Keyboard. En ik denk eraan om nog viool te gaan spelen.
+24
XavC
Scarlet
komodostache
homemadecupcake
Nekotaku
katsuo
Theedoekje
TheEternalMokou
Shiro
RemiliaxScarlet
cubedUranium
Pshycho Maniac
George.
Plaki
Faolinn
Suuschuu
Tanshu
Pyonta-kun
Sophie
Gemu
Hakurei Ninja
Urameshiya
UNOwen
Info
28 plaatsers
Speel je een instrument?
RemiliaxScarlet- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 23
Speciale vermogens : Thwomps.
- Bericht nummer 16
Re: Speel je een instrument?

Shiro- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 24
- Bericht nummer 17
Klarinet, ik zou wel viool willen leren maar het zal er niet snel van komen.
“I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.”
― Douglas Adams, The Salmon of Doubt
― Douglas Adams, The Salmon of Doubt
TheEternalMokou- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 23
Speciale vermogens : Professioneel lurker
- Bericht nummer 18
Ik ben zo muzikaal als een lantaarnpaal, ik bespeel niks dus. Ik kan enkel met héél veel moeite (en een spiekbriefje ^-^) wat simpele noten lezen, maar that's it.
Theedoekje- Vaste forumganger (Normal Mode)
- Leeftijd : 25
Speciale vermogens : Ik kan mijn vuist in mijn mond stoppen
- Bericht nummer 19
Ah, een forum waarin ik wel enkele nuttige dingen kan zeggen =)
Ik bespeel op dit moment de cornet, en ben net begonnen met Ierse fluit.
Ook doe ik aan de keyboard, wat eigenlijk erg basis is omdat de meeste muziekanten dat wel kunnen (wat akkoorden, simpele liedjes etc.) Ook heb ik een paar jaar viool gespeeld, maar de huur van het instrument liep af en toen besloten mijn ouders maar da tik helemaal zou stoppen. En ik heb mijn hele basisschool cursussen Djembé gevolgd en percussie spreekt dan wel voor zich =)
Ik bespeel op dit moment de cornet, en ben net begonnen met Ierse fluit.
Ook doe ik aan de keyboard, wat eigenlijk erg basis is omdat de meeste muziekanten dat wel kunnen (wat akkoorden, simpele liedjes etc.) Ook heb ik een paar jaar viool gespeeld, maar de huur van het instrument liep af en toen besloten mijn ouders maar da tik helemaal zou stoppen. En ik heb mijn hele basisschool cursussen Djembé gevolgd en percussie spreekt dan wel voor zich =)
I hide my pain like te rest of them, that's why I'm always laughing, I'm troubled and brilliant and miserable too, that's why I am so funny.
Faolinn- Mad scientist
- Leeftijd : 29
Speciale vermogens : Ability to understand and alter the workings of the human body.
- Bericht nummer 20
Cornet he? Ik weet precies wie jij bent 8D
_ . ; - * Schijt op een natte vis * - ; . _

Artist: www.yagaminoue.deviantart.com
katsuo- Vaste forumganger (Easy Mode)
- Leeftijd : 28
- Bericht nummer 21
geef mij een basgitaar en/of een gitaar en ik bespeel het, laatst begonnen met keyboard

Info- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 17
Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe
- Bericht nummer 22
heb je die ene gekocht die ik had aanbevolen? XDkatsuo schreef:geef mij een basgitaar en/of een gitaar en ik bespeel het, laatst begonnen met keyboard
Nekotaku- Moderator
- Leeftijd : 37
Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10
- Bericht nummer 23
Wow, ik heb hier nooit geantwoord...
Nou, ik speel dus viool sinds m'n 8. Desondanks ben ik er niet bepaald goed in, omdat ik altijd een heel luie student was en de voorbije jaren amper heb geoefend. Hopelijk gaat m'n elektrische viool de nodige impuls geven om hier verandering in te brengen.
Ik merk dat veel mensen hier aangeven ooit viool te willen spelen. Ik wil daarbij wel waarschuwen dat dit instrument één van de meest ondankbare krengen is die je kan vinden XD
Het kost jaren om er iets degelijks uit te krijgen, en eigenlijk is er veel aan het design dat je meer tegenwerkt dan helpt.
Naast m'n akoestische en elektrische viool heb ik ook elektrische gitaren, maar ik vrees dat ik daar pas tijd in ga beginnen te steken als ik mezelf er toe dwing door les te volgen of zo. Piano en EWI interesseren me beide ook wel.
Nou, ik speel dus viool sinds m'n 8. Desondanks ben ik er niet bepaald goed in, omdat ik altijd een heel luie student was en de voorbije jaren amper heb geoefend. Hopelijk gaat m'n elektrische viool de nodige impuls geven om hier verandering in te brengen.
Ik merk dat veel mensen hier aangeven ooit viool te willen spelen. Ik wil daarbij wel waarschuwen dat dit instrument één van de meest ondankbare krengen is die je kan vinden XD
Het kost jaren om er iets degelijks uit te krijgen, en eigenlijk is er veel aan het design dat je meer tegenwerkt dan helpt.
Naast m'n akoestische en elektrische viool heb ik ook elektrische gitaren, maar ik vrees dat ik daar pas tijd in ga beginnen te steken als ik mezelf er toe dwing door les te volgen of zo. Piano en EWI interesseren me beide ook wel.

