Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+14
TH-chen
Reym
Princess Sylvysprit
Tritium
T
Kazatski
Ranfox
Scarlet
Rage
TanukiTyfoon
Hakurei Ninja
Pshycho Maniac
AseliaNL
Urameshiya
18 plaatsers

    Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya wo aug 31, 2011 5:06 pm

    Aangezien dit forum pas net in de lucht is, zou het goed kunnen dat er hier en daar nog wat functies zijn die niet goed werken, en er zouden ook nog wel wat grafische foutjes in de skin kunnen zitten. Mocht je die tegenkomen, meld ze dan vooral hier!

    Ook spelfouten in forumbeschrijvingen of stickies mogen hier gemeld worden. (Ik hoop maar dat dat er niet te veel zijn...)
    AseliaNL
    AseliaNL
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : stare right into your soul

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van AseliaNL di sep 06, 2011 8:40 pm

    hmm zodra ik inlog staan alle subfora op 'gelezen' terwijl er duidelijk nieuwe posts geplaatst zijn
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 06, 2011 8:59 pm

    Profiel -> Voorkeuren

    Allow members to send me private messages :

    Is nog in het engels.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 9:04 pm

    AseliaNL schreef:hmm zodra ik inlog staan alle subfora op 'gelezen' terwijl er duidelijk nieuwe posts geplaatst zijn
    Hmm, is dat elke keer zo of alleen soms? En welke browser gebruik je? Zou het misschien kunnen zijn dat je instellingen voor cookies erg streng zijn? [/vragensalvo]

    Pshycho Maniac schreef:Profiel -> Voorkeuren

    Allow members to send me private messages :

    Is nog in het engels.
    Dat klopt, jammergenoeg, maar dat komt omdat de forumsoftware (nog) niet volledig vertaald is. Er zijn wel meer plaatsen waar vertalingen ontbreken of waar de vertalingen niet helemaal in de haak zijn, maar daar is op dit moment voor mij helaas niets aan te doen. Excuses daarvoor.
    AseliaNL
    AseliaNL
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Leeftijd : 36
    Speciale vermogens : stare right into your soul

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van AseliaNL di sep 06, 2011 9:07 pm

    ik browse met google chrome... heb wel af en toe probs met cache indeed, maar op forums vrijwel nooit
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Hakurei Ninja di sep 06, 2011 9:23 pm

    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Profiel -> Voorkeuren
    Allow members to send me private messages :
    Is nog in het engels.
    Dat klopt, jammergenoeg, maar dat komt omdat de forumsoftware (nog) niet volledig vertaald is. Er zijn wel meer plaatsen waar vertalingen ontbreken of waar de vertalingen niet helemaal in de haak zijn, maar daar is op dit moment voor mij helaas niets aan te doen. Excuses daarvoor.
    Je kan het wel verhelpen door onder Profiel -> Voorkeuren de taal op Engels te zetten, als het je stoort. Dan heb je geen rare of ontbrekende vertalingen meer.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Pshycho Maniac di sep 06, 2011 9:29 pm

    Hakurei Ninja schreef:
    Urameshiya schreef:
    Pshycho Maniac schreef:Profiel -> Voorkeuren
    Allow members to send me private messages :
    Is nog in het engels.
    Dat klopt, jammergenoeg, maar dat komt omdat de forumsoftware (nog) niet volledig vertaald is. Er zijn wel meer plaatsen waar vertalingen ontbreken of waar de vertalingen niet helemaal in de haak zijn, maar daar is op dit moment voor mij helaas niets aan te doen. Excuses daarvoor.
    Je kan het wel verhelpen door onder Profiel -> Voorkeuren de taal op Engels te zetten, als het je stoort. Dan heb je geen rare of ontbrekende vertalingen meer.
    Zo vaak ben ik niet in Profiel -> Voorkeuren.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya di sep 06, 2011 9:44 pm

    AseliaNL schreef:ik browse met google chrome... heb wel af en toe probs met cache indeed, maar op forums vrijwel nooit
    Ik heb het net nog even nagelopen, maar ik zie geen reden waarom het niet gewoon zou werken. Het klinkt heel stom, maar zou je het misschien een paar dagen aan willen kijken om te zien hoe vaak deze fout zich voordoet en onder wat voor omstandigheden?
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van TanukiTyfoon wo sep 23, 2015 7:15 pm

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Untitled_zpsirmnkud5
    de onderkant van de portal pagina sluit niet mooi aan.
    en de banner en achtergrond zijn verandert enzo.
    Rage
    Rage
    Über-Senpai


    Leeftijd : 37
    Speciale vermogens : Diplomatic Immunity

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Rage vr sep 25, 2015 11:48 am

    Er is een grafische fout boven mij.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya vr sep 25, 2015 12:13 pm

    ^^De onderkant van die pagina heeft nooit mooi aangesloten, en zal dat ook niet gaan doen, vrees ik. Ik zou de default hoogte van de chatbox wel aan kunnen passen, maar omdat diezelfde chatboxmodule ook op de TvH-TV-versie van de portal gebruikt wordt zou die dan juist weer lelijker worden.

