Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Verzoeknummers

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verzoeknummers Empty Verzoeknummers

    Bericht van Urameshiya zo nov 27, 2011 3:08 am

    Wegens het succes van het plaatjestopic van Toumyon, is hier precies hetzelfde idee in een ander jasje!

    In dit topic is het de bedoeling om een bewerking van een bepaalde Touhou-BGM te bestellen van de volgende poster. De volgende poster post hier dan een mooie Youtube-link en vraagt om een nieuwe arrange. Om het interessanter te maken, mag je er een sfeer of genre bij noemen waarin je graag een arrange wilt horen, maar bedenk dat dat het soms heel moeilijk kan maken voor de volgende poster. (Dus probeer het topic niet te vermoorden met een onmogelijk verzoek. ^^;)

    Van de volgende poster wil ik graag een mysterieus-klinkende arrange van het theme van de eerste stage van TH8, Genshi no yoru/Ghostly Eyes.
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Hakurei Ninja zo nov 27, 2011 1:00 pm

    Hmm... De achtergrond geluiden van deze maken het best mysterieus. En verder ook een mooi arrangement. :)



    andere kandidaten:

    PS: ik had het volgende gepost en dan verwijderd toen ik deze post had gepost.
    Hakurei Ninja schreef:I'm on it

    Please wait warmly until it is ready.
    Omdat het een stuk meer tijd kost om arranges te zoeken dan plaatjes vond ik dat wel redelijk, om 'post clashes' en onnodige moeite te voorkomen. Ik had hem verwijderd in plaats van geëdit omdat de topic anders niet gebumpt wordt. Als andere mensen het ook gaan doen moeten we wel afspreken dat zo'n reservatie maar een paar uur geldt, om te voorkomen dat de topic dood gaat.


    En last, maar zeker niet least, mijn verzoeksnummer!
    Ik wil een leuke Bad Apple arrange, maar niet die bekende van Alstroemeria Records of deze met traditionele instrumenten.
    Niet omdat ze niet awesome zijn, maar ik vraag me af welke coole arranges er nog meer zijn. :)
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Urameshiya zo nov 27, 2011 1:48 pm

    Wauw, als dank voor de moeite die je in deze hebt gestopt, en het geslaagde resultaat, krijg je van mij meteen een Bad Apple arrange terug. Niet die bekende, maar wel met stukjes gebaseerd op die bekende. Gewoon om je te pesten.

    Maar een coole arrange is het zonder meer. :)



    Ik wil wel een spectaculaire arrange van Ultimate Truth horen van de volgende poster.

    Wat je zegt over posts reserveren vind ik inderdaad geen slecht idee.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Tanshu wo nov 30, 2011 4:30 pm


    In ieder geval wel indrukwekkend.

    Ik wil graag een leuke arrange van Futatsuiwa from Sado!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Toumyon wo dec 07, 2011 3:59 pm

    Tot nu toe het beste wat je kan vinden op Youtube.
    verder zijn er niet echt van die goeie arranges.

    Je krijgt er twee van me. :)

    een met vocals en een zonder.





    Doe mij maar een goede Techno-achtige arrange van Gensokyo Millenium ~ History of the Moon. (love that theme to death)


    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Urameshiya za dec 10, 2011 3:54 am

    Wat vind je van deze?



    Ik wil wel een rare van Yoshika's thema!
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Toumyon za dec 17, 2011 9:14 pm

    echt wel een rare in mijn mening...mooi en lelijk in mijn oren tegelrijker tijd.
    wat vind jij ervan?



    Doe maar een Trance-achtige arrange van Mokou's thema.

    Bakuhatsu
    Bakuhatsu
    Zilveren Bloemenkijker


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Ik ben sterker dan Cirno

    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Bakuhatsu ma feb 02, 2015 8:46 pm

    Jammer dat dit topic al zo vroeg is gestopt, want dit soort dingen vind ik awesome!

    Hier nog het verzoekje van Toumyon. Immortal Smoke is niet echt herkenbaar, maar het is hoe dan ook een mooi nummer. In het begin hoor je in ieder geval een deel van de bgm, maar de rest doet juist denken aan Voyage 1970 :')


    Ik wil graag horen... Een the Lost Emotion arrange! (Behalve die van ZYTOKINE, want die ken ik al :3)

    Gesponsorde inhoud


    Verzoeknummers Empty Re: Verzoeknummers

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 3:16 pm