homemadecupcake- Hemelbewoner
Speciale vermogens : PUDDING~<3
- Bericht nummer 24
ik speel sinds mijn 7e alt saxofoon, maar ik heb momenteel ook al een tijdje baritone sax en tenor sax gespeeld.
sinds 2 jaar speel ik elektrisch gitaar erbij maar daar faal ik behoorlijk in xP heb ook ooit een keertje piano geprobeerd maar dat was gewoon niets voor mij. Het volgende instrument dat ik zou willen leren zou chello zijn denk ik.
sinds 2 jaar speel ik elektrisch gitaar erbij maar daar faal ik behoorlijk in xP heb ook ooit een keertje piano geprobeerd maar dat was gewoon niets voor mij. Het volgende instrument dat ik zou willen leren zou chello zijn denk ik.

[18:29:32]kermisfan112 : lieke+koken=kernexplosie
komodostache- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 22
Speciale vermogens : Self proclaimed King of the Reptiles
- Bericht nummer 25
Ik "bespeel" een kleine strijdt hoorn voor LARP.
(telt dat ook)
(telt dat ook)
Hotseflots.
Scarlet- The Scarlet Devil
- Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen
- Bericht nummer 26
Ik ben een beginnent piano speler..
Die geen noten zonder letter aanduiding kan lezen ( A B C D etc. ).
En speel op gehoor.
Voor de rest...zing ik stiekem wel eens heel raar...
Die geen noten zonder letter aanduiding kan lezen ( A B C D etc. ).
En speel op gehoor.
Voor de rest...zing ik stiekem wel eens heel raar...
Info- Vaste forumganger (Lunatic Mode)
- Leeftijd : 17
Speciale vermogens : datwiljewelwetenhe
- Bericht nummer 27
daar zweer ik al jaren bij :DKely Scarlet schreef:En speel op gehoor.
XavC- Hemelbewoner
- Leeftijd : 27
Speciale vermogens : Robotics
- Bericht nummer 28
Twee jaar serieus les, met een beetje aanleg en het gaat wel aardig hoor qua geluid. Je kan dan nog geen vibrato, maar je kan aardige stukjes aan dan. Die zeg maar niet hoogstaand zijn, maar leuk klinken en vlot wegspelen -ervaring-.Nekotaku schreef:Wow, ik heb hier nooit geantwoord...
Ik heb dus viool gespeeld. 2 jaar lang.
Daarna een jaar keyboard. Ik kan drummen, en speel nu elektrische gitaar voor zo'n anderhalf jaar. Ik kan echter geen enkele noot lezen.
Scarlet- The Scarlet Devil
- Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen
- Bericht nummer 29
Als ik noten zit te spelen en ik merk dat ze niet klopen...ga ik zo lang die balk na spelen dat ik het juiste vind.Infinnacage schreef:daar zweer ik al jaren bij :DKely Scarlet schreef:En speel op gehoor.
Want soms klinkt het gewoon echt niet.
En zo heb ik al een aantal dingen bijgewerkt.
+ Ik luister na muziek, en ga puzzelen hoe ik dat krijg.
Want ik ben soms te lui om noten te gaan lezen.
Chrono- Eeuwige Forumbewaker
Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation
- Bericht nummer 30
Mijn drumstel sinds 2011.
|
|