Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
TH-chen
Reym
Princess Sylvysprit
Tritium
T
Kazatski
Ranfox
Scarlet
Rage
TanukiTyfoon
Hakurei Ninja
Pshycho Maniac
AseliaNL
Urameshiya
18 plaatsers

    Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Ranfox zo sep 27, 2015 5:23 pm

    Kazatski schreef:Het zal vast aan mij liggen maar ik vind eigenlijk dat hij wat traag gaat. Je kunt hem trouwens stilzetten door er met je muis op te gaan staan.

    Wow, hoe kun jij het te traag vinden? Met scrollen is het nu al erg pixelig waardoor het imo niet fijn leest. Dat trucje van stilzetten met de muis ken ik, maar dat leest al helemaal niet fijn.
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Scarlet zo sep 27, 2015 5:31 pm

    Ranfox schreef:
    Urameshiya schreef:
    Kely Scarlet schreef:Ik vroeg me eigenlijk 1 ding af! Op de portaal pagina staat een mooie nieuws scroller. Wordt deze ook wel eens voorzien van nieuwe info? Momenteel komt natuurlijk de achtergrond en banner niet meer overeen met wat het was (dit ter zeiden natuurlijk), maar naar mijn weten veranderd deze niet veel. Is dat ook misschien een idee? Deze afentoe weer te vernieuwen?
    M-maar... heb je wel eens verder gelezen dan het allereerste bericht dat langskomt? Er zitten namelijk berichten tussen over de Renaissancemaand en over Yuyukamp van afgelopen maand. Het is dus best wel up-to-date!
    Persoonlijk vind ik die banner net wat te snel scrollen om het comfortabel te lezen. Daardoor sla ik em vaak over qua inhoud. Is het mogelijk dat deze iets rustiger scrolt?

    D scroll maakt het me vaak moeilijk om te lezen ja. Maar aangezien de eerste tijd als maar hetzelfde staat, ga je niet lang wachten tot nieuwe nieuwtjes in mijn ogen.
    Maybe als het tempo wat verlaagt is...


    Edit. Nu zie ik pas dat er echt iets anders staat. Naar mij gevoel was dat niet zo toen ik de eerste post maakte...
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TanukiTyfoon zo sep 27, 2015 7:37 pm

    het viel me net op dat bij de profile pagina nog steeds een text veld is voor MSN messenger dat lijkt me een beetje overbodig tegenwoordig.

    er staan ook een aantal dingen waar ik niet eens van weet wat het zijn zoals ICQ-nummer:
    of AIM-naam maar het zal wel ergens goed voor zijn
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya zo sep 27, 2015 7:55 pm

    Ik heb de scrollsnelheid eens wat verlaagd. Kijk maar eens een tijdje hoe dit bevalt! Als het nu te langzaam is kan ik het uiteraard altijd weer hoger zetten.

    TanukiTyfoon schreef:het viel me net op dat bij de profile pagina nog steeds een text veld is voor MSN messenger dat lijkt me een beetje overbodig tegenwoordig.

    er staan ook een aantal dingen waar ik niet eens van weet wat het zijn zoals ICQ-nummer:
    of AIM-naam maar het zal wel ergens goed voor zijn
    Dat is geen grafische fout, Tanuki, en hoort dus niet op dit topic thuis. Ik waardeer suggesties ter verbetering van het forum, maar we weten allebei dat je nu puur post om het posten, en dat waardeer ik eigenlijk iets minder.

    Om te voorkomen dat je alsnog een nieuw topic gaat maken voor iets onbenulligs als dit heb ik ICQ, AIM en MSN onzichtbaar gemaakt. Speciaal voor jou.

    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Ranfox zo sep 27, 2015 9:33 pm

    Urameshiya schreef:Ik heb de scrollsnelheid eens wat verlaagd. Kijk maar eens een tijdje hoe dit bevalt! Als het nu te langzaam is kan ik het uiteraard altijd weer hoger zetten.

