Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+36
Scarlet
Graan
Maribel Hearn
TH-chen
211nafsimreK
Bakuhatsu
draakedan
Reym
TanukiTyfoon
Slaz
RakeStriver
Fuyres
Nickolas⑨
Kip
T
BaksteenComrade
LightSpeedReisen
NekoMithos
Info
Ranfox
Pshycho Maniac
Nekotaku
Sophie
Toumyon
Quwanti
Michiresu
Koishi~
Helepolis
TheScarletDevil
kyr2005
Tanshu
wolfie559
Hakurei Ninja
Rage
Patchouli
Urameshiya
40 plaatsers

Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 10 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

Bericht van Nekotaku do aug 15, 2013 8:00 pm

Net twee dingen opgehaald.

De speciale editie van Wild and Horned Hermit volume 3, met een mini Ibara Kasen figure.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 10 R6sx.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 10 9gwt.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 10 8air.th

Maar dan... Iets heel speciaals. Iets dat meestal zwaar overprijsd is, maar dankzij een gelukkige vondst eindelijk in m'n bezit.
    De originele Eastern and Little Nature Deity.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 10 6jey.th

De reden dat het betaalbaar was, is omdat deze enige waterschade lijkt te hebben geleden. Het papier is een beetje "warped", en niet helemaal plat meer. Maar daar zal enige tijd onder zware boeken wel beterschap in brengen. Er is echter visueel niets van te merken op de pagina's, dus al bij al toch een degelijke staat.
    Jammer genoeg wel zonder de CD, maar die weet ik ooit nog wel eens apart te bemachtigen.
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 10 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

Bericht van Reym za sep 28, 2013 4:04 pm

Ik ben een arme luis (lees: ik kan niks kopen via internet) dus ik heb niet zo veel Touhouspullen.

Dit is mijn collectie Touhou-arrange-albums. (groot plaatje)
    Ik heb deze übervette Touhou-albums gekregen van mijn lieve vriendje Kogasa54~
    Reym's collectie albums:

Ik heb van de hele lieve iAozora (ze is een klasgenootje van mij) twee gave Touhou posters/affiches gekregen, die nu op mijn deur hangen. Het is een soort reclame voor een Touhou-kaartspel.
    posters:

iAozora heeft mij ook een mapje geleend met daarop de Grote Kleine Paraplu~
    Kogasa mapje:

Je raadt wel wat ik zou doen als ik de loterij zou winnen. Naar Japan gaan en daar de boel leegkopen. En Scarlet Devil Mansion bouwen als villa.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku zo okt 20, 2013 1:05 am

Vandaag op F.A.C.T.S. hoorde ik van een medewerken van Atsusacon dat er bij een bepaald standje Touhou CD's waren. Ik had al gemerkt dat ze een mooi aantal Touhou figures hadden, maar de albums had ik over het hoofd gezien. Het was geen slecht selectie! Elk album aan €15. De meeste zou ik op Rakuten goedkoper kunnen vinden, maar er zat een O-Life Japan album tussen dat me best een goeie deal leek, aangezien met dit geen verzendingskosten opleverde.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 10 Aopy
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

Bericht van Reym ma okt 21, 2013 10:19 am

Parseeeeee Uwaaah, ik ben jaloers.

Het wordt tijd dat ik zelf Touhou-spulletjes ga maken. (dan wel na de tentamenweek.)

edit:
    Of de loterij winnen. En dan naar alle conventies gaan en Touhou-spullen kopen. Ik ben bang dat ik met geld ga strooien als ik in japan kom.
    draakedan
    draakedan
    Vaste forumganger (Hard Mode)

Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan ma okt 28, 2013 3:03 pm

het enige touhou wat ik heb zijn: een papercraft okuu en een papercraft kanako (de templates zijn niet zelfgemaakt, maar ik ga het ooit wel proberen) en hopelijk duurt het niet lang meer voor ik mijn Kanako pruik binnen krijg, maar die hoeft niet meteen touhou te zijn omdat je hem ook voor non-touhou cosplays gebruiken ^^;
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku ma okt 28, 2013 3:24 pm

