Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+34
wolfie559
redtails
RakeStriver
Reym
Decidetto
Graan
Princess Sylvysprit
Rage
komodostache
Nekotaku
MR.Kriesebo
Lyari
XavC
Zigzagwolf
Nephilith
Scarlet
機械工学向上閣下
Tanshu
Pshycho Maniac
kyr2005
RemiliaxScarlet
Theedoekje
Shiro
T
Plaki
Ranivus
Info
Toumyon
Olly
Pyonta-kun
Hakurei Ninja
Urameshiya
Sophie
Remilia~
38 plaatsers

    Stelling van de week.

    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van komodostache ma mei 06, 2013 12:00 pm

    nou ik zelf draag altijd een zakmes overal.
    als ik iemand aan de kant van de weg worden mishandelt (heb ik in het verleden ook gezien en was te bang om iets uit te voeren)
    ik zelf vind vuur wapens nog niet het meest noodzakelijk (en ik ben gek op wapens moet je nagaan)

    maar ik zelf zou altijd een leger mes willen dragen zonder er een boeten/gevangenis/taakstraf voor willen krijgen.

    dan voel ik me gewoon veiliger en natuurlijker (geen idee waarom het is zo).
    dan zou ik een mes in mijn laars dragen en het kunnen gebruiken als ik iets zie gebeuren zoals ,mishandeling,diefstal ik zelf zou wel steek wapens willen dragen.

    vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan teminsten het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    (ik zelf ben mijn luchtbux nogal zat)
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Remilia~ ma mei 06, 2013 1:02 pm

    komodostache schreef:
    vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan teminsten het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    (ik zelf ben mijn luchtbux nogal zat)

    Op ZO'N jonge leeftijd kinderen al met echte wapens laten knallen?? Hahaha NOOIT.
    Laat de kinderen please gewoon buiten spelen en pokémon kaarten sparen.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Rage ma mei 06, 2013 1:08 pm

    komodostache schreef:nou ik zelf draag altijd een zakmes overal.
    als ik iemand aan de kant van de weg worden mishandelt (heb ik in het verleden ook gezien en was te bang om iets uit te voeren)
    ik zelf vind vuur wapens nog niet het meest noodzakelijk (en ik ben gek op wapens moet je nagaan)

    maar ik zelf zou altijd een leger mes willen dragen zonder er een boeten/gevangenis/taakstraf voor willen krijgen.

    dan voel ik me gewoon veiliger en natuurlijker (geen idee waarom het is zo).
    dan zou ik een mes in mijn laars dragen en het kunnen gebruiken als ik iets zie gebeuren zoals ,mishandeling,diefstal ik zelf zou wel steek wapens willen dragen.

    vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan teminsten het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    (ik zelf ben mijn luchtbux nogal zat)

    Voor je het weet krijgt zo'n persoon een depressie of raakt agressief en begint wapens te verzamelen om mensen lek te schieten.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van komodostache ma mei 06, 2013 1:24 pm

    Remilia~ schreef:
    komodostache schreef:
    vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan teminsten het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    (ik zelf ben mijn luchtbux nogal zat)

    Op ZO'N jonge leeftijd kinderen al met echte wapens laten knallen?? Hahaha NOOIT.
    Laat de kinderen please gewoon buiten spelen en pokémon kaarten sparen.

    dus jij zegt dat ik pokemon kaarten moet verzamelen.

    ik leer liever met wapens om gaan (wat ik al pitig goed kan).
    dan een beetje geld verspillen voor nieuwe kaarten.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Shiro ma mei 06, 2013 1:35 pm

    komodostache schreef:Dan voel ik me gewoon veiliger en natuurlijker (geen idee waarom het is zo).
    Dan zou ik een mes in mijn laars dragen en het kunnen gebruiken als ik iets zie gebeuren zoals ,mishandeling,diefstal ik zelf zou wel steek wapens willen dragen.
    Steekwapens legaliseren is iets waar ik nogal over twijfel. Aan de ene kant krijg je het argument dat iedere crimineel dan een steekwapen mee kan nemen, maar aan de andere kant: Dat kunnen ze nu ook!
    In de Action hier verkopen ze voor nog geen 2 euro behoorlijk grote en scherpe messen. Iedereen kan een keukenmes gebruiken om iemand neer te steken.