    Ik vind het een hele verbetering zo. Bedankt! :)
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Kazatski di sep 29, 2015 11:12 pm

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 2cfxe7s

    Lijkt me duidelijk wat hier mis is...
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya di sep 29, 2015 11:29 pm

    ^De mini-banner van de Touhou wiki werd gehost op Imageshack, en dat heeft momenteel een storing. Als het goed is komt het op korte termijn weer in orde!
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TanukiTyfoon ma nov 07, 2016 2:54 pm

    die sakura pedals gaan voor alle text langs dat is echt HEEL vervelend.
    T
    T
    Onsterfelijk


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van T ma nov 07, 2016 5:58 pm

    TanukiTyfoon schreef:die sakura pedals gaan voor alle text langs dat is echt HEEL vervelend.

    Dat is geen fout, dat is een feature.
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TanukiTyfoon di nov 08, 2016 11:21 pm

    T schreef:Dat is geen fout, dat is een feature.

    webdesign 101
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Rage wo nov 09, 2016 8:01 pm

    Er is een fout, TvH skin is verdwenen, gelieve deze terug te plaatsen samen met een skin optie voor het tevreden houden van zowel Sakura Trick liefhebbers als Sakura Trick liefhebbers.

    Met een toekomstig plan om meerdere nieuwere skins te maken in geval een nieuwe hype gemaakt wordt.
    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Tritium wo nov 09, 2016 8:14 pm

    Of op z'n minst de optie om een wat hoger contrast te zetten, all deze felle kleuren doen me nogsteeds pijn aan de ogen.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Princess Sylvysprit wo nov 09, 2016 8:35 pm

    Rage schreef:Er is een fout, TvH skin is verdwenen, gelieve deze terug te plaatsen samen met een skin optie voor het tevreden houden van zowel Sakura Trick liefhebbers als Sakura Trick liefhebbers.

    Met een toekomstig plan om meerdere nieuwere skins te maken in geval een nieuwe hype gemaakt wordt.
    Ja dat vind ik ook! Meer Sakura Trick!
    Reym
    Reym
    Kind aan huis in huize Tsukumo


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Fabuleus poseren

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Reym wo nov 09, 2016 8:41 pm

    ik kan het slecht lezen zo, ik hoop dat de vorige skin terugkomt en dat je dan kan kiezen welke skin je kiest ofzo. Agree met Rage.
    TH-chen
    TH-chen
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Slapen op de meest vreemde plekken

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TH-chen do nov 10, 2016 9:32 am

    MAKE TVH GREAT AGAIN

    De glorie van TvH is niet meer wat het geweest is! Terwijl de design wordt geapprecieerd zijn er nog steeds mensen die waarde hechten aan het oude formaat. De veranderingen van TvH gaan te snel! We must build a wall for all other users inside this holy ground!

    Vergeet onze Roots niet, onze liefde voor Sakura Trick! De muziek, de backstory, de characters, de thee drinken, Cirno en het allerbelangrijkste onze leden!!!

    ____ TH-Chen Galv ____

    Minister van Binnenlandse zaken Rage heeft wel gelijk. Terwijl we niet veel nieuwe leden krijgen, ze komen wel. Een google naar Sakura Trick Molgærd komt al hierop uit en dan zien ze dit. Het is best raar om te zeggen vanuit iemand die best vaak niet meer online is maar het beste is dat de interne grappen een aparte optie binnen de site krijgen. Optie bij de user settings of links boven de site zijn mogelijkheden.

    Edit Sakura Trick Molgærd  Wat is dit? Dat heb i ker niet staan. Sakura Trick Molgærd

    S a k u r a   T r i c k - N E D E R L A N D

    Edit 2: Blijkbaar wordt het woord TOU-HOU meteen veranderd naar Sakura Trick, heel grappig.

    Gesponsorde inhoud


    Meld hier (grafische) fouten in het forum! - Pagina 2 Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 11:33 pm