Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

Touhou Project

Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder

Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

Touhou Project Empty Touhou Project

Bericht van Urameshiya do nov 03, 2016 3:45 pm

Hallo,

Ik weet dat het niets te maken heeft met het onderwerp van dit Sakura Trick-forum, maar wie kent er hier Touhou? Touhou is een coole anime waarvan ook een aantal shmups zijn gemaakt, en er zijn ook yuri boekjes en tekeningen van. Ik rate het 3 uit 5 kersenbloesemblaadjes.

De muziek is ook best okè, al is het niet zo catchy als de opening van Sakura Trick.

Heeft een van jullie TOuhou wel eens gezien?
    T
    T
    Onsterfelijk

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Matcha matcha matcha matcha

Touhou Project Empty Re: Touhou Project

Bericht van T do nov 03, 2016 3:46 pm

Ik ship Reimo en die heks.
    Chrono
    Chrono
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 27
    Speciale vermogens : Psychic noodling and transcendental meditation

Bericht van Chrono do nov 03, 2016 3:46 pm

Wat is een Touhou? Kan je het eten? Is het een animaymay? Is het top tier?
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker

Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

Bericht van Princess Sylvysprit do nov 03, 2016 3:52 pm

Touhou? Dat is tog die ene anime? Ik zag het ooit bij een conventie maar ik vond het eigenlijk best wel lelijk om eerlijk te zijn? Ik weet niet hoor, maar er waren altijd zoveel felle kleuren op het scherm vanwege de danmanogwat, een vreemde artistieke directie als je het mij vraagt.
    En over de muziek wil ik eigenlijk hellemaal niet over beginnen, het klinkt alsof er een dronken dude op een MIDI synthesizer uit 2001 ramt en hoopt dat hij een beetje mooi geluid krijgt, maar het klinkt gewoon zo schaar als ik weet niet wat, zeker met die rare trompetten, wat een vreemde keuze!

Dat doet me overgins denken hoe goed de muziek van Sakura Trick eigenlijk wel niet was!
    Ik probeer al 2-3 jaar de style van Sakura Trick muziek na te maken, maar het is echt lastig, want er zit gewoon zoveel emotie en complexiteit in die meesterlijk gecomponeerde muziek.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu di jan 14, 2025 10:17 am