Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+36
Scarlet
Graan
Maribel Hearn
TH-chen
211nafsimreK
Bakuhatsu
draakedan
Reym
TanukiTyfoon
Slaz
RakeStriver
Fuyres
Nickolas⑨
Kip
T
BaksteenComrade
LightSpeedReisen
NekoMithos
Info
Ranfox
Pshycho Maniac
Nekotaku
Sophie
Toumyon
Quwanti
Michiresu
Koishi~
Helepolis
TheScarletDevil
kyr2005
Tanshu
wolfie559
Hakurei Ninja
Rage
Patchouli
Urameshiya
40 plaatsers

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya di jul 10, 2012 4:17 pm

    Mooie figure, en ook heel mooie foto's, T!
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van T di jul 10, 2012 4:44 pm

    Dankjewel, Ura; en daar ben ik het mee eens (het gedeelte over de figure, niet de foto's - die kunnen een stuk beter XD)!

    Overige willekeurige Touhou-aanwinsten~

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Gc6Nz
    Youmu!

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 QB3Lr
    Meer Youmu.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Oiaqj
    CD's!

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 WA1cO
    Mysterieus Touhou-kaartspel.


    Laatst aangepast door T op za okt 13, 2012 8:18 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku wo jul 25, 2012 11:24 pm

    Tijd voor nog eens een update!

    Deze vrolijke paraplu lag op me te wachten bij het postkantoor:
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120628210044.th

    Opnieuw een knap werkje van Griffon, al heeft m'n Kogasa iets meer te lijden van onvolkomenheden dan de bijna perfecte Hina die ik daarvoor geleverd kreeg. Maar eigenlijk valt dit enkel op als je er zowat met je neus tegen hangt.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120629161605.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120629161628.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120629161421.th

    Verder vervolledig ik m'n "officiële" Touhou printwork collectie door toevoeging van Seasonal Dream Vision. Blij dat ik 'm nog aan een goede prijs heb kunnen krijgen, want op veel sites begint deze wat duurder uit te vallen. Het is een prachtige release, en dit exemplaar is in prima staat.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120705224241.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120705224327.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120705224352.th Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120705224517.th

    En dan vandaag binnen gekregen: volumes 2 en 3 van Strange and Bright Nature Deity en volumes 1 tot en met 3 van Oriental Sacred Place. Het eerste volume van SaBN was uitverkocht op CDJapan en ze krijgen geen nieuwe stock binnen, dus laat ik dat via ccMELON van de Japanse Amazon komen... samen met nog een paar andere dingen.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120725222315.th

    Wat ik ook zeker moet tonen zijn twee aardigheidjes die ik van Michi en Tanshu heb gekregen. Michi beloonde me met deze kero-kero toen ik 'r exemplaar van SoPM overhandigde:
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120623095421.th

    En Tanshu gaf me op AtsusaCon deze prachtige mini-Hina!
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120718004226.th

    Bedankt, Michi en Tanshu! Jullie cadeautjes staan vrolijk naast elkaar. Ze zijn me ontelbaar meer waard dan eender welke Griffon figure.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya do jul 26, 2012 10:01 am

    Ik ben een beetje jaloers op je Kogasa, Neko! Een klein beetje. Een heel klein beetje.

    Je Seasonal Dream Vision ziet er inderdaad nog keurig uit. In betere staat dan die van mij. ^^;
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van BaksteenComrade do aug 16, 2012 10:34 pm

    EN TOEN WAS DE BEFAAMDE PSOTBODE WEER EENS AAN DE DEUR. all caps

    random extra doosje.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120816_212836
    O_O THAT BOX
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120816_220834
    O_O THAT FIG <3
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 20120816_220908

    kenelijk zijn gues q doosjes wat beter dan griffon tegenhangers kwa uitstraling en kwaliteit.

    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku vr aug 17, 2012 2:36 am

    Prachtige fig, Omekeki! Die Ques-Q Alice steekt me ook al lang de ogen uit... Al m'n figures zijn van Griffon, maar voor Alice zou ik zeker een uitzondering maken. Ik hoop dat 'r pose bestand is tegen leaning, though.
    De dolls zijn trouwens geweldig. Als je ze wat spreid, kan deze setup heel wat ruimte vullen.
    avatar
    BaksteenComrade
    Opperbevelhebber op de Oceaan van Hakugyokuro


    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Secret letter (W)

    Bericht van BaksteenComrade di sep 25, 2012 11:42 pm

    Zielig klein eenzaam paketje binnen gekomen.

