Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+15
Toumyon
rockpad
homemadecupcake
Chrono
RemiliaxScarlet
Remilia~
Plaki
Rage
Hakurei Ninja
wolfie559
kyr2005
Pshycho Maniac
Quwanti
UNOwen
Info
19 plaatsers

Je favoriete artiesten en bands

Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

Je favoriete artiesten en bands - Pagina 2 Empty Re: Je favoriete artiesten en bands

Bericht van Chrono vr mei 31, 2013 10:00 pm

Ik houd wel van zo'n beetje alles, Epica en Nightwish vind ik wel heel gaaf. (Ik ben namelijk ook een beetje fan van folkrock).
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker

Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

Je favoriete artiesten en bands - Pagina 2 Empty Re: Je favoriete artiesten en bands

Bericht van Chrono vr mei 31, 2013 10:04 pm

ChronoSchizoShiki schreef:Ik houd wel van zo'n beetje alles, Epica en Nightwish vind ik wel heel gaaf. (Ik ben namelijk ook een beetje fan van folkrock).

Ik was vergeten te vertellen dat ik ook een fan van muziek uit de zestiger en zeventiger jaren ben, ik verontschuldig me als ik mensen hiermee kwets maar naar mijn mening vind ik die muziek vele malen beter dan de muziek van tegenwoordig (ik heb wel een paar uitzonderingen). Maar ja, ik ben meer een fan van de ''Golden Oldies''.
    homemadecupcake
    homemadecupcake
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : PUDDING~<3

Bericht van homemadecupcake vr mei 31, 2013 10:33 pm

Huge Within Temptation fan here :3 en daarnaast Epica, Nightwish, Evanescence, Avenged Sevenfold, Sirenia (heel veel gothic of symphonische metal) ... ja dat zijn wel een paar van m'n lievelings
    rockpad
    rockpad
    Hemelbewoner

Speciale vermogens : als een kikkergodin extra stage baas

Bericht van rockpad za jun 01, 2013 2:04 pm

homemadecupcake schreef:Huge Within Temptation fan here :3 en daarnaast Epica, Nightwish, Evanescence, Avenged Sevenfold, Sirenia (heel veel gothic of symphonische metal) ... ja dat zijn wel een paar van m'n lievelings
    dit samen met foreground eclipse, metallica, godsmack, undead coperation en demetori
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

Bericht van wolfie559 za jun 01, 2013 5:09 pm

wel de enigen die ik bij dezen echt wil vermelden zijn disturbed en device
    Info
    Info
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)

Leeftijd : 18
    Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe

Bericht van Info za jul 27, 2013 11:43 pm

ben de laatste tijd best veel bezig met middeleeuwse folk (Faun, Capud Draconis, Ensiferum soortvan) enerzijds en symfonische metal (Nightwish, Within Temptation) anderzijds

daarnaast luister ik nog steeds naar prog metal, maar iets meer richting de nieuwe bands (Beyond the Bridge, Thank You Scientist) en nog andere dingen (Symphony X, Ghost B.C., Dream Theater)

dat was het, dank u voor uw aandacht mijnbeste *bow* ^w^
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Bericht van Plaki zo okt 06, 2013 8:55 pm

Ik ben sinds een jaar geleden echt helemaal fan van Ellie Goulding. Andere artiesten die ik tof vind zijn: The Weeknd, Eminem, Nero, Zedd, Lily Allen en nog een paar.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

Bericht van Toumyon zo okt 06, 2013 9:40 pm

homemadecupcake schreef:Avenged Sevenfold
    Ik wist wel dat je awesome was.

Ik luister niet echt specifiek naar een bepaalde artiest, maar als ik dan toch een paar moet opnoemen die ik wel leuk vind dan zijn het:
    Gigi D'agostino
    Celldweller natuurlijk want: https://www.youtube.com/watch?v=HFJVJeoiej4
    DJ Eskimo
    Metallica
    Dope.
    En zoals ik al gequote heb van cupcake, Avenged Sevenfold.