    Ik denk alleen dat het misschien niet zo'n goed idee is om iedereen maar messen mee te laten nemen, en wel om de volgende reden: Mensen nemen te vaak impulsieve beslissingen. Even een ruzie, en er zijn al mensen die elkaar neersteken. Gooi er nog wat alcohol bij, en we kunnen het dodenaantal zien stijgen.
    Ook denk ik dat het niet goed is als de mentaliteit hier na een paar jaar verandert naar dat het normaal is om wapens bij te hebben en te gebruiken.

    komodostache schreef:vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan tenminste het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    Ik geloof best dat je iemand bent die verantwoordelijk met een geweer kan omgaan en niemand neerschiet, en vroeger zou ik het ook van de rest geloofd hebben. Maar nu ik zie hoe onverantwoordelijk sommige zestien- tot achttienjarigen in mijn omgeving zijn denk ik dat het misschien een beter idee is om dat maar achterwege te laten.

    Daarbij hebben dertienjarigen nog alle tijd om verkeerde vrienden te krijgen en mee te gaan in hun criminele praktijken.
    En dan kunnen ze gewoon bij de geweren.
    Ik zeg natuurlijk niet dat wij dertien- en veertienjarigen allemaal zo zijn, ik ga ook niet roken omdat mensen in mijn omgeving dat doen, maar er zijn er genoeg die wel met de groep meegaan, en voor die mensen moeten we oppassen.

    Je kan ook niet goed beoordelen hoe een persoon is. Als iemand die dat zou moeten beoordelen van mijn liefde voor martelpraktijken hoort zullen ze nooit een geweer geven, terwijl ik mentaal gezond genoeg ben om geen mensen neer te schieten.
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van komodostache ma mei 06, 2013 1:50 pm

    Shiro ik ben zelf ook bewust van de nadeelen en voordelen.
    geen zorgen
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Sophie ma mei 06, 2013 5:27 pm

    Ik ben het eens met Remi en Nekotaku, ik ben fel tegen het legaliseren van wapens.

    Nog maar een jaar geleden schoot in Alphen aan de Rijn een man zes onschuldige slachtoffers neer, en daarna zichzelf. Die man had een legale wapenvergunning en was lid van een club.
    Op dit moment is het al mogelijk dat men zoiets kan aanrichten, wat als iedereen zonder vergunning een wapen krijgt?

    Als ik aan wapens in Amerika denk dan denk ik aan de jongens die in de bioscoop gestorven zijn voor hun vriendinnen tijdens de schietpartij, en aan de ravage in de basisschool waar juffen voor hun klas werden neergeschoten.

    Het gebeurt te vaak dat kinderen per ongeluk een geweer vinden en zichzelf of een ander neerschieten, zo ook laatst het geval met 'my first rifle'.

    Je zou kunnen zeggen dat gestoorde mensen van de schietpartijen altijd wel een aanslag kunnen plegen zoals bijvoorbeeld de Boston bombing, maar laten we het ze alsjeblieft niet makkelijker maken.
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Remilia~ ma mei 06, 2013 5:34 pm

    komodostache schreef:
    Remilia~ schreef:
    komodostache schreef:
    vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan teminsten het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    (ik zelf ben mijn luchtbux nogal zat)

    Op ZO'N jonge leeftijd kinderen al met echte wapens laten knallen?? Hahaha NOOIT.
    Laat de kinderen please gewoon buiten spelen en pokémon kaarten sparen.

    dus jij zegt dat ik pokemon kaarten moet verzamelen.

    ik leer liever met wapens om gaan (wat ik al pitig goed kan).
    dan een beetje geld verspillen voor nieuwe kaarten.

    Ik zou de post van Shiro maar goeeed doorlezen.
    Ik heb liever dat kinderen van jouw leeftijd vriendjes gaan maken en echt gaan spelen in plaats van hoe je met wapens om moet gaan. Dus ja inderdaad, ik heb liever dat kids een beetje geld gaan verspillen aan kaarten.
    Wie weet, idunno, ga je later het leger in en kan je genoeg met wapens omgaan. Geniet nu maar gewoon van je childhood. Er zijn genoeg kinderen die dat niet hebben en er zijn kinderen die tegen hun wil wapens moeten gebruiken. Voor nu kun je gewoon een speelgoed geweer halen uit de Bart Smit halen.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Rage ma mei 06, 2013 8:52 pm

    ^ Mee eens, kinderen moeten gewoon kinderen blijven en van hun tijd genieten voordat ze de wrede wereld in gaan. Weg met wapens, niet games spelen die voor oudere mensen zijn.

