Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+23
A-Duck
Maribel Hearn
wolfie559
TH-chen
RemiliaxScarlet
Shiro
Nephilith
Graan
Scarlet
cubedUranium
Meira
Ranfox
Quwanti
Hakurei Ninja
Toumyon
kyr2005
Urameshiya
NekoMithos
Nekotaku
Rage
UNOwen
Sophie
Pshycho Maniac
27 plaatsers

    Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Hakurei Ninja di feb 21, 2012 4:17 pm

    Mijn állereerste videogames speelde ik op de Macintosh SE van mijn pa. We hadden een spel met een stuntmotor en een met een helicopter die mensjes uit de lucht moet laten droppen in rijdende paardewagens met hooi die steeds sneller gaan. Daarvoor vond ik het ook erg leuk om op die computer verhaaltjes te schrijven, en tekeningen te maken met een prehistorische zwart-wit versie van Paint.

    Mijn eerste handheld was een tweedehands Gameboy original (dat grijze bakbeest), met de spellen Tetris en een Looney Tunes iets. Pokemon Red was denk ik mijn derde spel.

    En daarna kregen we nog een tweedehands NES in huis, met die Super Mario Bros./Duck Hunt cartridge. Ik herrinner me nog een DuckTales en een WK voetbal spelletje die we op de rommelmarkt op koninginnedag hadden gescoord. Ohja, ook Super Mario Bros. 3. Die was leuk.

    plaatjes, omdat het kan:
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Quwanti di feb 21, 2012 10:30 pm

    Aah, een spel kan ik me nog moeilijk herinneren. We hadden een SNES. De spellen die ik mij erop kan herinneren zijn een tennis spel, mickey mouse, street fighter, de smurfen. Though, we hadden een hele doos vol.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Pshycho Maniac do feb 23, 2012 11:47 am

    Holy shit, een Mac Se
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Hakurei Ninja do feb 23, 2012 11:08 pm

    Jah, dat fossiele ding dat gemaakt was voor ik op het oppervlak der aarde rondkroop. En toch zijn SE's volgens mij de enige computers die ik ooit heb gezien die tegen je praten als je ze opstart. Hij begroet je en vertelt datum en tijd, en als het laat is zegt hij dat je in bed zou moeten liggen. XD

    Tuurlijk computers tegenwoordig zouden het best ook kunnen, maar je ziet het gewoon nergens meer.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Rage vr feb 24, 2012 7:08 am

    "It's time for you to go to bed." "Screw you!!!" *continues playing games*
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 35
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Ranfox za feb 25, 2012 3:51 am

    M'n eerste console? Commodore 64!

    Eerste videospel, dat durf ik niet zeker te zeggen. Volgens mij was het Boulderdash. Heerlijk spel. <3
    Meira
    Meira
    Landelijk Touhou fighter-kampioen


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Uberpower in Hisoutensoku

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Meira wo feb 29, 2012 12:54 pm

    Een rode Gameboy Pocket met Donkey Kong Country 2!
    Alhoewel ik toen pas 5 was en geen flauw idee had hoe ik de eerste baas moest verslaan. ^^;
    cubedUranium
    cubedUranium
    Doodgewone heks (m/v)


    Leeftijd : 24

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van cubedUranium wo feb 06, 2013 9:03 pm

    Oh man, dit is best moeilijk om te herinneren...
    Ik had een Speciale Pokemon Ruby GameBoy SP met natuurlijk ruby, maar ik had tegelijkertijd de oude computer van mijn nicht gekregen, waar ik spellen zoals Jazz Jackrabbit 2 en Pyjama Sam op speelde ・3・
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Scarlet wo feb 06, 2013 9:15 pm

    Een roze Gameboy Color met Mario erbij. Ik zat toen in groep 4 dacht ik.
    Graan
    Graan
    Graan


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Groeien

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Graan wo feb 06, 2013 9:47 pm

    Een NES, en ik denk dat het Mario 2 was. Ik was 3 jaar oud, denk ik. Misschien zelfs jonger.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Sophie wo feb 06, 2013 10:41 pm

    Een roze gameboy color met pokémon red!!

    En de oudste die ik heb, een Zelda game&watch, van mijn vader gehad.
    Nephilith
    Nephilith
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Maximum autisme

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Nephilith wo feb 06, 2013 11:06 pm

    M'n vader's commodore 64 met copter...
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Shiro wo feb 06, 2013 11:43 pm

    Hakurei Ninja schreef:En daarna kregen we nog een tweedehands NES in huis, met die Super Mario Bros./Duck Hunt cartridge.
    Precies dit! Een collega van mijn vader had hem blijkbaar niet meer nodig, dus toen kregen we een NES met Super Mario Bros en Duck Hunt. Alleen konden we Duck Hunt niet spelen omdat die collega de speciale controller kwijt was. Maar Mario was verslavend genoeg.
    RemiliaxScarlet
    RemiliaxScarlet
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : Thwomps.

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van RemiliaxScarlet do feb 07, 2013 1:29 pm

    Een grijze gameboy met Sonic Advance. :P
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van TH-chen do feb 07, 2013 3:31 pm

    Pokemon Red voor de gameboy.
    Gekregen van mijn opa toen. Iets wat ik nooit weg zal doen.

    Gesponsorde inhoud


    Je eerste Videogameconsole en Videospel. - Pagina 2 Empty Re: Je eerste Videogameconsole en Videospel.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 12:38 pm