Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Probleem met emoticons die < of > bevatten

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten Empty Probleem met emoticons die < of > bevatten

    Bericht van Urameshiya za aug 01, 2015 3:23 pm

    @Kazatski heeft me erop attent gemaakt dat een aantal emoticons onder bepaalde omstandigheden niet meer werken zoals ze horen. Dat wil zeggen, de emoticons zelf bestaan nog wel, maar als er een < of een > zit in de tekst die je gebruikt om de emoticon te typen kan het zijn dat de afbeelding niet meer getoond wordt. Ik vermoed dat dit te maken heeft met een recente update van de forumsoftware, maar er is helaas niets dat ik kan doen om dat terug te draaien. ^^;

    Wat ik wel kan doen is een nieuwe tekst-afkorting invoeren voor de emoticons met >o< (zoals r>o<) en >:( (zoals r>:(). De vraag is alleen wat die nieuwe afkorting moet worden, dus als iemand hier een goed idee voor heeft, laat het dan even weten!

    #broken #tanukizouditbeteroplossen
    TanukiTyfoon
    TanukiTyfoon
    Dubbel T
    Dubbel T


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : slechte opening zinnen

    tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten Empty Re: Probleem met emoticons die < of > bevatten

    Bericht van TanukiTyfoon za aug 01, 2015 3:30 pm

    We zouden dit teken kunnen gebruiken word vaker gebruikt in japanse emoji ≧o≦
    #tanukizouditbeteroplossen
    #tanukiforpresident
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten Empty Re: Probleem met emoticons die < of > bevatten

    Bericht van Kazatski za aug 01, 2015 3:35 pm

    TanukiTyfoon schreef:We zouden dit teken kunnen gebruiken word vaker gebruikt in japanse emoji ≧o≦

    De input wordt dan wel vrij lastig gezien die tekens niet standaard op een toetsenbord voorkomen
    #verzineenbetereoplossingtanukitan

    Ik zou ook nog even willen aanvullen dat de emoticons in de chat nog wel werken. Ze vertonen alleen afwijkend gedrag in een forumbericht.
    Kazatski
    Kazatski
    Hemelbewoner


    Speciale vermogens : Geen speciale vermogens hebben

    tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten Empty Re: Probleem met emoticons die < of > bevatten

    Bericht van Kazatski zo sep 27, 2015 6:27 pm

    Sorry voor de dubbelpost, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Nu is het niet heel urgent maar wel wat jammer dat de emoticons het niet doen.

    Voor de laatste zou :frown: gebruikt kunnen worden met de letter van desbetreffende yukkuri ervoor ( >:( , >:( , tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten 1718883207 ) of het oplossen zoals deze: Parseeeeee O b m l o j I i t g e m  (wie heeft dat bedacht?)

    Hoe dan ook lijkt het mij beter dat er een alternatief is dan dat we ze nu niet kunnen gebruiken (beter gezegd: dat er gevallen zijn waarin ze niet werken).
    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten Empty Re: Probleem met emoticons die < of > bevatten

    Bericht van Urameshiya wo sep 30, 2015 6:45 pm

    Bedankt voor de herinnering, Kaz!

    Ik heb ze aangepast naar :xfrown:, zoals je voorstelde, en :xupset:, met op de plaats van de x uiteraard een r voor Reimu, m voor Marisa, s voor Satori en e voor Eiki.'

    Dus nog even voor de volledigheid:

    Code:
    :rfrown: :rupset:
    :mfrown: :mupset:
    :sfrown: :supset:
    :efrown: :eupset:
     

    >:( >o<
    >:( >o<
    tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten 1718883207 tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten 2248503516
    e>( eX<

    Gesponsorde inhoud


    tanukiforpresident - Probleem met emoticons die < of > bevatten Empty Re: Probleem met emoticons die < of > bevatten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 7:49 pm