Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Pshycho Maniac
Toumyon
Pyonta-kun
7 plaatsers

    [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Sophie ma nov 21, 2011 6:56 pm

    Leuk initiatief Pyon!
    Uiteraard doe ik ook mee, ik heb alleen geen OC, nooit behoefte aan gehad om OC's te maken maar wie weet dat ik het in de toekomst nog wel een keertje doe.
    Voorlopig gebruik ik dan maar een supercoole bestaande Touhou, Chiyuri!
    De meeste van jullie zullen haar misschien niet kennen, je kan een beetje googlen over haar geschiedenis als je wilt, maar ik heb de belangrijkste informatie voor de RP hier onder beschreven.

    Naam: Chiyuri Kitashirakawa

    Leeftijd: 15

    Ras: Mens

    Krachten: Artificial Magic

    Uiterlijk: Blond haar in staartjes, iets te klein sailor uniform, gele ogen.
    Overige informatie: Sinds Yumemi ontslagen is op de Universiteit waar Chiyuri haar assisteerde zijn ze allebei teruggekeerd naar Gensokyo.
    Ondertussen is er een heleboel tijd voorbij en is Chiyuri nu zelf rond aan het reizen door Gensoyko. Dit kwam omdat ze verder Yumemi niet meer kon assisteren en ze zich verveelde. Ze heeft besloten langs Reimu te gaan om te kijken of Ruukoto (een maid die destijds voor Reimu was gebouwd door Yumemi) er nog is. Ze was van plan daarna naar the Forest of Magic te gaan om te kijken of Mimi-chan nog bij Marisa lag, maar eigenlijk kan het haar niet zoveel schelen wat ze vind of wat ze doet.
    Chiyuri is een baldadig meisje dat doet waar ze zin in heeft, maar uiteindelijk bedoelt ze het goed.
    Stiekem verlangt ze al een tijdje naar gezelschap, na al dat gereis in haar eentje.


    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Tohochiyuri
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van kyr2005 di nov 22, 2011 1:05 pm

    Ik heb mijn eerste post bewerkt. Ik heb de "trek tocht" verduidelijkt. Ik hoop dat dit geen probleem is ・3・
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Toumyon wo nov 23, 2011 4:39 pm

    Pyon, ik had dus gezien dat je er niet zo voor bent voor muziek om sfeer te brengen.

    ik zal het niet veel doen en als ik het doe zal ik het wel in spoiler zetten.
    en wat dacht je van het plaatje, mag dat?

    Kan niet wachten tot het verhaal zich verder speelt in The forest of magic.
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Sophie wo nov 23, 2011 5:07 pm

    Toumyon schreef:Pyon, ik had dus gezien dat je er niet zo voor bent voor muziek om sfeer te brengen.

    ik zal het niet veel doen en als ik het doe zal ik het wel in spoiler zetten.
    en wat dacht je van het plaatje, mag dat?

    Kan niet wachten tot het verhaal zich verder speelt in The forest of magic.

    Ik snap pyon's punt wel,
    en ik denk dat je het beste alles dan inderdaad in spoiler tags kunt zetten.
    Sowieso kun je gewoon de url van de vid posten in plaats van de hele vid ^^;

    Qua plaatje.. Misschien ligt het aan mij, maar het voegt voor mij geen waarde toe aan het verhaal.
    Sowieso horen plaatjes van OC's / characters in je beschrijving thuis in dit topic, RP is eigenlijk alleen text..

    Wel cool geschreven btw! :3
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van kyr2005 wo nov 23, 2011 5:53 pm

    Toumyon schreef:Pyon, ik had dus gezien dat je er niet zo voor bent voor muziek om sfeer te brengen.

    ik zal het niet veel doen en als ik het doe zal ik het wel in spoiler zetten.
    en wat dacht je van het plaatje, mag dat?

    Kan niet wachten tot het verhaal zich verder speelt in The forest of magic.
    Ik vond het geniaal hoor xD
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Toumyon wo nov 23, 2011 6:06 pm

    Nou toch bedankt hoor Skip & kyr, ik doe me best. :D
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Urameshiya ma dec 05, 2011 3:09 pm

    Pyonta, ik neem aan dat je het druk hebt, maar heb je misschien een indicatie van wanneer de RP weer verder gaat? ^^;
    Sophie
    Sophie
    Schepper van de Zittende Dame


    Leeftijd : 106
    Speciale vermogens : 132 woorden per minuut typen

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Sophie ma dec 05, 2011 3:48 pm

    Oh, hij zei dat hij vanavond wilde posten ^^;
    We hadden het nogal druk met sinterklaas enzo -shot-
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van wolfie559 di jan 10, 2012 10:26 pm

    euhm... sorry dat ik zo laat pas iets zeg maar.... ik weet ni zo goed wat te typen
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Toumyon di jan 24, 2012 9:36 pm

    uhm, dit topic sterft ook zoon beetje...daarom post ik er nu even wat leven in om te zeggen dat de mensen wakker moeten worden.
    kyr2005
    kyr2005
    Gold Amiibo King


    Leeftijd : 30
    Speciale vermogens : Het ongelofelijke vermogen om slecht te zijn in touhou!

    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van kyr2005 wo jan 25, 2012 1:22 am

    Toumyon schreef:uhm, dit topic sterft ook zoon beetje...daarom post ik er nu even wat leven in om te zeggen dat de mensen wakker moeten worden.
    Ik had er voor gezorgd dat wolfie nog is posten maar meer kan ik ook niet doen ^^'

    Gesponsorde inhoud


    [Open RP] De weg naar human village (discussie) - Pagina 2 Empty Re: [Open RP] De weg naar human village (discussie)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 8:30 am