Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
TH-chen
Reym
Princess Sylvysprit
Tritium
T
Kazatski
Ranfox
Scarlet
Rage
TanukiTyfoon
Hakurei Ninja
Pshycho Maniac
AseliaNL
Urameshiya
18 plaatsers

    Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya do nov 10, 2016 6:36 pm

    Geen zorgen hoor, ik zal van het weekend het een en ander herstellen en kijken naar een leuke manier om mensen zelf skins te laten switchen.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TH-chen vr nov 11, 2016 10:10 am

    Toch even een serieuze fout melden bij het forum.
    In Microsoft Edge kan ik niet scrollen als ik op een specifieke post/comment uit kom. Als ik het van de url af haal dan weer wel. Waarschijnlijk is dit echt alleen in Edge want Edge :P
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TanukiTyfoon vr nov 11, 2016 2:37 pm

    sorry kan de comment niet lezen door die stomme pedals maar wie de fuck gebruikt er dan ook microsoft edge
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TH-chen vr nov 11, 2016 3:37 pm

    TanukiTyfoon schreef:sorry kan de comment niet lezen door die stomme pedals maar wie de fuck gebruikt er dan ook microsoft edge

    Grappig dat je jouw mening geeft terwijl je zegt het niet te kunnen lezen door de web feature.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya vr nov 11, 2016 6:18 pm

    TH-chen schreef:Toch even een serieuze fout melden bij het forum.
    In Microsoft Edge kan ik niet scrollen als ik op een specifieke post/comment uit kom. Als ik het van de url af haal dan weer wel. Waarschijnlijk is dit echt alleen in Edge want Edge :P
    Dat is onhandig, maar ik vrees dat het een forumotion dingetje is en niet een tvh dingetje. Beste advies is inderdaad een andere browser te gebruiken...
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Princess Sylvysprit zo nov 13, 2016 1:30 pm

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 D051e61e05274500e391a1b430a362d3
    Help! Ik ben in het vreemde universum beland waarin het forum half Sakura Trick is en half tweehau!
    Dit is het universum waar Reimu een crush op Yuu heeft en het wint van Haruka, dit is niet goed voor de wereldbalans!
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya zo nov 13, 2016 1:47 pm

    Geen zorgen, dit is gewoon de tijdelijke perfect cherry blossom editie van het forum. Zo kan men in elk geval ongestoord over Touhou posten terwijl ik het een en ander opgraaf dat nodig blijkt te zijn om de oude en inferieure skin te herstellen voor wie daar behoefte aan heeft.
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van redtails zo nov 13, 2016 4:06 pm

    het roze is mooi, vind ik <3
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Rage zo nov 13, 2016 4:07 pm

    Als we toch terug gaan naar de Touhou look, misschien tijd om het eens wat te updaten?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya ma nov 14, 2016 12:18 am

    Rage schreef:Als we toch terug gaan naar de Touhou look, misschien tijd om het eens wat te updaten?
    Heb je iets specifieks in gedachten?
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van T ma nov 14, 2016 12:37 pm

    Ik mis de superieure banner/icoontjes. ;_;
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Princess Sylvysprit ma nov 14, 2016 3:45 pm

    T schreef:Ik mis de superieure banner/icoontjes. ;_;
    Same T...same...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya ma nov 14, 2016 6:36 pm

    Ik ook, maar al die mensen die hier eigenlijk toch nooit meer over Touhou posten willen graag dat het een Touhou forum blijft...
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Manfred ma nov 14, 2016 11:47 pm

    Ik heb nog wel recht van spreken, denk ik. Kan de robot die de voornaam van Yakumo verhaspelt tot Shizuku-chan s.v.p. verwijderd worden?  Ik kan haar momenteel namelijk niet behoorlijk posten in het topic "Afgeprijsde figurines".
    Yukari
    Yukari
    Maker van Voedsel Dat Eruit Ziet Alsof Je Er Dood Van Gaat, Aldus UNOwen


    Leeftijd : 25
    Speciale vermogens : (Matcha)baksels.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Yukari di nov 15, 2016 9:59 pm

    Ja maar... Shizuku-chan!

    Gesponsorde inhoud


    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 3 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 10:11 pm