    Wapens zijn niet speelgoed, dit is niet amerika waar ze hun kop krabben wanneer een kind door een ander kind neergeschoten wordt en zich afvragen hoe het gebeurd is. Zelfs volwassenen weten vaak neit eens hoe ze ermee moeten omgaan. (Sommige hebben het zelfs aan een aap gegeven)
    komodostache
    komodostache
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 24
    Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van komodostache ma mei 06, 2013 11:06 pm

    Remilia~ schreef:
    komodostache schreef:
    Remilia~ schreef:
    komodostache schreef:
    vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan teminsten het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    (ik zelf ben mijn luchtbux nogal zat)

    Op ZO'N jonge leeftijd kinderen al met echte wapens laten knallen?? Hahaha NOOIT.
    Laat de kinderen please gewoon buiten spelen en pokémon kaarten sparen.

    dus jij zegt dat ik pokemon kaarten moet verzamelen.

    ik leer liever met wapens om gaan (wat ik al pitig goed kan).
    dan een beetje geld verspillen voor nieuwe kaarten.

    Ik zou de post van Shiro maar goeeed doorlezen.

    Ik heb liever dat kinderen van jouw leeftijd vriendjes gaan maken en echt gaan spelen in plaats van hoe je met wapens om moet gaan. Dus ja inderdaad, ik heb liever dat kids een beetje geld gaan verspillen aan kaarten.
    Wie weet, idunno, ga je later het leger in en kan je genoeg met wapens omgaan. Geniet nu maar gewoon van je childhood. Er zijn genoeg kinderen die dat niet hebben en er zijn kinderen die tegen hun wil wapens moeten gebruiken. Voor nu kun je gewoon een speelgoed geweer halen uit de Bart Smit halen.

    ja maar ik heb het over schiet vereniging,
    en verdome ik ben het nou zat dat mensen altijd denken dat ze beter weten dan ik zeggen dat ik nog te jong ben om dingen te begrijpen.
    geniet nog maar van je kinder tijd,
    in andere landen worden mensen gedwongen wapens te gebruiken,
    so what, denk je dat ik dat niet weet!
    ik vind dat ik het recht heb om lid te worden van een schiet vereneging

    en ik heb niet eens gezegd dat wapens legaal moeten worden ik zeg dat ik het recht moet krijgen om mijn eigen hobby te kiezen en te kunnen zeggen en ook naar een schiet vereniging te gaan.

    en nu doen mensen al alsof ik daar niet over kan beslissen.

    ik ben het zat dat mensen nog doen alsof ik een dom klein kind ben die nog niks weet.

    dat ik maar met kaartjes moet spelen.
    ik heb het daar mee gehad!

    (mijn punt doe niet alsof ik nog een kind ben die nog lang niet zoveel verstand heeft dan ouderen.
    en geef kinderen het recht hobby's/sporten te leren die ze zelf willen)
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Rage ma mei 06, 2013 11:51 pm

    Dat mensen gedwongen worden om wapens gebruiken is vaak omdat die land in een staat van oorlog verkeert, ze hebben geen keuze. Dat is net als iemand die dronken is een auto in duwen en vertellen dat ie moet rijden.

    We zeggen niet dat je een schietvereniging niet in mag, we zeggen alleen dat het moraal niet normaal is om kinderen met wapens te laten spelen. Geniet van je onschuld, maak je geen zorgen over de wereld en just have fun.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van kyr2005 di mei 07, 2013 12:00 am

    komodostache schreef:
    Remilia~ schreef:
    komodostache schreef:
    Remilia~ schreef:
    komodostache schreef:
    vuur wapens hoeven voor mij niet legaal maar laat kinderen van 13 dan teminsten het recht krijgen om op een schiet vereniging te gaan.
    (ik zelf ben mijn luchtbux nogal zat)

    Op ZO'N jonge leeftijd kinderen al met echte wapens laten knallen?? Hahaha NOOIT.
    Laat de kinderen please gewoon buiten spelen en pokémon kaarten sparen.

    dus jij zegt dat ik pokemon kaarten moet verzamelen.

    ik leer liever met wapens om gaan (wat ik al pitig goed kan).
    dan een beetje geld verspillen voor nieuwe kaarten.