    ^Geen spam alsjeblieft, Rage!
    Scarlet
    Scarlet
    The Scarlet Devil


    Speciale vermogens : Stickers plakken op alles en iedereen

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Scarlet vr sep 25, 2015 5:05 pm

    Ik vroeg me eigenlijk 1 ding af! Op de portaal pagina staat een mooie nieuws scroller. Wordt deze ook wel eens voorzien van nieuwe info? Momenteel komt natuurlijk de achtergrond en banner niet meer overeen met wat het was (dit ter zeiden natuurlijk), maar naar mijn weten veranderd deze niet veel. Is dat ook misschien een idee? Deze afentoe weer te vernieuwen?
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Urameshiya vr sep 25, 2015 5:55 pm

    Kely Scarlet schreef:Ik vroeg me eigenlijk 1 ding af! Op de portaal pagina staat een mooie nieuws scroller. Wordt deze ook wel eens voorzien van nieuwe info? Momenteel komt natuurlijk de achtergrond en banner niet meer overeen met wat het was (dit ter zeiden natuurlijk), maar naar mijn weten veranderd deze niet veel. Is dat ook misschien een idee? Deze afentoe weer te vernieuwen?
    M-maar... heb je wel eens verder gelezen dan het allereerste bericht dat langskomt? Er zitten namelijk berichten tussen over de Renaissancemaand en over Yuyukamp van afgelopen maand. Het is dus best wel up-to-date!
    Ranfox
    Ranfox
    Plaatselijke yama


    Leeftijd : 34
    Speciale vermogens : Power of Fluffyness =3=

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Ranfox za sep 26, 2015 1:39 pm

    Urameshiya schreef:
    Kely Scarlet schreef:Ik vroeg me eigenlijk 1 ding af! Op de portaal pagina staat een mooie nieuws scroller. Wordt deze ook wel eens voorzien van nieuwe info? Momenteel komt natuurlijk de achtergrond en banner niet meer overeen met wat het was (dit ter zeiden natuurlijk), maar naar mijn weten veranderd deze niet veel. Is dat ook misschien een idee? Deze afentoe weer te vernieuwen?
    M-maar... heb je wel eens verder gelezen dan het allereerste bericht dat langskomt? Er zitten namelijk berichten tussen over de Renaissancemaand en over Yuyukamp van afgelopen maand. Het is dus best wel up-to-date!
    Persoonlijk vind ik die banner net wat te snel scrollen om het comfortabel te lezen. Daardoor sla ik em vaak over qua inhoud. Is het mogelijk dat deze iets rustiger scrolt?
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Kazatski za sep 26, 2015 2:23 pm

    Ranfox schreef:
    Urameshiya schreef:
    Kely Scarlet schreef:Ik vroeg me eigenlijk 1 ding af! Op de portaal pagina staat een mooie nieuws scroller. Wordt deze ook wel eens voorzien van nieuwe info? Momenteel komt natuurlijk de achtergrond en banner niet meer overeen met wat het was (dit ter zeiden natuurlijk), maar naar mijn weten veranderd deze niet veel. Is dat ook misschien een idee? Deze afentoe weer te vernieuwen?
    M-maar... heb je wel eens verder gelezen dan het allereerste bericht dat langskomt? Er zitten namelijk berichten tussen over de Renaissancemaand en over Yuyukamp van afgelopen maand. Het is dus best wel up-to-date!
    Persoonlijk vind ik die banner net wat te snel scrollen om het comfortabel te lezen. Daardoor sla ik em vaak over qua inhoud. Is het mogelijk dat deze iets rustiger scrolt?
    Het zal vast aan mij liggen maar ik vind eigenlijk dat hij wat traag gaat. Je kunt hem trouwens stilzetten door er met je muis op te gaan staan.

    Ook valt het mij op dat er soms helemaal niks meer te lezen is (dat hij leeg is), maar ik weet niet of daar iets aan gedaan kan worden of dat dat een fout in het forum zelf is.

    Gesponsorde inhoud


    Meld hier (grafische) fouten in het forum! Empty Re: Meld hier (grafische) fouten in het forum!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 7:26 pm