Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
Pshycho Maniac
Urameshiya
Tanshu
TheScarletDevil
wolfie559
Quwanti
10 plaatsers

    東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    LightSpeedReisen
    LightSpeedReisen
    Hemelbewoner


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : De meeste onopvallende main-character ooit zijn.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van LightSpeedReisen za dec 10, 2011 11:53 am

    Ik wil dat boek ' ^' ^^;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya wo jan 18, 2012 5:18 pm

    Als je in december een boek aankondigt dat je in januari wilt gaan verkopen, zou je toch haast denken dat het op dat moment al bijna af is. Maar niets blijkt minder waar!

    Er gingen al een aantal dagen geruchten over rond, maar zojuist is officieel bekend geworden dat 'wegens omstandigheden' de release naar een nader te bepalen datum in maart verplaatst is. Hoe het mogelijk is om dat een week voor de oorspronkelijke releasedatum nog aan te kondigen is mij een raadsel, maar bij Ichijinsha kan het dus.

    *is hier NIET blij mee* --;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya do jan 26, 2012 3:39 am

    Volgens Amazon is de nieuwe releasedatum 31 maart. Of dat klopt is nog niet bevestigd, maar aangezien ze het de vorige keer ook goed hadden, lijkt het me redelijk betrouwbaar. Nu maar hopen dat ze het niet nog een keer uitstellen.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Quwanti wo feb 15, 2012 12:00 am

    Ah, de dag komt wel steeds dichterbij. Wel jammer dat de release datum is uitgesteld. ^^;

    Is er nog ergens nieuwe informatie opgedoken waar de westerse fans niets vanaf weten?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya wo feb 15, 2012 1:29 am

    ^Helaas niets noemenswaardigs. De releasedatum is nog steeds een beetje onduidelijk. Amazon zegt nog steeds 31 maart, terwijl op de site van Ichijinsha nu 30 maart staat. Maar daar staat ook nog steeds bij dat de datum nog niet bepaald is. ^^;
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Quwanti di maa 06, 2012 4:05 pm

    En nogmaals is de datum verschoven. ^^;
    Dit maal naar 25 april.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya di maa 06, 2012 4:19 pm

    Als dit maar geen tweede Kourindou wordt... --;

    Ik vraag me af of er een of ander probleem is bij het drukken, of dat ZUN z'n deadlines gewoon niet haalt. Aangezien ze bij de eerste aankondiging in december inzetten op een release in januari, had het me niet vreemd geleken als op dat moment het grootste deel van het werk al gedaan was, maar blijkbaar lag dat toch anders. ^^;
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Quwanti ma maa 26, 2012 10:09 pm

    Er is wat info uitgelekt over dit nieuwe boek door iemand die bij de uitgever werkt.
    Allereerst dit plaatje:
     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 110
    en dit:
     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 111

    Hier is de link: http://blog.livedoor.jp/geek/archives/51329788.html (NSFW)

    Ik weet niet wat er nog meer op staat, misschien weet Ura of Hakurei Ninja dat? ^^;
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya di maa 27, 2012 3:56 am

    Quwanti schreef:Er is wat info uitgelekt over dit nieuwe boek door iemand die bij de uitgever werkt.
    Allereerst dit plaatje:

    en dit:

    Hier is de link: http://blog.livedoor.jp/geek/archives/51329788.html (NSFW)

    Ik weet niet wat er nog meer op staat, misschien weet Ura of Hakurei Ninja dat? ^^;
    De illustraties zien er goed uit, ben echt benieuwd naar de rest!

    En nouja, 'uitgelekt' lijkt me niet helemaal het goeie woord. Het is bewust naar buiten gebracht door de uitgever, omdat we nu al zo'n tijd op dat boek zitten te wachten maar nog steeds niet goed weten waar het over gaat.

    Het is voornamelijk een reclamepraatje, maar hieronder even de belangrijkste informatie op een rijtje:
    • Het boek draait om een driegesprek tussen Kanako, Byakuren en Miko.
    • Die drie vertellen vanuit hun eigen perspectief over Gensokyo en de buitenwereld, over nieuwe youkai en oude.
    • Ze zijn bij elkaar gekomen omdat Akyuu meer van deze nieuwkomers wilde weten, en dus aan Marisa gevraagd heeft om ze te gaan halen.
    • De informatie in het boek is nog niet vastgelegd in Akyuu's geschiedenisboek (Gensokyo Engi), vandaar dat er allerlei extra bronnen zoals krantenartikelen tussen zitten [die Akyuu waarschijnlijk verzameld heeft om later in een volgende editie van haar geschiedenisboek te verwerken?].
    • Het initiatief voor het boek kwam van de uitgever, maar zoals altijd was het plan na een aantal zuipsessies vergaderingen met ZUN onherkenbaar veranderd.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya ma apr 09, 2012 12:23 am

    Het valt blijkbaar niet mee. De releasedatum is van 25 april veranderd naar 27 april. Ze zullen de tijd wel hard nodig hebben. --;
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Quwanti ma apr 09, 2012 12:48 am

    Gelukkig geen maand vertraging. ・3・
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya wo apr 18, 2012 2:35 pm

    Het wachten is bijna voorbij, en zo te zien gaat het nu toch echt uitkomen! :D

    Aan dit plaatje te zien zijn ze nu namelijk wel voorbij het stadium waar er nog veel kans op uitstel is. :)
     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 56300510

    Michiresu
    Michiresu
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : KeroPero

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Michiresu wo apr 18, 2012 7:59 pm

    '^' michi wil dat boek
    Maar michi zal het nooit in handen kunnen krijgen *sadface*
    Nekotaku
    Nekotaku
    Moderator


    Leeftijd : 38
    Speciale vermogens : Kan in het binair tellen tot 10

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Nekotaku wo apr 18, 2012 8:15 pm

    Waarom niet, Michi? De meeste Touhou print works kan je nog altijd redelijk vlot krijgen. Als je tweedehands niet erg vindt, bovendien redelijk betaalbaar. Behalve Eastern and Little Nature Deity, die is onvindbaar tenzij je er rond de 100 euro voor wil afdokken.

    Ura, wel effe een vraagje... Worden die boeken nog altijd gedrukt? Ik ken een eBay seller die redelijk wat Touhou printworks heeft, en zich precies altijd opnieuw weet te bevoorraden. Wat ik er heb gekocht lijkt helemaal in orde, maar ik ben nogal paranoïde qua bootlegs.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Urameshiya do apr 19, 2012 1:29 am

    Nekotaku schreef:Ura, wel effe een vraagje... Worden die boeken nog altijd gedrukt? Ik ken een eBay seller die redelijk wat Touhou printworks heeft, en zich precies altijd opnieuw weet te bevoorraden. Wat ik er heb gekocht lijkt helemaal in orde, maar ik ben nogal paranoïde qua bootlegs.
    Ja hoor. Volgens mij worden ze allemaal (behalve Eastern and Little Nature Deity, zoals je zegt) nog continue herdrukt. Als ze verder qua kwaliteit (en qua prijs) in orde lijken, zou ik geen reden kunnen bedenken om die ebayer niet te vertrouwen.

    Gesponsorde inhoud


     東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism - Pagina 2 Empty Re: 東方求聞口授 ~ Symposium of Post-mysticism

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 2:44 pm