Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    TVH-merk Marisound systeem

    Tritium
    Tritium
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : The power to offend everyone while trying to be funny

    TVH-merk Marisound systeem Empty TVH-merk Marisound systeem

    Bericht van Tritium vr feb 03, 2017 11:12 am

    Na het lezen van dit wou ik het meteen gaan maken, maar wat goed denken later was ik erachter gekomen dat dit nooit met standaard plushies gaat lukken(behalve de koptelefoon maar die laat nogsteeds iedereen meeluisteren XD).

    Dus hierbij wil ik jullie vragen om mee te helpen.
    We hebben iemand nodig die custom plushies, figures, standbeelden of iets anders in die trant kan en wil maken.
    Verder zou ik ook nog iemand willen hebben die snapt hoe fukken bluetooth of een ander draadloos systeem werkt sinds ik alleen bedraade systemen kan maken.

    Natuurlijk kunnen we het ook met andere karakters doen maar ik vind de Marisound naam zo geweldig XD
    Heb verder wat basis-ideeën voor verschillende modellen maar wil om even simpel te beginnen een 2.1 systeem maken met de woofer en versterker-circuit in de "Yukkuri" en de satellieten in gewone Marisa's.

    Dus, als je verder nog een idee hebt of kunt helpen laat het van je horen, ik vind dit tenminste een leuk en (voor de verandering) doenbaar idee.
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    TVH-merk Marisound systeem Empty Re: TVH-merk Marisound systeem

    Bericht van Princess Sylvysprit vr feb 03, 2017 8:34 pm

    Nee ik ben fucking lui, maar leuk idee wel!

      Het is nu vr apr 19, 2024 4:55 pm