    Ik zou de post van Shiro maar goeeed doorlezen.

    Ik heb liever dat kinderen van jouw leeftijd vriendjes gaan maken en echt gaan spelen in plaats van hoe je met wapens om moet gaan. Dus ja inderdaad, ik heb liever dat kids een beetje geld gaan verspillen aan kaarten.
    Wie weet, idunno, ga je later het leger in en kan je genoeg met wapens omgaan. Geniet nu maar gewoon van je childhood. Er zijn genoeg kinderen die dat niet hebben en er zijn kinderen die tegen hun wil wapens moeten gebruiken. Voor nu kun je gewoon een speelgoed geweer halen uit de Bart Smit halen.

    ja maar ik heb het over schiet vereniging,
    en verdome ik ben het nou zat dat mensen altijd denken dat ze beter weten dan ik zeggen dat ik nog te jong ben om dingen te begrijpen.
    geniet nog maar van je kinder tijd,
    in andere landen worden mensen gedwongen wapens te gebruiken,
    so what, denk je dat ik dat niet weet!
    ik vind dat ik het recht heb om lid te worden van een schiet vereneging

    en ik heb niet eens gezegd dat wapens legaal moeten worden ik zeg dat ik het recht moet krijgen om mijn eigen hobby te kiezen en te kunnen zeggen en ook naar een schiet vereniging te gaan.

    en nu doen mensen al alsof ik daar niet over kan beslissen.

    ik ben het zat dat mensen nog doen alsof ik een dom klein kind ben die nog niks weet.

    dat ik maar met kaartjes moet spelen.
    ik heb het daar mee gehad!

    (mijn punt doe niet alsof ik nog een kind ben die nog lang niet zoveel verstand heeft dan ouderen.
    en geef kinderen het recht hobby's/sporten te leren die ze zelf willen)
    Zo werkt de wereld niet. Ouders moeten hun kinderen opvoeden omdat kinderen niet weten wat goed is voor hun. Oudere weten dat soms ook niet maar zo is het nu eenmaal. Je BENT een kind. Dit is niet neerbuigend bedoeld. Of je het nu wel of niet beter weet is irrelevant. Je mag denken wat je wilt en vinden wat je wilt maar zolang je geen toestemming van je ouders krijgt om een bepaalde hobby te doen mag je dat gewoon niet.

    Ouders zijn er om je te beschermen en als zij vinden dat je iets beter niet doet dan is dat zo. Vaak weten ze het inderdaad beter dan jij zelf, ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Ik zeg niet dat ouders die een kind niets laten doen en de hele tijd betuttelen wel ok. Maar kinderen zouden niet het "recht" moeten hebben om te doen wat ze maar willen. Sterker nog, veel kinderen rond die leeftijd weten het gewoon niet. Soms denken ze iets te weten maar dan is het na een aantal weken/maanden weer over. En als dat niet zo is, fijn. Dat is leuk. Dan kan je er later wat mee.

    Ik zeg niet dat je al je geld moet uitgeven aan wat pokémon kaarten, persoonlijk vind ik dat niet echt een goede statement (ik weet dat het niet letterlijk bedoelt was jongens, geen zorgen :D). Ik begrijp dat jij graag wilt leren met vuur wapens om gaan maar om dan te zeggen dat elke 13 jarige het RECHT zou moeten hebben om bij een vuur vereniging te gaan vind ik wat overdreven.

    Weetje, dit is een redelijk domme discussie en is niet echt waar de stelling over ging. Ik wil mezelf liever niet bemoeien met de wetgeving van nederland om eerlijk te zijn maar persoonlijk vertrouw ik geen enkel mens met een wapen, mezelf ook niet. Hoe graag ik ook een wapen met me mee zou willen om me veiliger te voelen ik vertrouw mezelf denk ik niet genoeg daarvoor.
    Shiro
    Shiro
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 25

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Shiro di mei 07, 2013 12:18 am

    komodostache schreef:ik ben het zat dat mensen nog doen alsof ik een dom klein kind ben die nog niks weet.
    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik hoef echt geen 16 te zijn om die nieuwste horrorfilms te zien, ik zal mijn alcohol matigen als ik 16 ben, en ik zal ook geen mensen neerschieten als ik een geweer vast heb. En daarom begrijp ik wat je bedoelt, en ik weet best hoe vervelend het kan zijn om steeds op leeftijd beoordeeld te worden. Ik kan je ook heel eerlijk zeggen dat ik op dertienjarige leeftijd precies dezelfde mening deelde.