Ik luister in het algemeen van alles...behalve rap/hiphop/pop en grotendeels nederlandse muziek en algemene k*t muziek van de radio die je de laatste tijd hoort...heel af en toe vind ik daar iets tussen zitten wat ik wel leuk vind.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu zo okt 06, 2013 10:50 pm

Masayoshi Minoshima, Camellia, Shibayan, Estha, Taishi, de dudes van Infected Mushroom, Yoc_...

Het is voornamelijk (psy)trance, psychedelic, dub/chillstep, house, groove, lounge en andere rustige avondmuziek, (power)metal op z'n tijd en dance.

Ranko ken ik alleen van een nummer van Shibayan, en damn, wat een stem! Prachtig! :o Andere vocalisten die ik errug goed vind zijn Misato, Mintea en Nachi Sakaue. En T. Stebbins mag er ook wel wezen :3

Ik luisterde vroeger wel naar Linkin Park en Metallica, maar da's nu helaas over...
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti ma okt 07, 2013 1:12 am

Plaki schreef:Ik ben sinds een jaar geleden echt helemaal fan van Ellie Goulding. Andere artiesten die ik tof vind zijn: The Weeknd, Eminem, Nero, Zedd, Lily Allen en nog een paar.
    Oeh, Ellie Goulding. Daar was ik een tijdje fan van...

Ondertussen heb ik mijn smaak ietwat uitgebreid, en terwijl je me nog steeds niet van Ranko weg kan slaan (hnnnnng) ben ik ook gek op C-CLAYS, as-hi soundworks, kimino-museum, Sally, Tumeneco, GET IN THE RING en FELT.
    Plaki
    Plaki
    Vaste forumganger (Normal Mode)

Bericht van Plaki ma okt 07, 2013 5:12 pm

Quwanti schreef:
    Plaki schreef:Ik ben sinds een jaar geleden echt helemaal fan van Ellie Goulding. Andere artiesten die ik tof vind zijn: The Weeknd, Eminem, Nero, Zedd, Lily Allen en nog een paar.
    Oeh, Ellie Goulding. Daar was ik een tijdje fan van...
    High five broeder
    E.
    E.
    Vaste forumganger (Easy Mode)

Speciale vermogens : 2nd in command in the Reptilian kingdom

Bericht van E. di mei 19, 2015 8:46 pm

Metal: Amon Amarth

Hardrock/metal: Disturbed.

Punk: the offspring.

Folk: Paddy and the rats.

Folk rock: Dropkick murpheys.

Folk metal: Finntroll

Speed Metal: DragonForce

nu-metal: Avenged Sevenfold.

Metalcore: Escape the fate.

(word vervolgd)
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil

Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

Bericht van Scarlet vr mei 22, 2015 11:35 am

Ik ben al best wel lang fan van de synfonische rock bad Within Temptation.
    Daarnaast vind ik heel veel touhou doujins awesome
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

Bericht van Tritium vr mei 22, 2015 2:04 pm

Ik luister naar zonbeetje alles in het zwaardere Rock/Metal spectrum.

Specifiekere bands(waar ik met regelmaat naar luister en non-2hu): Heidevolk, Gorefest(mijn daadwerkelijk introductie tot headbang muziek), The Monolith Deathcult, Rammstein, Van Canto, 3 Inches of Blood, Arch Enemy, Grim Ordeal, Detroit Metal City, Finntroll, Motörhead, Turbonegro, Booze Control en Korpiklaani.

Regelmaat en 2hu: CROW'SCLAW, Demetori, Agent 0, ELECTRIC RED, Driving Kitchen, A-Head en hoewel ik maar 1 nummer van hun heb kunnen vinden is Death Radiation fucking awesome.

Dingen waar ik zelden naar luister maar wel met genot: Heideroosjes, Normaal, Jovink en de Voederbietels, Sabaton, Disturbed, Tyr, Iron Maiden, Ill Ninõ, Terror Universal, AC/DC, Metallica, Dragonforce, Meshuggah en de Sex Pistols.

Guilty Pleasures: Anal Cunt, Cattle Decapitation, Roger Alan Wade("If you gonna be dumb you gotta be tough" is the story of my fucking life) de meeste Vietnam-muziek.

Ik vergeet er vast een berg maar dit is wat ik zo wist sei:)

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu za sep 30, 2023 1:11 am