Reym schreef:Of de loterij winnen. En dan naar alle conventies gaan en Touhou-spullen kopen. Ik ben bang dat ik met geld ga strooien als ik in japan kom.
    Bij shops die ook online verkopen via sites als Mandarake en Rakuten kan je heel goedkoop aan spullen komen. Touhou doujin en albums kosten daar maar een schijntje.
    draakedan schreef:het enige touhou wat ik heb zijn: een papercraft okuu en een papercraft kanako (de templates zijn niet zelfgemaakt, maar ik ga het ooit wel proberen) en hopelijk duurt het niet lang meer voor ik mijn Kanako pruik binnen krijg, maar die hoeft niet meteen touhou te zijn omdat je hem ook voor non-touhou cosplays gebruiken ^^;
    Ooh, papercraft! Dat vind ik zelf ook heel leuk. Misschien kan je een topic maken in het Prismriver-factor gedeelte van het forum en ze laten zien?
    Om zelf papercrafts te maken, zal je een 3D-modeling programma moeten hebben (er bestaat gratis software die modellen in het nodige formaat kan opslaan) en Pepakura Designer. Die laatste is niet gratis, maar kost ook niet zo vreselijk veel.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu ma okt 28, 2013 4:50 pm

Oh? Was jij ook bij FACTS? Ik was er ook op zaterdag, maar het enige wat ik van Touhou zag waren 4 games, die overigens echt heel duur waren. 35 euro voor Double Spoiler bijvoorbeeld. Kost dat echt zo veel?
    Jammer dat ik je gemist heb toen!
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku ma okt 28, 2013 5:46 pm

Whoa, was je op FACTS? Darn, voortaan toch maar een topic maken.
    De Touhou games heb ik zelf niet gezien! En die prijs is inderdaad te duur. Kan ik veel goedkoper aan komen k;P
    draakedan
    draakedan

Speciale vermogens : het fourm spammen met Kanako en iets met internet connecties...

Bericht van draakedan ma okt 28, 2013 6:28 pm

nekotaku schreef:Om zelf papercrafts te maken, zal je een 3D-modeling programma moeten hebben (er bestaat gratis software die modellen in het nodige formaat kan opslaan) en Pepakura Designer. Die laatste is niet gratis, maar kost ook niet zo vreselijk veel.
    dat kilnkt best handig maar ik ben er beter in als ik het op papier doeal is de kans daar groter dat het mislukt maar ik heb zo een non-touhou papercraft gemaakt maar die was toch in de vorm van een handtas met vleugels
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku ma okt 28, 2013 7:45 pm

Voor complexe papercrafts kan het wel bijna niet anders dan beginnen met een 3D model. Dat lukt niet meer om het rechtstreeks op papier uit te werken. Voor eenvoudigere papercrafts die voornamelijk uit basisvormen bestaan kan het natuurlijk best. Maar nu ga ik ophouden met dit topic te hijacken met papercraft gebabbel. Ik ga er een apart topic voor aanmaken, want het is een leuk onderwerp.
    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker

Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

Bericht van Bakuhatsu ma okt 28, 2013 8:08 pm

Mijn huidige doujinmuziekcollectie, en 't zal niet de laatste update zijn~

Musicz:
    211nafsimreK
    211nafsimreK
    Onsterfelijk

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Crazy lego builder.

Bericht van 211nafsimreK ma nov 04, 2013 5:11 pm

Het moest er vroeg of laat een keer van komen
    Spoiler:

Ze zit er leuk bij zo :)
    Spoiler:
    draakedan
    draakedan

Bericht van draakedan zo feb 16, 2014 8:26 pm

deze kleine Kanako Figuur die ik tijdens tsuna heb gekocht
    kana-chan:
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator

Bericht van Nekotaku ma feb 17, 2014 12:58 am

Wat cool! Dat is een Surfer's Paradise trading figure. Sterk dat je die hier hebt aangetroffen.
    TH-chen
    TH-chen

Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

Bericht van TH-chen ma feb 17, 2014 1:06 pm

Ligt het nu aa nmij of zijn er steeds meer Touhou dingen op Cons.

Eerst was er helemaal niks of je moest kei goed zoeken. Maar nu zie ik best wel veel Touhou op cons

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr sep 22, 2023 9:31 pm