    Toen kwam ik in havo 4, waar de zestienjarigen met een fles drank in de klas zwaaien, waar iemand uit vwo 6 ging joyriden toen zijn ouders op vakantie waren en daarbij tegen twee auto's en een lantaarnpaal botste, en waar de helft van mijn klas in de pauzes nog aan het roken is omdat ze blijkbaar geen acht uur zonder sigaret kunnen.

    Mijn punt is: Zelfs als er nog een reëel aantal mensen is dat weet waar ze van weg moeten blijven, zijn er daarvoor ook een hoop mensen die wel de verkeerde richting uitgaan.
    Een jaar terug had ik nooit kunnen geloven dat er zo veel mensen zijn die zich onverantwoordelijk gedragen, maar nu ik bij een groep mensen zit waar minstens de helft van de gesprekken drank, dronken zijn, en "hoe ver ben jij al met je vriendje gegaan" als onderwerp hebben weet ik wel beter.

    Ik geloof dat je verantwoordelijk genoeg bent om geen mensen neer te schieten, en dat meen ik oprecht.
    Ik heb helaas te veel over onverantwoordelijke acties gehoord om dat nog van ieder ander persoon te kunnen geloven.

    kyr2005 schreef:Weetje, dit is een redelijk domme discussie
    Weetje, ik vind de "domheid" van deze discussie best meevallen. Ik heb me als dertienjarige altijd precies dit afgevraagd. "Waarom zou ik als dertienjarige te labiel zijn om ____ te mogen?"
    Dan is het in zijn geval een schietvereniging, en waren het bij mij de horrorfilms die iedereen altijd kon bezoeken behalve ik omdat ik toevallig jonger was.
    Ik heb het altijd als een normale vraag beschouwd, en ik was op die leeftijd wat blijer geweest als ik een ander antwoord had gekregen dan: Je mag geen horrorfilms bekijken omdat mensen van jouw leeftijd denken dat dat cool is en mensen neer gaan steken.
    En de originele discussie was toch al dood, dus is het echt zo erg?
    Remilia~
    Remilia~
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Het creeëren en besturen van machtige lepels!

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Remilia~ di mei 07, 2013 1:24 am

    Zie je Kyr zijn post? Ja? Mooi, lees dat goed door. Laat het tot je doordringen.

    komodostache schreef:
    ik ben het zat dat mensen nog doen alsof ik een dom klein kind ben die nog niks weet.
    dat ik maar met kaartjes moet spelen.
    ik heb het daar mee gehad!

    Jeetje, kan je ook proberen je wat meer gedeisd te houden? Zo'n groot punt is het ook weer niet. We hebben allemaal die periode gehad of hebben we nog steeds en we moeten net als jij rustig wachten tot de 18e levensjaar. Vanuit je post merk ik alleen maar op dat je nog naïef bent. Ik heb verder niks gezegd over dat je dom bent of niks weet. Op jonge leeftijd ben je gewoon nog onervaren tot in vergelijking met ouderen. Punt uit. Voor de rest is alles wat ik had willen zeggen al gezegd door Kyr.
    Nog 1 laatste punt:

    komodostache schreef:
    en ik heb niet eens gezegd dat wapens legaal moeten worden ik zeg dat ik het recht moet krijgen om mijn eigen hobby te kiezen en te kunnen zeggen en ook naar een schiet vereniging te gaan.

    Waarom ga je daar niet weer een topic over openen ofzo? Dit is 'stelling van de week.' Gaat dus niet over hobbies en wat je wel of niet wilt. De stelling was, of wapenbezit in NL legaal moet worden of niet. Gelieve zich daaraan te houden. Ik ga op verdere discussie niet in.

    Nieuwe stelling van de week:

    Wilde zwijnen buiten natuurgebieden moeten afgeschoten worden!
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Rage di mei 07, 2013 1:59 am

    Ligt eraan hoe ver buiten het gebied. Zover ik weet mogen ze ook weer niet uitgeroeid worden, dus ligt ook aan het aantal wilde zwijnen dat zich in het gebied bevindt.

    Gesponsorde inhoud


    Stelling van de week.  - Pagina 9 Empty Re: Stelling van de week.

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 9:41 am