    :3
    RAN!!!!!!!!!!!!
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 2012-09-25223446

    Oortjes :3
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 2012-09-25223538[img][/img]
    OorPLUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Youmu!!!!!!!!!!!! met Ran hoed.
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 2012-09-25223612

    Fumo's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 2012-09-25223505
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya ma okt 08, 2012 9:00 pm

    Vandaag kwam mijn langverwachte doos met dingen uit Japan die ik zelf niet meer mee kon nemen. Voorzien van een mooie stempel dat het vrijgesteld van belasting was. Ik ken de regels niet precies, maar hier was ik erg blij mee. :D

    Hoe dan ook, in die doos zaten (onder andere) bijna alle Touhou-aankopen die ik sinds oktober 2011 gedaan had. Helaas hadden hebben twee CD-hoesjes (ondanks dat ik ze extra verpakt had) een barstje opgelopen, maar verder heeft alles netjes de bootreis overleefd.

    Geen nieuwe aanwinsten maar oude dus, maar omdat ik ze zo lang niet gezien had heb ik er toch een paar foto's van gemaakt.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Img_8817
    De inhoud van de doos. Of in elk geval het Touhou-gedeelte ervan. Ik denk niet dat er iemand geinteresseerd zou zijn in sociologische of taalkundige literatuur, of mijn stapels aantekingen die ook in die doos zaten.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Img_8818
    Eindelijk al m'n Touhouliteratuur op 1 plaats. M'n verzameling is soort van bijna compleet, maar Eastern and Little Nature Deity zal waarschijnlijk voor altijd blijven ontbreken. Te zeldzaam geworden en te duur. ^^;

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Img_8819
    Ook al m'n Touhou CD's, CD-ROMs en DVD's zijn nu bijeengebracht in deze... Touhou-toren.
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku di okt 09, 2012 4:57 pm

    Wooow, prachtig Ura!
    Echt wel blij dat het allemaal is aangekomen. Gebarsten CD cases heb ik ook vaak last van met bestellingen van Rakuten die niet in een kartonnen doos zitten. Gewoon een hoop lege cases kopen en vervangen. Dan ziet het er weer allemaal perfect in orde uit.

    Eén centrale plek voor m'n Touhou spullen is ook nog iets waar ik werk van wil maken. Die yukkuri Reimu daar bovenaan maakt het echt wel af :D
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Slaz do nov 29, 2012 4:03 pm

    Ik heb gisteren net mijn eerste aanwinst in de bus gehad, The Embodiment of Scarlet Devil.

    Hij komt van Mandarake Nakano, omdat die nieuwe exemplaren in de aanbieding hadden.

    En inderdaad, die collectie van Urameshiya is om jaloers van de worden. :O

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Eosd1Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Eosd2
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Nekotaku wo jul 31, 2013 12:08 pm

    Het is op zich niet 100% een Touhou aanwinst, maar ik ben zo blij dat ik ze toch even wil tonen... M'n elektrische viool met Hina logo:
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 G9vq
    Ik ga de viool dan ook "Hina" als naam geven. Tijd om Touhou arranges te gaan oefenen!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Urameshiya wo jul 31, 2013 12:43 pm

    ^Oooh, eindelijk is ie er dan! Veel succes met oefenen!
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van TanukiTyfoon wo jul 31, 2013 3:11 pm

    Nekotaku schreef:Het is op zich niet 100% een Touhou aanwinst, maar ik ben zo blij dat ik ze toch even wil tonen... M'n elektrische viool met Hina logo:
    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 G9vq
    Ik ga de viool dan ook "Hina" als naam geven. Tijd om Touhou arranges te gaan oefenen!

    je dikke HD foto duurt half uur om te laden fijn...
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Rage wo jul 31, 2013 7:04 pm

    Design ziet er wel heel mooi uit.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van T wo jul 31, 2013 8:37 pm

    Ze is prachtig, Neko!

    Gesponsorde inhoud


    Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien! - Pagina 9 Empty Re: Laat iedereen je nieuwste Touhou-aanwinsten zien!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 5:43 am