Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+6
wolfie559
Nekotaku
Urameshiya
OkashiiKisei
Pshycho Maniac
Tanshu
10 plaatsers

    Anime Tenchou x Touhou Project

    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Anime Tenchou x Touhou Project - Pagina 2 Empty Re: Anime Tenchou x Touhou Project

    Bericht van TanukiTyfoon do sep 24, 2015 6:56 pm

    Urameshiya schreef: de 'film' waar we het in dit topic over hebben is niet meer dan een forse PV van een minuut of 10, met nauwelijks verhaal.

    is die volledige versie ooit ergens verschenen want ik heb hem nog steeds niet gezien?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime Tenchou x Touhou Project - Pagina 2 Empty Re: Anime Tenchou x Touhou Project

    Bericht van Urameshiya do sep 24, 2015 7:52 pm

    Dat is een goeie vraag! Ik was het bestaan van dit filmpje alweer helemaal vergeten eigenlijk, maar volgens de Nico Nico-encyclopedie is er in elk geval nooit een DVD of BD van uitgebracht. Ik denk dus dat we de volledige versie nooit te zien zullen krijgen.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Anime Tenchou x Touhou Project - Pagina 2 Empty Re: Anime Tenchou x Touhou Project

    Bericht van TH-chen di okt 06, 2015 5:38 pm

    Het is zo ver! Eindelijk krijgt deze mythe zijn einde!

    Er is een publieke release aangekondigd van:

    ANIME TENCHOU X TOUHOU PROJECT!

    PRAISE THE HEAVENS!!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime Tenchou x Touhou Project - Pagina 2 Empty Re: Anime Tenchou x Touhou Project

    Bericht van Urameshiya di okt 06, 2015 8:01 pm

    Uh, wauw, na 5 jaar opeens een release? Dat is eh, mooi op tijd. 

    Ik vraag me wel af in wat voor vorm ze het gaan doen. Een commerciële DVD/Blu-Ray-release kan immers alleen maar met ZUNs toestemming.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Anime Tenchou x Touhou Project - Pagina 2 Empty Re: Anime Tenchou x Touhou Project

    Bericht van Quwanti wo okt 07, 2015 3:56 pm

    Ik was al op zoek naar dit topic.

    Hier is de cover.

    "It's also scheduled to air in Japan cinemas on next Sunday, October 11th starting at 3:00 PM in Japan."
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Anime Tenchou x Touhou Project - Pagina 2 Empty Re: Anime Tenchou x Touhou Project

    Bericht van Urameshiya wo okt 07, 2015 8:53 pm

    Quwanti schreef:
    Hier is de cover.
    Weet je zeker dat dat de cover van de nieuwe release is? Het ziet er meer uit als een (art) book.

    Gesponsorde inhoud


    Anime Tenchou x Touhou Project - Pagina 2 Empty Re: Anime Tenchou x Touhou Project

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 12:59 pm