Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+3
Urameshiya
Maribel Hearn
HecatiaLapislazuliaSama
7 plaatsers

    Help Hecatia-Sama!!!

    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama vr apr 15, 2016 3:57 pm

    Hallo daar, ik weet dat ik niet goed ben in het openen van topics, maar i need your assistance. Mijn broertje heeft binnenkort een spreekbeurt over Touhou, maar ik zelf kan niet alles precies uitleggen aan hem, dus als jullie willen helpen, dankuwel. Daarnaast is dit een forum, waar je heel veel informatie uit kan halen.

    Ik kan hem zelf wel uitleggen wat de accidents zijn, maar ik heb algemene informatie nodig, zoals wat is Touhou eigenlijk(ik dacht dat het een doujin was, maar wat is een doujin?). En misschien een beetje meer informatie, want ja ik ben niet de grootste Touhou fanboy thou.

    So.... Let's share our wisedom together, and blame my little brother if its to much


    Mvg, HLS
    Maribel Hearn
    Maribel Hearn
    Red Spider Lily


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : 3,475,825,090 in TD

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van Maribel Hearn vr apr 15, 2016 4:18 pm



    :3
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van Urameshiya vr apr 15, 2016 6:44 pm

    Ik ben bang dat ik de context niet helemaal begrijp. Waarom gaat je broertje een spreekbeurt over Touhou doen als hij er zelf geen verstand van heeft?
    redtails
    redtails
    Vaste forumganger (Hard Mode)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Dagelijks het woord "Pruts" gebruiken

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van redtails vr apr 15, 2016 7:01 pm

    Urameshiya schreef:Ik ben bang dat ik de context niet helemaal begrijp. Waarom gaat je broertje een spreekbeurt over Touhou doen als hij er zelf geen verstand van heeft?

    Bekijk het positief! Een presentatie geven is net zoiets als een samenvatting schrijven. Voordat je een pres geeft moet je je er in verdiepen, en leer je er veel van!
    Princess Sylvysprit
    Princess Sylvysprit
    Eeuwige Forumbewaker


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : Reverse Sakura Trickology

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van Princess Sylvysprit vr apr 15, 2016 8:00 pm

    Maribel Hearn schreef:

    :3

    Betere versie
    HecatiaLapislazuliaSama
    HecatiaLapislazuliaSama
    Urban Legend in Yuyucon


    Leeftijd : 23
    Speciale vermogens : Niet lukken om een speciale vermogen te bedenken

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van HecatiaLapislazuliaSama vr apr 15, 2016 8:19 pm

    Urameshiya schreef:Ik ben bang dat ik de context niet helemaal begrijp. Waarom gaat je broertje een spreekbeurt over Touhou doen als hij er zelf geen verstand van heeft?

    Nou tbh, i dunno, misschien heeft interesse gekregen in de vele malen keren dat hij mij Touhou heeft zien spelen. Achja, thats my brother for you. Het verbaasde me ook dat hij het over Touhou ging doen, hij weet er inderdaad niet veel over. Hij zei wel dat het een uitdaging is, om het over iets anders dan Frankrijk te doen, of tijgers, zoals 99% van alle kindertjes van zijn leeftijd doet.
    Manfred
    Manfred
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Het plakken van pleisters op al mijn vingers

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van Manfred za apr 16, 2016 12:23 pm

    Ik vind het wel prijzenswaardig, dat hij zich voor school op een onderwerp stort waar hij nog niet zo bekend mee is.
    Snakke
    Snakke
    Shmupping and Skiing


    Leeftijd : 26
    Speciale vermogens : Discipel zijn van de grote god Marsupilcoatl

    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van Snakke za apr 16, 2016 1:43 pm

    Oh hey Snakke die te laat op een topic post? Dat gebeurd nooit.

    Maar de video's die hier vatten heel goed samen wat Touhou is, alhoewel dat ik de tweede vid niet tonen aan een klas van 10 jarigen…

    In het algemeen kun je het samenvatten met:
    Het is een shmup met een ENORME populariteit (voornamelijk in Japan maar ook hier)
    Er is een enorme diversiteit van waarom mensen in het Touhou "fandom" zitten
    Je hebt mensen die de games tof of de muziek geweldig of de fanart mooi vinden.
    Maar, en ik denk dat het forum hier vol mee zit, zelfs mensen die gewoon gewoon de community tof vinden.

    Vooral dit laatste is een belangrijk iets. Dat een singleplayer spel zo'n hechte community kan creëren is geweldig!

    Gesponsorde inhoud


    Help Hecatia-Sama!!! Empty Re: Help Hecatia-Sama!!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 7:37 pm