Kazatski schreef:Snakke schreef:QuoteceptionTouhou?
Touhou is my main

Kazatski schreef:Snakke schreef:QuoteceptionTouhou?
Deze post is misschien wel een van de meest creepy en awkward berichten op dit topic.redtails schreef:Silverlik schreef:ik moet dus gaan crossplayen voor iemands lecture, oh....
Iemand forceren om te crossdressen in het openbaar is misschien een van de heetste dingen ooit.
Oeps dat moest ik in m'n hoofd zeggen. Ik bedoel dat het vooral heel schattig is ^^
Dit is het wat-denk-je-topic, dus ik zie niet in waar het onderscheid tussen fantasie en werkelijkheid precies zou moeten zitten. Als je wilt zeggen dat je post een leugen was, dan reflecteert het feit dat jij creepy leugens post alsnog een vrij eigenaardige werkelijkheid over wat jij denkt.redtails schreef:Gelukkig is niet elk bericht een reflectie van de werkelijkheid!
Naast een prijs voor de misschien meest creepy post wil ik je nu ook een medaille voor de misschien meest kromme redenering op dit topic aanbieden. Misschien hè, want ik heb niet al je posts gelezen.redtails schreef:Leugen impliceert een link naar de verifieerbare werkelijkheid. Dat waar ik over denk kan niemand bevestigen, dus leugens kunnen niet bestaan XD. Dat noemen we namelijk fantasie!
Naar ik me heb laten vertellen kun je niet bevestigen wat echt jouw mening is, dus waarheden kunnen niet bestaan. Ik voel me dus ook niet in het minst geneigd je te geloven.redtails schreef:Overigens is dat wat ik zei een domme grap van 4chan's /g/ waar ik aan dacht en niet mijn mening, mocht je het genuinely willen weten.
Dat denk ik nou ook vaak!Bakuhatsu schreef:Ik wil Sakura Trick zien, nu! >.<
|
|