Eens met Plaki.
+34
wolfie559
redtails
RakeStriver
Reym
Decidetto
Graan
Princess Sylvysprit
Rage
komodostache
Nekotaku
MR.Kriesebo
Lyari
XavC
Zigzagwolf
Nephilith
Scarlet
機械工学向上閣下
Tanshu
Pshycho Maniac
kyr2005
RemiliaxScarlet
Theedoekje
Shiro
T
Plaki
Ranivus
Info
Toumyon
Olly
Pyonta-kun
Hakurei Ninja
Urameshiya
Sophie
Remilia~
38 plaatsers
Stelling van de week.
T- Onsterfelijk
- Leeftijd : 26
Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha
- Bericht nummer 31
Re: Stelling van de week.
Urameshiya- Beheerder
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.
- Bericht nummer 32
Ik doe er zelf niet echt aan mee, maar ik vind het eigenlijk wel grappig. Er zijn maar weinig dingen die het land zo op z'n kop kunnen doen staan als voetbal. Ergens heeft dat toch wel wat, vind ik.
Remilia~- Schepper van de Zittende Dame
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!
- Bericht nummer 33
Stelling van de week:
Na je 30e ben je te oud voor een kind.
Na je 30e ben je te oud voor een kind.
T- Onsterfelijk
Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha
- Bericht nummer 34
Niet per definitie, hoewel als er duidelijk aangetoond is dat dit de kans op afwijkingen bij het kind vergroot - vind ik het wel degelijk onverstandig.
Ranivus- Vaste forumganger (Hard Mode)
Speciale vermogens : In m'n bed blijven liggen als het eten op tafel staat
- Bericht nummer 35
Ben ik niet mee eens, alhoewel je wel mag opschieten!
Pas na je 40ste ben je té oud voor een kind.
En als je nog een kind wilt, kan je altijd nog vragen of iemand draagmoeder wil zijn of je adopteert een kind. Het is dan niet helemaal je eigen kind, maar je kan het wel met liefde opvoeden.
Plus wat T zegt, als er kans is op afwijkingen bij het kind, dan zou ik geen kind nemen na m'n 30ste...
Pas na je 40ste ben je té oud voor een kind.
En als je nog een kind wilt, kan je altijd nog vragen of iemand draagmoeder wil zijn of je adopteert een kind. Het is dan niet helemaal je eigen kind, maar je kan het wel met liefde opvoeden.
Plus wat T zegt, als er kans is op afwijkingen bij het kind, dan zou ik geen kind nemen na m'n 30ste...
Sophie- Schepper van de Zittende Dame
- Leeftijd : 105
Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen
- Bericht nummer 36
Nee, mijn moeder was 36.
Rond de 40 begin ik wel te twijvelen ja, maar ik vind niet dat je het recht dan mag afnemen. Pas rond de 50? 60? zou ik er misschien over twijfelen wegens gezondheid
Rond de 40 begin ik wel te twijvelen ja, maar ik vind niet dat je het recht dan mag afnemen. Pas rond de 50? 60? zou ik er misschien over twijfelen wegens gezondheid
Remilia~- Schepper van de Zittende Dame
Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!
- Bericht nummer 37
Stelling van de week:
Geert Wilders is een racist.
Geert Wilders is een racist.
Shiro- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 25
- Bericht nummer 38
Ik vind van wel. Natuurlijk zijn er altijd van die mensen die een uitkering gaan vragen terwijl ze gewoon kunnen werken, maar wees nu eerlijk, zijn er echt geen nederlanders die dat doen?
Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is om constant vergeleken te worden met die paar criminelen die er tussen zitten.
Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is om constant vergeleken te worden met die paar criminelen die er tussen zitten.
Theedoekje- Vaste forumganger (Normal Mode)
Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen
- Bericht nummer 39
Kijk me niet gek aan als ik dit zeg: Maar nee.
Hij is niet per definitie racist.
