Trappen van Hakugyokurō

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

+4
Pshycho Maniac
wolfie559
Tanshu
Urameshiya
8 plaatsers

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Urameshiya
    Urameshiya
    Beheerder


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Ik kan matcha detecteren op ongeveer 863 meter afstand.

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Urameshiya za okt 22, 2011 2:33 pm

    Jaja, ik weet best dat dat niet kan. ><

    Maar stel nu dat het wel zou kunnen. Stel dat je een van de bewoners van Gensokyo tegen zou kunnen komen op straat, op school, bij de bakker, of misschien wel op de thee kunt uitnodigen. Wie zou je dan willen ontmoeten en waarom?

    Ik heb dit topic expres hier gezet en niet in Gensokyo CS, omdat het leuk zou zijn als er een beetje doordacht gepost wordt. Niet alleen een naam dus, maar ook een reden, of een situatie. En denk eraan dat je sommige personages natuurlijk beter niet op de thee op visite kunt hebben omdat je het niet zou overleven. :) En dat je met sommige niet zo goed zou kunnen communiceren. ^^;

    Bijvoorbeeld:
    Ik zou wel eens naar een live-optreden van de Prismriver-zusjes willen gaan en om hun handtekeningen vragen!. We weten namelijk helemaal niet hoe hun muziek eigenlijk klinkt (het is niet gezegd dat hun thema ook door hen gespeeld wordt), en het is vast iets heel anders dan de muziek die wij gewend zijn. En omdat ze met losse handen kunnen spelen en al weet ik hoe lang geoefend hebben, zijn ze vast bizar goed. Oja, en het is ongetwijfeld gewoon heel gezellig als er dode artiesten op het podium staan.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Tanshu za okt 22, 2011 6:23 pm

    Een keer bij Kaguya op bezoek gaan om haar verhalen te horen lijkt me wel wat. :3
    wolfie559
    wolfie559
    Paradijselijke poster


    Leeftijd : 31
    Speciale vermogens : Niks snappen van eender wat blijkbaar.

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van wolfie559 zo okt 23, 2011 10:33 am

    eens sakuya tegenkomen en haar vragen om te vertellen HOE ze nu eigenlijk bij de sdm is terechtgekomen.
    en ik zal haar dan ook vragen hoe het is om te werken voor een klein meisje dat sterk genoeg is om mij dood te krijgen door op mijn tenen te stampen.
    (nu ik erover nadenk doet sakuya eigenlijk nachtwerk)
    (en als ze zegt dat ze gewoon gesoliciteerd heeft voor de job dan ga ik raar opkijken)
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Pshycho Maniac zo okt 23, 2011 11:09 am

    Tanshu schreef:Een keer bij Kaguya op bezoek gaan om haar verhalen te horen lijkt me wel wat. :3
    Mokou lijkt me beter.
    Kaguya was zich de hele tijd aan het verstoppen voor de maan terwijl Mokou de wereld rondliep op zoek naar Kaguya.
    Dan heeft ze waarschijnelijk betere verhalen.

    En ik ben nieuwsgierig of ze nog kinderen kunnen krijgen. Dat lijkt me niet echt leuk als je niet dood kan gaan.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Tanshu zo okt 23, 2011 12:45 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Tanshu schreef:Een keer bij Kaguya op bezoek gaan om haar verhalen te horen lijkt me wel wat. :3
    Mokou lijkt me beter.
    Kaguya was zich de hele tijd aan het verstoppen voor de maan terwijl Mokou de wereld rondliep op zoek naar Kaguya.
    Dan heeft ze waarschijnelijk betere verhalen.
    Maar Kaguya kan vertellen hoe het op de maan was. En ze vertelt ook graag verhalen aan gasten, dus dat komt mooi uit.

    Psycho Maniac schreef:En ik ben nieuwsgierig of ze nog kinderen kunnen krijgen. Dat lijkt me niet echt leuk als je niet dood kan gaan.
    Inderdaad. :o
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Hakurei Ninja zo okt 23, 2011 10:47 pm

    Pshycho Maniac schreef:En ik ben nieuwsgierig of ze nog kinderen kunnen krijgen. Dat lijkt me niet echt leuk als je niet dood kan gaan.
    Omdat je dan de dood van al je kinderen mee maakt bedoel je? In theorie kunnen ze de kinderen ook het elixer voeren als ze een bepaalde leeftijd hebben berijkt bereikt. Maar als je zo door blijft gaan krijg je uiteindelijk een heel ras van onsterfelijken. Dat voelt ook niet helemaal... juist. XD


