?
    Heyyyy, is dat...? Huh, niet zeker. Lijkt er wel op. Wow, die ziet er niet zo goed uit. Damn, wat was die z'n naam ook alweer? Oh crap, hij komt deze richting uit. Dus die heeft mij wel herkend.
    "Hey yoooo! Ik dacht al dat jij het was. Hoe gaat het m- Dude, what the f- AAAAAAH!"

    5.De hele stad is al overgenomen door zombies, communicatie is niet mogelijk, waar zou je proberen heen te gaan om nog levende te zoeken?
    > Kijkt even uit raam.
    Hmm, nog steeds zo rustig.
    > Checkt opnieuw kalender om te zien of het een feestdag is.
    Nope. Echt raar. Oh, m'n bier is op. Tijd om boodschappen te doen.
    > Loopt huis uit.

    Zombie invasie - Pagina 2 Image10

    Gesponsorde inhoud


    Zombie invasie - Pagina 2 Empty Re: Zombie invasie

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do maa 28, 2024 1:59 pm