Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

TvH formaat Avatars

Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

TvH formaat Avatars Empty TvH formaat Avatars

Bericht van Toumyon vr nov 11, 2011 12:08 pm

Ik ben niet de artiest van deze Avatars maar heb ze wel op formaat gezet.

Je mag altijd deze Avatars gebruiken op TvH,zonder mij krediet te geven,maar mocht je het ergens anders gebruiken,vind ik wel dat ik krediet verdien!
    Je mag ze ook aanpassen om text toe te voegen of het dergelijken,ik verdien nog altijd een kleine aantal krediet,maar dat telt alleen buiten TvH gebruik.

Natuurlijk verdient/verdienen de artiest/artiesten het meeste krediet,en ik er maar klein aantal van.(5%)

en voordat je het vraagt,nee...ik weet niet de naam van de artiest die deze images heeft gemaakt.

Spoiler:

Enjoy.
    en als er vragen over zijn,laat het gerust weten.

EDIT:het lijkt erop dat toch sommigen images nog te groot zijn,maar dit probleem kan simpel gefixed worden door de image op Paint of Photoshop te plakken en saven als JPEG,om de grote van de file te verkleinen.

Laatst aangepast door Toumyon op za nov 12, 2011 11:15 am; in totaal 2 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

TvH formaat Avatars Empty Re: TvH formaat Avatars

Bericht van Pshycho Maniac vr nov 11, 2011 12:14 pm

Awesome.
    Maar ik ben nu nog even blij met mijn eigen avatar.

Het laat echt mijn personlijkheid zien.
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya vr nov 11, 2011 12:21 pm

Ooh, mooi gedaan. Nu snap ik waarom je het daarstraks over de maximumgrootte had...

Tsja, ik zou ze graag als standaardavatargalerij uploaden, maar zonder toestemming van de oorspronkelijke tekenaars is dat natuurlijk lastig. Het zijn wel stuk voor stuk mooie plaatjes die je gebruikt hebt trouwens.

(Maar als ik heel eerlijk mag zijn vind ik eigenlijk niet dat je anderen kunt vragen jou te crediten als je zelf de oorspronkelijke tekenaars niet credit.)
    Toumyon
    Toumyon

Bericht van Toumyon vr nov 11, 2011 12:34 pm

Urameshiya schreef:(Maar als ik heel eerlijk mag zijn vind ik eigenlijk niet dat je anderen kunt vragen jou te crediten als je zelf de oorspronkelijke tekenaars niet credit.)

Ik vond het ook vrij lullig dat er niks bij stond,als ik toch de tekenaars naam vind zal ik het toch melden om de tekenaar krediet te geven.

en ik claim deze avatars niet als "mijn" ik claim het formaat maken en dat is alles.

Mocht men deze avatars op andere plaatsen gebruiken,vergeet niet te zeggen dat ik niet de artiest ben,enkel de formaat maker.
    De artiest verdient nog altijd het meestal aantal krediet,ik een klein portie ervan!(5%)

Laatst aangepast door Toumyon op za nov 12, 2011 11:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Bericht van Urameshiya vr nov 11, 2011 12:37 pm

Toumyon schreef:en ik claim deze avatars niet als "mijn" ik claim het formaat maken en dat is alles.
    Nee, dat begreep ik inderdaad wel. Als je de oorspronkelijke (volledige) afbeeldingen ergens hebt, moet het wel mogelijk zijn om van op z'n minst een deel van de afbeeldingen de tekenaar terug te vinden hoor, denk ik.
    Toumyon
    Toumyon

Bericht van Toumyon vr nov 11, 2011 12:45 pm

Urameshiya schreef:Nee, dat begreep ik inderdaad wel. Als je de oorspronkelijke (volledige) afbeeldingen ergens hebt, moet het wel mogelijk zijn om van op z'n minst een deel van de afbeeldingen de tekenaar terug te vinden hoor, denk ik.

Helaas.
    er staat helemaal niks. :(

Mocht er iemand toch de naam van de artiest vinden,laat het ons horen.
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

Bericht van Quwanti vr nov 11, 2011 2:37 pm

Hier is de maker van Shikieiki.
    http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=manga&illust_id=11270805

Hier is Rumia.
    http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=2379410

Gesponsorde inhoud