    Laatst aangepast door Hakurei Ninja op zo okt 23, 2011 11:19 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Pshycho Maniac zo okt 23, 2011 10:51 pm

    Tanshu schreef:
    Pshycho Maniac schreef:
    Tanshu schreef:Een keer bij Kaguya op bezoek gaan om haar verhalen te horen lijkt me wel wat. :3
    Mokou lijkt me beter.
    Kaguya was zich de hele tijd aan het verstoppen voor de maan terwijl Mokou de wereld rondliep op zoek naar Kaguya.
    Dan heeft ze waarschijnelijk betere verhalen.
    Maar Kaguya kan vertellen hoe het op de maan was. En ze vertelt ook graag verhalen aan gasten, dus dat komt mooi uit.
    Eh, de maan is vol met konijnen.
    En Armstrong kwam daar om oorlog te voeren. XD
    Tanshu schreef:
    Psycho Maniac schreef:En ik ben nieuwsgierig of ze nog kinderen kunnen krijgen. Dat lijkt me niet echt leuk als je niet dood kan gaan.
    Inderdaad. :o
    Hakurei Ninja schreef:
    Pshycho Maniac schreef:En ik ben nieuwsgierig of ze nog kinderen kunnen krijgen. Dat lijkt me niet echt leuk als je niet dood kan gaan.
    Omdat je dan de dood van al je kinderen mee maakt bedoel je? In theorie kunnen ze de kinderen ook het elixer voeren als ze een bepaalde leefijd hebben berijkt. Maar als je zo door blijft gaan krijg je uiteindelijk een heel ras van onstervelijken. Dat voelt ook niet helemaal... juist. rXD
    Als dat gebeurd is de verleiding ook veel te groot om GEEN incest te plegen.
    Want als steeds je man/vrouw doodgaat en je familie niet.

    En is er eigenlijk nog elixer over?
    Behalve dan dat ze ook gewoon de lever van Mokou of Kaguya kunnen eten...
    Hakurei Ninja
    Hakurei Ninja
    Moderator


    Leeftijd : 32
    Speciale vermogens : Op zijn vingers van 0 tot 1023 kunnen tellen

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Hakurei Ninja zo okt 23, 2011 11:15 pm

    lol. Incest, kannibalisme, etc. Deze topic neemt plots wel een erg taboe-achtige wending. XD

    Waarschijnlijk zullen de kinderen ook dood gaan zonder het elixer te drinken, dus incest is niet nodig. Het is net zo makkelijk om een "wildvreemde" het elixer te geven als een familielid, zolang er nog wat over is.

    En lever eten zal ook niet oneindig kunnen. Want er zit wel elixer in de lever, maar als de lever terug regenereert zal er geen nieuw elixer bij genereren... denk ik. Maar zolang de benodigdheden voor het maken van het elixer niet op raken zouden theoretisch gezien Eirin en Kaguya samen toch oneindige hoeveelheden elixer moeten kunnen maken. Al moet je niet vergeten dat het officieel niet bekend is of Eirin van het elixer heeft gehad of niet. Dus als ze redenen heeft om het niet te maken (of het sowieso niet kán nemen) zou logisch gezien Eirin het limiet zijn. Zij het tijdsgewijs (onstervelijken hebben niet oneindig de tijd), of als het maken van het elixer op een of andere manier een tol eist op Eirin.

    Heheh. Het is wel leuk hier over na te denken. :D
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Pshycho Maniac zo okt 23, 2011 11:21 pm

    Misschien zijn er wel meer Immortals dan Mokou en Kaguya.
    Het kan zijn dat voordat Eirin van de maan wegging aan meer mensen het Elixer heeft gegeven.
    Want ze moet dat soort dingen zoiezo testen.
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Tanshu ma okt 24, 2011 3:20 pm

    Psycho Maniac schreef:En is er eigenlijk nog elixer over?
    Behalve dan dat ze ook gewoon de lever van Mokou of Kaguya kunnen eten...
    Hakurei Ninja schreef:En lever eten zal ook niet oneindig kunnen. Want er zit wel elixer in de lever, maar als de lever terug regenereert zal er geen nieuw elixer bij genereren... denk ik. Maar zolang de benodigdheden voor het maken van het elixer niet op raken zouden theoretisch gezien Eirin en Kaguya samen toch oneindige hoeveelheden elixer moeten kunnen maken. Al moet je niet vergeten dat het officieel niet bekend is of Eirin van het elixer heeft gehad of niet. Dus als ze redenen heeft om het niet te maken (of het sowieso niet kán nemen) zou logisch gezien Eirin het limiet zijn. Zij het tijdsgewijs (onstervelijken hebben niet oneindig de tijd), of als het maken van het elixer op een of andere manier een tol eist op Eirin.
    Zeemeerminnenvlees schijnt ook te werken.
    Pshycho Maniac
    Pshycho Maniac
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 33
    Speciale vermogens : Niet sterk genoeg