Racisme is op mensen neerkijken en dat extreem uiten met als vaak voorkomend gevold discriminatie van individuelen op grond van afkomst, uiterlijke kermerken etc. Wilders beperkt ten eerst een bevolkingsgroep. En ten tweede uit hij zijn mening (al vind ik wel dat hij die beter voor zich kan houden, anders sla ik zen mond eens goed dicht) en is daar het effect van dat er mensen worden gediscrimineerd door andere mensen. ZIjn volgers. Wilders is een manipulator. En eigenlijk vind ik dat erger dan een racist, omdat hij mensen dwingt racistisch te zijn, terwijl hij zelf bang in een hoekje wegkruipt en doet alsof hij groot praat. Watje.
Wil trouwens niet zeggen dat het geen goede politicus is. Het politieke spel begrijpt hij volkomen en af en toe heef thij wel goede punten, jammer dat het voor de rest zo'n eikel is dat je het hem niet gunt om te kunnen winnen. (ik iig niet)
Hij is niet per definitie racist.
Racisme is op mensen neerkijken en dat extreem uiten met als vaak voorkomend gevold discriminatie van individuelen op grond van afkomst, uiterlijke kermerken etc. Wilders beperkt ten eerst een bevolkingsgroep. En ten tweede uit hij zijn mening (al vind ik wel dat hij die beter voor zich kan houden, anders sla ik zen mond eens goed dicht) en is daar het effect van dat er mensen worden gediscrimineerd door andere mensen. ZIjn volgers. Wilders is een manipulator. En eigenlijk vind ik dat erger dan een racist, omdat hij mensen dwingt racistisch te zijn, terwijl hij zelf bang in een hoekje wegkruipt en doet alsof hij groot praat. Watje.
Wil trouwens niet zeggen dat het geen goede politicus is. Het politieke spel begrijpt hij volkomen en af en toe heef thij wel goede punten, jammer dat het voor de rest zo'n eikel is dat je het hem niet gunt om te kunnen winnen. (ik iig niet)
Shiro- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 25
- Bericht nummer 40
Theedoekje schreef:
Jammer dat het voor de rest zo'n eikel is dat je het hem niet gunt om te kunnen winnen. (ik iig niet)
Ik ben dus niet de enige die zo denkt...
RemiliaxScarlet- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 24
Speciale vermogens : Thwomps.
- Bericht nummer 41
Ik ben het er wel mee eens...
Hij heeft iets tegen Moslims en Oost-Europeanen. Ik bedoel, Nederland is een vrij land en er mogen dus heus wel meer mensen bij, meer zielen, meer vreugd, toch?
Hij heeft iets tegen Moslims en Oost-Europeanen. Ik bedoel, Nederland is een vrij land en er mogen dus heus wel meer mensen bij, meer zielen, meer vreugd, toch?
kyr2005- Gold Amiibo King
- Leeftijd : 30
Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!
- Bericht nummer 42
Omdat remi dit topic al een tijd niet meer heeft geupdate heb ik er nog wel een;
Stelling
Vrijheid is belangerijker dan welzijn
Stelling
Vrijheid is belangerijker dan welzijn
RemiliaxScarlet- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 24
Speciale vermogens : Thwomps.
- Bericht nummer 43
Beide, ik vind beide belangrijk.
Olly- Moeder aller Yuyukamp
Speciale vermogens : Queen of clumsiness
- Bericht nummer 44
Is vrijheid geen factor voor welzijn? Een soort voorwaarde?
"Welzijn is er niet als je niet vrij kunt zijn"
"Welzijn is er niet als je niet vrij kunt zijn"
Pshycho Maniac- Vaste forumganger (Phantasm)
- Leeftijd : 32
Speciale vermogens : Niet sterk genoeg
- Bericht nummer 45
...Ik zou wel wat vrijheid inleveren voor gegarandeerde welzijn.
|
|