Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Je mooiste herinneringen

    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Je mooiste herinneringen Empty Je mooiste herinneringen

    Bericht van Princess Sylvysprit zo sep 30, 2018 2:32 pm

    Hoi,

    Voor de toekomstige cyberhistorici die deze plek zullen vinden...
    Jullie zullen het nooit echt begrijpen, sorry.
    Graag wil ik iedereen bedanken voor de mooie jaren, het is nu wel vrij duidelijk dat het tijdperk van Touhou voorbij is in N3derland, maar laten we eerlijk zijn, de gebeurtenissen die we samen hebben meegemaakt zijn niet door Touhou gekomen, maar door ons.
    (zelf geef ik echt helemaal niks meer om Touhou behalve dat het een goede truuk is om views op YouTube te krijgen)
    Touhou was nooit het belangrijkste voor de dingen die hier en in het echt leven gebeurt zijn, de gezelligheid en vele andere factoren was wat ons echt verbondt.
    Ik schrijf deze post omdat ik altijd al best wel een sentimenteel type ben geweest, en vandaag dacht ik aan de oude tijd die ik dankzij dit forum heb mogen meemaken, waaronder veel goede maar ook een paar slechte herinneringen zitten.

    Post je mooiste herinnering aan het forum, online of offline, maakt niet uit!

    Mijn mooiste herinnering was tijdens een van de Yuyukamp spooktochten midden in de nacht schreeuwen in het bos terwijl Samson en Gert muziek werd afgespeeld

    (voor degene die dit lezen maar geen zin hebben om een antwoord te schrijven, geeft niet, fijne dag nog!)
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Je mooiste herinneringen Empty Re: Je mooiste herinneringen

    Bericht van Snakke zo okt 14, 2018 5:33 pm

    Voor mij is het gewoon de gesprekken die ik in het verleden gehad heb in de chatbox.

    Ben ook niet echt meer gigantisch bezig met touhou, alleen nog in touhou-gerelateerde Discord servers zitten om te praten met de mensen die daar rondhangen.
    Ik denk dat de grootste reden voor dat rondhangen is ook door deze plek geweest.

    Ik ben ook blij dat dit eigenlijk mijn eerste forum geweest is. Heb hier mijn eerste ervaringen met andere personen op het internet opgedaan. Ook gewoon opgroeien tijdens puberteit hier was tof.
    Dus dat is waarschijnlijk mijn mooiste herinnering.
    Slaz
    Slaz
    Volleerd Touhouloog


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Danmaku grazen, om m'n vingers bij af te likken!

    Je mooiste herinneringen Empty Re: Je mooiste herinneringen

    Bericht van Slaz wo nov 21, 2018 3:19 pm

    Ik ben ook niet zoveel meer met Touhou bezig de laatste tijd. Heb sinds kort wel alle muziekalbums van Team Shanghai Alice en die liedjes doen goede herinneringen op.

    Mijn beste herinneringen hier komen ongetwijfeld van de Yuyucons en de gesprekken over prestaties in de Touhou games.

    Gesponsorde inhoud


    Je mooiste herinneringen Empty Re: Je mooiste herinneringen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 4:52 pm