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Pshycho Maniac ma okt 24, 2011 3:25 pm

    Tanshu schreef:
    Psycho Maniac schreef:En is er eigenlijk nog elixer over?
    Behalve dan dat ze ook gewoon de lever van Mokou of Kaguya kunnen eten...
    Hakurei Ninja schreef:En lever eten zal ook niet oneindig kunnen. Want er zit wel elixer in de lever, maar als de lever terug regenereert zal er geen nieuw elixer bij genereren... denk ik. Maar zolang de benodigdheden voor het maken van het elixer niet op raken zouden theoretisch gezien Eirin en Kaguya samen toch oneindige hoeveelheden elixer moeten kunnen maken. Al moet je niet vergeten dat het officieel niet bekend is of Eirin van het elixer heeft gehad of niet. Dus als ze redenen heeft om het niet te maken (of het sowieso niet kán nemen) zou logisch gezien Eirin het limiet zijn. Zij het tijdsgewijs (onstervelijken hebben niet oneindig de tijd), of als het maken van het elixer op een of andere manier een tol eist op Eirin.
    Zeemeerminnenvlees schijnt ook te werken.
    Maar is het niet dat het maar iets van 1 in de 5000 keer werkt?
    En dat als het niet werkt je in een monster veranderd?
    Tanshu
    Tanshu
    Vaste forumganger (Lunatic Mode)


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : kwarktaart

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Tanshu ma okt 24, 2011 3:33 pm

    Pshycho Maniac schreef:
    Tanshu schreef:
    Psycho Maniac schreef:En is er eigenlijk nog elixer over?
    Behalve dan dat ze ook gewoon de lever van Mokou of Kaguya kunnen eten...
    Hakurei Ninja schreef:En lever eten zal ook niet oneindig kunnen. Want er zit wel elixer in de lever, maar als de lever terug regenereert zal er geen nieuw elixer bij genereren... denk ik. Maar zolang de benodigdheden voor het maken van het elixer niet op raken zouden theoretisch gezien Eirin en Kaguya samen toch oneindige hoeveelheden elixer moeten kunnen maken. Al moet je niet vergeten dat het officieel niet bekend is of Eirin van het elixer heeft gehad of niet. Dus als ze redenen heeft om het niet te maken (of het sowieso niet kán nemen) zou logisch gezien Eirin het limiet zijn. Zij het tijdsgewijs (onstervelijken hebben niet oneindig de tijd), of als het maken van het elixer op een of andere manier een tol eist op Eirin.
    Zeemeerminnenvlees schijnt ook te werken.
    Maar is het niet dat het maar iets van 1 in de 5000 keer werkt?
    En dat als het niet werkt je in een monster veranderd?
    Dat geeft het nog eens een extra lading. :o
    Quwanti
    Quwanti
    Moderator


    Leeftijd : 29
    Speciale vermogens : Vermogen om pixel art te maken

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Quwanti ma okt 24, 2011 5:05 pm

    Ik zou dan wel Sanae een keer tegen willen komen; gewoon random op straat. Die is natuurlijk "geëmigreerd" naar Gensokyo, en kan dus dus ook oordelen hoe het als een soort buitenstaander in Gensokyo is. En dan zou ik natuurlijk ook willen weten of ze het "buiten leven" (buiten Gensokyo) mist.
    Tovam
    Tovam
    Vaste forumganger (Easy Mode)


    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Tovam wo nov 09, 2011 9:51 pm

    Het liefste zou ik Flan willen glompen, maar dat zou ik niet overleven.

    Verder will ik Patchouli wel tegenkomen, dat ik haar allemaal dingen kan vragen over magie. Hopelijk genoeg om het zelf ook te leren.
    Toumyon
    Toumyon
    Vaste forumganger (Phantasm)


    Leeftijd : 28
    Speciale vermogens : "The world you live in, is i."

    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Toumyon wo nov 09, 2011 9:58 pm

    Youmu,en dat ze me leert hoe ik moet omgaan met een zwaard/Katana.(het leren van swordsmanship)


    Gesponsorde inhoud


    Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten? Empty Re: Welk Touhou-personage zou je graag een keer in het echt willen ontmoeten?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 3:32 pm